| | | |

مصاحبه ژاوی هرناندز پس از درهم کوبیدن رئال مادرید به دست بارسلونا در برنابئو

به گزارش فوتبال۷۲۴ ژاوی هرناندز از الکلاسیکوئی که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، مربوط به هفته 29 لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت .

این مربی می‌گوید به مردان خود افتخار می کند و از بازی و پیروزی مقابل تیم صدر جدول خوشحال است. او همچنان کسب قهرمانی لالیگا را بسیار سخت می بیند، اما چیزی را رد نمی کند.

 

ژاوی هرناندز درباره همخوانی داشتن🔻

“من از همه بارسلونا خوشحال‌ترم، خوشحال و راضی هستم. این می تواند پیشرفت حال و آینده را تغییر دهد. ما به دنبال تغییر فضای داخلی هستیم. ما شخصیت داشته ایم و شجاعت. من از آنها خواسته ام که توپ را احمقانه از دست ندهند. ما بازی را تحت کنترل داشتیم. رختکن ما مثل یک خانواده است. شما می توانید با این روش رقابت کنید.”

ژاوی هرناندز درباره بازگشت دوباره 🔻

“شاید بتوان گفت که برگشتیم. روز لذت بردن و جشن گرفتن است. در گذشته نه چندان دور خوشی نداشتیم. می توان گفت که داریم برمی گردیم. با هم رقابت کرده ایم. ما یک رئال مادرید کامل آنهم در زمین خودش را شکست دادیم. بازی تماشایی بود و ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. می توانستیم برای پنجمین گل برویم. من از نحوه بازی آنها و نحوه تمرین آنها هیجان زده هستم. ما خیلی بهتر از رئال بوده ایم. مادرید، روزی برای لذت بردن است. این لحظات جشن است. بازی تماشایی بود. روزی است برای لذت بردن یک مربی بود و من یک مربی هستم.”

ژاوی هرناندز درباره تاریخ این رقابت🔻

“من مجبور نیستم چیزی را لیست کنم. من افتخار می کنم و خوشحالم. هواداران بارسلونا باید از آن لذت ببرند. ما به خودمان گفته ایم که این مسیر و پروژه است. ما به خودمان نشان داده ایم که می توانیم با هر کسی رقابت کنیم.”

ژاوی هرناندز درباره این پیروزی 🔻

ما برای این نتیجه کار می کنیم. اما انتظار نداشتیم در استادیوم آنها اینقدر برتر باشیم. انتظار بازی بازتری را داشتیم. من بسیار خوشحالم.”
می توان مقایسه هایی کرد. ما از نظر گل و بازی بسیار برتر بوده ایم. ما با لبخندی گوش تا گوش به خانه می رویم.

ژاوی هرناندز درباره آینده🔻

“ما باید به کار خود ادامه دهیم. این یک قهرمانی نیست. ما باید متواضع باشیم. امروز جشن می گیریم و سپس باید استراحت کنیم و به بازی سویا فکر کنیم. این سه امتیاز دیگر است. فکر نمی کنم لالیگا را ببریم، این خیلی خوب است. دشوار است. اما امروز ضربه بزرگی است. ابتدا موقعیت های قهرمانان و سپس خواهیم دید و این پروژه را تقویت می کند. اهداف اصلی هنوز محقق نشده اند. ما باید ادامه دهیم.”

ژاوی هرناندز درباره خودش و تیم 🔻

“من این باشگاه را احساس می کنم و می خواهم در آن جشن بگیرم و از آن لذت ببرم. از آن لذت می برم. پیروزی 0-4 مرا تقویت می کند. من یک تازه کار هستم. هیچ شکی در این نیست. بارسلونا باید با این روش رقابت کند. اما من به هیچ افتخاری نیاز ندارم. احساس پیروزی شخصی ندارم، این به گروه، تیم و خانواده است و به هواداران بارسلونا مربوط می شود. من افتخار شخصی نمی خواهم، من آن را برای خانواده بارسا می خواهم.
“امروز 0-4 بود، اما یک روز دیگر ما 1-0 به رختکن خواهیم رفت و از دست دادن یک توپ می تواند به معنای از دست دادن بازی باشد. مواقعی بوده است که من عصبانی شده ام. اگر تقاضا نباشد، نتیجه ای حاصل نمی شود.”
“این پیروژی یک شارژ فوق العاده است، که به ما روحیه و اعتماد به نفس می دهد… هیچ کس شک نمی کند که این الگوی رقابت است. من این احساس را داشتم که می توانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. احساسات خوب هستند.”

ژاوی هرناندز درباره لیگ🔻

“لالیگا سخت است. من فکر می کنم مثل دیروز باید تمرین کنیم. ما میانگین گل خوبی داریم اما قهرمانی دشوار است ولی ما آن را رد نمی کنیم. ما باید به کار خود ادامه دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید