| | |

مصاحبه ژاوی هرناندز قبل از بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید در الکلاسیکو

به گزارش فوتبال۷۲۴ ژاوی هرناندز سرمربی تیم بارسلونا در مصاحبه قبل الکلاسیکو یکشنبه این هفته در برنابئو، وضعیت تیمش را تشریح می کند.

ژاوی هرناندز معتقد است که الکلاسیکو این یکشنبه تاثیری بر نتیجه نهایی لالیگا نخواهد داشت، اما او اعتماد دارد که به تثبیت لحظات خوب تیمش کمک خواهد کرد. علاوه بر این، او رئال مادرید را به عنوان تیم مدعی قهرمانی می‌داند

الکلاسیکو برای شما چه معنایی دارد؟ ژاوی هرناندز 🔻

🎙”این دیدار خیلی خاص ، سخت و پیچیده است. بازی در آنجا همیشه دشوار است. ما حمله می کنیم و برای کسب سه امتیاز بازی می کنیم.”

آیا با پیراهن دوم بازی می کنید؟ ژاوی هرناندز 🔻

“این یک موضوع قراردادی است. اگر قراردادی را امضا کرده اید به این دلیل است که موافق هستید. بازاریابی بخشی از دنیای فوتبال است. ما به پرچم خود افتخار خواهیم کرد و رقابت خواهیم کرد.”

آیا آراخو بازی می‌کند؟ ژاوی هرناندز 🔻

“همه احتمالات وجود دارد.”

درباره گل خود در الکلاسیکو 2004. ژاوی هرناندز 🔻

“در صورت پیروزی، می‌توانستم برخی موازی‌سازی‌ها را ببینم. ممکن است باشد. آن زمان هم به ما کمک نکرد که لالیگا را ببریم. بردن فردا ما را تثبیت میکند.”

ترکیب ؟ ژاوی هرناندز 🔻

“ما فردا چند چیز را تغییر خواهیم داد. ایده این است که با توپ بر بازی مسلط شویم. ایده و مدل تغییر نخواهد کرد.”

مادرید چگونه بازی خواهد کرد؟ ژاوی هرناندز 🔻

“نمی دانم. آنها گزینه هایی برای جایگزینی بنزما دارند.”

آیا درها را به روی مسی باز می کنی؟ ژاوی هرناندز 🔻

او بهترین بازیکن تاریخ است و درهای بارسا همیشه به روی او باز خواهد بود. تا زمانی که من مربی بارسا هستم، او می تواند هر روز به اینجا بیاید. فکر می کنم ما ادای احترام زیادی به او داریم. با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و ما نمی توانیم چیز زیادی بگوییم ولی او می‌تواند هر روز برای دیدن تمرینات بیاید و با مربی صحبت کند.

بارسلونا هنوز تیم بزرگی را با شما شکست نداده است. ژاوی هرناندز 🔻

“آیا ویارئال بزرگ نیست؟ و ناپولی؟ اتلتیکو بله، حداقل، درست است؟ من فکر می کنم که ما در سوپرکاپ با آنها رقابت کردیم و به قهرمانی نزدیک بودیم. فکر می کنم از زمان بازی با بایرن مونیخ ما رشد کرده ایم و در همه مسابقات رقابت کرده ایم. من می دانم که این به نتایج مربوط می شود، اما ما احساس خوب و حس رقابت را داریم.”

بهترین خاطره از الکلاسیکو؟ ژاوی هرناندز 🔻

“خوشبختانه، من خاطرات بسیار و بسیار خوبی دارم. این احساس را دارم که خیلی خوب کار کرده ام، خیلی خوب بازی کرده ام و در آنجا برنده شده ام. این احساسات را حفظ خواهم کرد. زندگی دوباره با آن خیلی سخت خواهد بود. آن برد و گل در آنجا عادی نبود».

تیم چگونه بازی خواهد کرد؟ ژاوی هرناندز 🔻

“برای من کاملاً واضح است، اما فردا آن را خواهیم دید. ما عملاً چیزی برای تمرین نداریم. این بیشتر یک جلسه ریکاوری است.”

ایا اعتماد به نفس دارید؟ ژاوی هرناندز 🔻

نمی‌دانم. می‌دانم که ما در فرم، با ذهنیت برنده و پویایی خوب آمده‌ایم. این نشان‌دهنده کمی است، فقط اینکه ما با اشتیاق و میل به رقابت در برنابئو مقابل حریف قوی در یک دوره عالی می‌رویم. “.

تفاوت بین دو تیم . ژاوی هرناندز 🔻

“من فکر می کنم ما از نظر دفاعی بهتر هستیم، مخصوصا در پرس از بالا. ما در بازی مالکیت توپ را خیلی بهتر از چند ماه پیش درک می کنیم. پیشرفت باید در زمین نشان داده شود. فردا آزمون دیگری برای اثبات آن وجود دارد.”

درباره فشار این بازی . ژاوی هرناندز 🔻

“برنده شدن در فردا ما را در موقعیت خوبی برای رسیدن به هدف اول یعنی صعود به لیگ قهرمانان قرار می دهد. در مورد پیروزی فردا، من آن را می بینم. ما با یک بازی کمتر به 12 امتیازی صدر جدول می رسیم. فشار زیاد است. این یک الکلاسیکو است و ما می خواهیم برنده شویم.”

به عنوان مربی به برنابئو می‌روید ،حس شما چیست؟ ژاوی هرناندز 🔻

برای من افتخار است که به آنجا بروم تا بهترین باشگاه جهان را مربیگری کنم. زمان آن رسیده است که این ایده را به نمایش بگذارم. اینکه می توانیم با یک تیم بزرگ دیگر رقابت کنیم. این افتخار است که بارسا را ​​در آن بازی هدایت کنم.

درباره پیکه موقعیت چیست؟ ژاوی هرناندز 🔻

او ناراحتی جزئی دارد، اما حالش خوب است. او فردا می تواند بازی کند و مسابقه دهد.”

بوسکتس با تیم اسپانیا نمی رود. ژاوی هرناندز 🔻

من از او تشکر می کنم و او لیاقتش را دارد. اگر به همه چیزهایی که او به اسپانیا و بارسا داده است نگاه کنید… و با این وجود او مورد انتقاد قرار گرفته است. او مصدوم نیست. انریکه برای تیم ملی خوب کار می‌کند

چه چیزی را به بازیکنان منتقل می کنید؟ ژاوی هرناندز 🔻

“ایده ما از بازی، با تمام احترامی که برای رقیب قائل هستیم،سعی می‌کنیم شخصیت واقعی خود را نشان دهیم. بازی خود را تحمیل کنیم و آرام باشیم. زمان هایی وجود دارد که باید آرام تر باشیم. این سه امتیاز است، این یک بازی برای قهرمانی نیست”.

غیبت بنزما؟ ژاوی هرناندز 🔻

“اگر او بهترین 9 در اروپا نباشد، یکی از بهترین ها است. او یکی از بهترینها در جهان برای 2 یا 3 سال گذشته در پست خود است. غیبت او رویکرد ما را تغییر نمی دهد. تصور می کنم او این کار را انجام می دهد. این یک عقب نشینی معقول است. ، این واضح است”.

آیا بارسا خود را دست‌کم میگیرد؟ ژاوی هرناندز 🔻

“نمی‌دانم این مورد وجود داشته است یا نه، زیرا من آنجا نبودم. می‌دانم که نتایج بد بوده است و می‌خواهیم آن را تغییر دهیم. من آن را یک فرصت می‌دانم. فکر می‌کنم در مسیر درستی هستیم. نتیجه فردا چیزی را تغییر نمی‌دهد، اما من فکر می‌کنم که برد تیم را تقویت می‌کند.”

مادرید در انتظار چه چیزی است؟ ژاوی هرناندز 🔻

“مادرید به راحتی تغییر می‌کند. شما نمی دانید که آنها دفاع میکنند یا حمله. ما نمی دانیم چه چیزی در انتظار ما است. ما سعی می کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم و مدل بازی خود را اجرا کنیم. تصور می کنیم در خانه بازی می‌کنیم. ما باید برای تمام جنبه های بازی آماده باشیم.

سناریوی ایده آل برای شما؟ ژاوی هرناندز 🔻

این یک مرحله عالی برای تایید لحظه بزرگ برای تیم است. این بازی برای نشان دادن شخصیت در میدان مقابل و نشان دادن سبک ما مهم است. اگر بخواهم تیمی را انتخاب کنم، این رئال مادرید است که در خانه بازی می کند و رهبر است

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید