| | |

مصاحبه کارلو آنجلوتی بعد از بازی رئال مادرید و شکست مقابل سیتی

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی شکست رئال مادرید در اتحاد را تجزیه و تحلیل کرد و تماشاگران سانتیاگو برنابئو را تشویق کرد تا از تیم در بازی برگشت حمایت کنند.

آنجلوتی درباره بازی گفت : 🔻

«ما خیلی بد شروع کردیم، خیلی نرم. دو گل خوردیم و از آن به بعد نشان دادیم که در چند وقت اخیر، چه ظرفیت بالایی برای واکنش نشان داده‌ایم. ما تا آخر در بازی بودیم، رقابت کردیم. باید بهتر دفاع کنیم با توپ ما خوب کار کرده ایم، با موقعیت های زیاد باید بهتر عمل میکردیم. برای بازی دوم باید بهتر دفاع کنیم، این خیلی مهم است.”

آیا این شکست با احساس پیروزی همراه است: 🔻

“نه. این شکستی است که ما را برای دومین بازی در برنابئو زنده نگه می دارد. ما کیفیت ایجاد مشکلات را داریم.در ابتدا کمی ناامیدی داشتیم، درست است. در نیمه اول ما در دوئل های انفرادی زیادی شکست خوردیم. آنها دو گل زدند که می شد با کمی توجه بیشتر از آنها جلوگیری کرد. این اتفاق افتاد، ما واکنش نشان دادیم و ما بازی را برای بازی برگشت زنده نگه داریم».

آنجلوتی درباره بنزما و مودریچ گفت 🔻

“کریم مثل همیشه بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. او شخصیتی خاص دارد و پنالتی را به‌طور تماشایی زد، مودریچ بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد، اما گاهی اوقات قرار دادن بازیکن تازه‌کار برای 10 تا 15 دقیقه به شما کمک می‌کند که توپ را در اختیار داشته باشید. من او را به خاطر بد بازی کردنش در نیاوردم.

آنجلوتی درباره مادرید و تجزیه و تحلیل تیمش گفت🔻

«در چند وقت اخیر ما گل دریافت کرده‌ایم. ممکن است بازی‌های بازتری انجام داده‌ایم زیرا از رقبا در جدول با امتیازات زیادی پیش افتاده‌ایم. ممکن است نشانه‌ای باشد: وقتی آنها باز بازی میکنند، ما گل میخوریم. اگر در بازی برگشت بهتر دفاع کنیم، پیروز می شویم و اگر مثل امروز دفاع کنیم، شما حذف میشوید.”وقتی یک بازی را می‌بازی، نتیجه خوب نیست. با پاری سن ژرمن خیلی متفاوت بود. ما سه گل زده‌ایم، رقابت کرده‌ایم، جنگیده‌ایم… خواندن این بازی آسان است: با توپ. ما این کار را خیلی خوب انجام دادیم، خطرناک بودیم، و بدون او باید بهتر عمل کنیم. این با پاریس بسیار متفاوت بود.”

آنجلوتی دریاره آلابا و کاسمیرو برای بازی برگشت : 🔻

“کاسمیرو، مطمئنا. ما باید آلابا را ارزیابی کنیم. او ناراحتی های اخیر را احساس کرد و برای جلوگیری از مشکلات، او را تعویض کردم. فکر می کنم آنها هر دو برای بازی برگشت خواهند بود.”
“برای ما سخت است که دوباره بازیی مانند امروز را در بازی برگشت ببینیم. سیتی برتری دارد، ما باید آن را در نظر بگیریم، اما می دانیم که این مزیت بزرگی نیست.”شما باید آماده باشید. ما برای یک شب جادویی دیگر خواهیم جنگید.”

آنجلوتی درباره پنالتی بنزما: 🔻

ما هرگز به تغییر دروازه‌بان فکر نکرده‌ایم. نمی‌دانستم او چگونه آن را شلیک می‌کند. او این هفته کمی تمرین کرده است، اما نمی‌دانستم کجا آن را سوت خواهد کرد. کمی تعجب کردم.” ما تیمی داریم با بازیکنانی با تجربه. وقتی شرایط خیلی سخت است، حواسشان را از دست نمی‌دهند. این ویژگی این تیم است که بازی‌های زیادی از این دست انجام داده است و هرگز تسلیم نمی شود و سر سخت می ماند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید