| | |

مصاحبه ژاوی قبل از بازی بارسلونا و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – ژاوی می‌گوید با اطمینان از شکستن آمار سال های اخیر و پیروزی بر بایرن مونیخ به آلیانز آرنا می آیند. او تاکید می کند که ذهنیت تیم نسبت به 9 ماه پیش در آلمان تغییر کرده است.

ژاوی :

“فکر نمی‌کنم تجربه مهم باشد، فقط فرم آنها مهم است. ما به شخصیت، فشار بالا نیاز داریم… من به تجربه نگاه نمی‌کنم. مشکلی ندارم که یک جوان خوب را به زمین بفرستم. این یک روز دیگر برای نشان دادن شخصیت تیم است

ژاوی درباره بارسا

“ما خیلی خوب تمرین می کنیم. صددرصد، این غیرقابل مذاکره است. سپس ما نمی توانیم نتیجه را تغییر دهیم. اما شدت آن غیرقابل مذاکره است. شما باید تمایل و نگرش خود را نشان دهید.”

ژاوی درباره نه ماه پیش

“خیلی چیزها تغییر کرده است، به خصوص ذهنیت. من به آنها گفتم که اینجا بارسا است و ما باید بدویم، شخصیت داشته باشیم… ذهنیت تغییر کرده است: به زمین رفتن بدون عقده، داشتن توپ… ما شخصیتی به دست آورده ایم و همچنین خریدها تاثیر می گذارد و پیروزی ها به ما اعتماد به نفس می دهد.

ژاوی درباره بایرن

“جوانان تفاوت ایجاد می کنند. آنها پتانسیل بالایی دارند. من تیم و فشار بالای آنها، نحوه شوت زدن آنها و خط دفاعی را برجسته می کنم… آنها سال هاست که خوب کار می کنند.”

ما نمی توانیم سینه خود را سپر کنیم، به دلیل آخرین نتایج. ما باید متواضع باشیم و به یاد داشته باشیم که زمان بدی داشتیم. خوشحال می شوم اگر پتانسیل خود را نشان دهیم. فکر می کنم اگر همانطور که می دانیم بازی کنیم ما می‌توانیم برنده شویم. من امیدوار هستم، اما نگاه خود را پایین نگه دارم، زیرا ما آنها را در بازی دیده ایم.هر روز باید خودت را اثبات کنی، این در طول فصل متوقف نمی شود. هر بازی لحظه حقیقت است. ما خوشحالیم که اینجا هستیم. فکر می کنم امسال بهتر می توانیم رقابت کنیم، اما فردا خواهیم دید.” “

ژاوی درباره لواندوفسکی

ما استعداد او را داریم، اما چیزهای دیگری هم وجود دارد. حمله میکنیم و ما می خواهیم آن را نشان دهیم.”لواندوفسکی آرام است. این یک مسابقه ویژه خواهد بود، او بسیار با انگیزه ژاوی است‌من رابرت را خوب دیده ام. او آرام است. او آرامش و اعتماد به نفس را منتقل می کند. او خاص خواهد بود، بسیار با انگیزه است. او یک رهبر است. او شاداب خواهد بود. ما در لحظه خوبی به او رسیدیم. اما بازی بسیار سخت است، ما سعی خواهیم کرد در برابر یکی از بهترین های جهان شخصیت خود را نشان دهیم

ژاوی درباره مولر

او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، او سال‌ها است که تفاوت ایجاد می‌کند. او درک بالایی از بازی دارد. او یک رهبر است. گرفتن او در بازی دشوار است، اما ما این کار را انفرادی انجام نمی‌دهیم، بلکه منطقه‌ای انجام می‌دهیم. ما حواسمان به این بازی است”.

ژاوی درباره رافینیا

“او مهم و پویا است. نه فقط هجومی. او فوق العاده است. من به او اعتماد زیادی دارم.”

ژاوی درباره برنده بازی

“من یک مسابقه مساوی را تصور می کنم، هر دوی ما می خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم، ما فشار بالا می خواهیم، ​​توپ را بازیابی کنیم، بدون او رنج می بریم…این یک بازی خیلی سخت و با مبارزه برای داشتن توپ خواهد بود. این چیز مهمی است مخصوصا برای هر دوی ما. در برخی لحظات شدید و تهاجمی خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد حتی اگر آنها توپ را در اختیار داشته باشند، مسلط شویم.”

ژاوی درباره ناگلزمن

“من نمی دانستم که او مورد بازخواست قرار گرفته است. لیگ قهرمانان اروپا خوب شروع شده است. من فکر می کنم او مربی بزرگی است. او توانایی تاکتیکی بالایی دارد. او قوی است، او پرس از بالا فوق العاده ای انجام می دهد… او مرا شگفت زده می کند. این عظمت او است. حضور در باشگاهی مثل بایرن.”

من نمی گویم که این خانه وحشت است، ولی تیم مقابل بایرن مونیخ است. من هر دو روی سکه را دیده ام، گل های موافق و مخالف. ما با اشتیاق می آییم، خواهیم دید.

ژاوی درباره تقویم بازیهای تیمش

ما آنالیز کرده ایم و برنامه ریزی کرده ایم. با شش یا هفت بازیکن می مانیم. استراحت می کنیم و بعد متوقف نمی شویم. تقویم از همیشه سخت تر است. سپس عملاً باید یک پیش فصل دیگر انجام دهیم. باید خود را وفق دهیم.”

“من فکر می کنم انتظارات زیادی از ما وجود دارد. بازی چیزی را تغییر نمی دهد، ما نمی توانیم هیچ نتیجه ای بگیریم، باید منتظر باشیم. 9 ماه گذشته است و همه چیز متفاوت به نظر می رسد. ما در بسیاری از جنبه ها پیشرفت کرده ایم. ما احساس می کنیم که می توانیم رقابت کنیم. هیجان زده هستیم و می توانیم این بازی را ببریم و تاریخ را تغییر دهیم. ما با یکی از بهترین های جهان بازی می کنیم و یک مربی بزرگ روی نیمکت آنها وجود دارد. ما می خواهیم سطح خود را نشان دهیم،

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید