| |

مصاحبه کارلو آنجلوتی قبل از بازی رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در‌ لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ رئال مادرید امروز عصر در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله یک‌هشتم نهایی از پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو استقبال می کند. حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های برتر اروپا برای مادرید در خطر است و پاری سن ژرمن با پیروزی 1-0 در بازی برگشت در پارک دو پرنس برتری جزئی دارد.

کیلیان امباپه مرد تعیین کننده آن شب بود و در وقت های تلف شده یک گل دراماتیک به ثمر رساند تا تیمش را به برتری برساند. او به دلیل مصدومیتی که در جریان تمرین روز دوشنبه دچار شد، حضورش برای بازی امروز مورد تردید دارد، در حالی که مادرید در آستانه بازی روی امادگی تونی کروس، مردد است.

هر دو تیم با فاصله قابل توجهی در صدر لیگ های خود قرار دارند. مادرید با سویا در لالیگا 8 امتیاز اختلاف دارد در حالی که پاری سن ژرمن 13 امتیاز از نیس در لیگ 1 جلوتر است. رئال‌مادرید شنبه 4-1 رئال سوسیداد را شکست دادند.
پاری‌سن‌ژرمن در همان شب 1-0 به نیس باختند.

 

قبل از این دیدار کارلو آنجلوتی در مصاحبه مطبوعاتی گفت :

 

 

“بهترین رئال مادرید می تواند با بهترین پاری سن ژرمن رقابت کند، ما بهترین پاری سن ژرمن را در بازی رفت دیدیم و فردا بهترین رئال مادرید را خواهیم دید. کریم خوب است، او به کریمی که بود بازگشته است.

آنجلوتی درباره هواداران:🔻

«من فکر می‌کنم که سهم هواداران بسیار مهم است، ما باید همان مسابقه‌ای را انجام دهیم که هواداران می‌خواهند، ما بازی‌ای را انجام می‌دهیم که هواداران می‌خواهند».

فصل چگونه پیش می‌رود:🔻

«همه نظرات خود را در مورد فصلی که ما انجام می‌دهیم دارند، تا به حال فصل خوب بوده است.

آنجلوتی درباره باخت‌ها :🔻

“وقتی می‌بازیم، همه می‌بازیم، هدف ما این است که در رقابتی که برای این باشگاه بسیار مهم است ادامه دهیم و باید همان را بدست آوریم.”
من به چیزی که از آن می‌ترسم فکر نمی‌کنم، به این فکر می‌کنم که باید چه کار کنیم تا توپ را از پشت به خوبی بیرون بیاوریم و خوب پرس کنیم، معمولاً در آستانه بازی به اینها فکر می‌کنم. آنچه باید انجام دهیم و نه از آنچه باید اجتناب کنیم.»

آنجلوتی درباره امباپه 🔻

“تاریخ برنابئو می گوید که بازیکنان خوب همیشه با تشویق استقبال می شوند، البته آنها متوجه خواهند شد، هواداران برنابئو بازیکنان بزرگی را دوست دارند و می بینند که مادرید قهرمان شده و خوب بازی می کند.”
“من همیشه امیدوارم که بازیکنان مصدوم نشوند. ما برای بازی آماده می شویم که فکر کنیم امباپه می تواند بازی کند. “برنامه ای که ما داریم نه تنها برای امباپه، بلکه برای نیمار، مسی و همه بازیکنان خوب پاری سن ژرمن است. برنامه این است که به صورت بلوک، با توپ و بدون توپ، با شدت بازی کنیم. 90 دقیقه را تحمل کنید و یک بازی کامل انجام دهید،این باید یک بازی هوشمندانه باشد، لازم نیست دیوانه شویم، باید بازی را ببریم، لازم نیست گل بزنیم، باید آن را ببریم.پاریس می تواند به زودی یا در آخرین لحظه جلو بیفتد، مهم این است که پیروزی را زنده نگه دارید و با شدت بازی کنید.”

آنجلوتی درباره کروس و مصدومیت 🔻

«بازیکنی که 100 درصد نیست، نمی‌تواند این نوع بازی را انجام دهد. اگر فکر کنم که کروس در 100 درصد است، او بازی می‌کند، اگر فکر کنم در 95 درصد است، بازی نمی‌کند».

آنجلوتی درباره تجربه در چمپیونزلیگ🔻

“مهم جنبه ذهنی، اشتیاق ما و لذت بردن از حمایت هواداران است. من تیم را خوب و با انگیزه می بینم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید