| | |

مصاحبه کارلو انجلوتی قبل از بازی برگشت رئال مادرید مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ مقابل چلسی

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم چلسی و رئال مادرید برای دور برگشت مرحله۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ فرداشب به مصاف هم خواهند رفت

 

تیم مادریدی بازی رفت را با نتیجه ۲_۰ پیروز شده است و حالا انجلوتی در مصاحبه خود از انگیزه تیمش برای این بازی صحبت میکند

 

انجلوتی درباره وضعیت تیم؟

 

🎙️ آنچلوتی: “ما مثل همیشه در شرایط خوبی هستیم و هیجان زده هستیم. این یک مسابقه مهم در یک رقابت مهم است. ما فکر می کنیم باید یک بازی کامل انجام دهیم. 90 دقیقه دیگر فرصت داریم و در این نوع مسابقات هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما آماده هستیم تا بهترین های خود را ارائه دهیم.

 

🎙️ آنچلوتی درباره ترکیب

 

“اجرا یک ترکیب پایه 11 نفره بدون در نظر گرفتن بقیه بازیکنانی که در آن شرکت نمی کنند، دشوار است. فکر کردن به تنها یازده نفر، بی احترامی به بازیکنانی است که کمتر بازی می کنند.کاماوینگا خوب است. او احتمالا فردا در دفاع چپ بازی خواهد کرد.”

 

– اگر بازی ساعت چهار برگزار می شد، تیم تحت تاثیر قرار می گرفت؟

 

🎙️ آنچلوتی: “فکر می‌کنم نکته مهم برای ما فوتبال بازی کردن است. گاهی اوقات تیم‌هایی هستند که عادت دارند بعدازظهر بازی کنند، اما طبق برنامه باید ساعت چهار یا دو بازی کنید و همیشه باید آماده باشید.”

 

🎙️ آنچلوتی درباره حضور پرز:

 

 “فکر می کنم ژست خوبی است. اگر رئیس بعد از هر بازی بیاید، احساس راحتی می کنم. او حق دارد دلایل تصمیمات مربی را بداند.در این باشگاه، ما در مورد آنچه باید انجام دهیم کاملاً واضح هستیم و همیشه برنده شدن نیست، بلکه با تمام انرژی خود برای پایان رقابت می کنیم. شاید به اندازه کافی خوش شانس باشیم که یک نیمه نهایی و یک فینال دیگر بازی کنیم اما باید قدم به قدم پیش برویم. اگر به نیمه نهایی برسیم به این معنی است که خوب کار کرده ایم.”

 

کپا گفت رئال مادرید پادشاه این رقابت هاست. آیا احساس سلطنت می کنید؟

 

🎙️ آنچلوتی: برای تاریخ… این باشگاه سلطان مسابقات است و ما بخشی از این باشگاه هستیم که 14 بار قهرمان جام ملت های اروپا شده است. ما می خواهیم این داستان را با برنده شدن در این سال بزرگتر کنیم.

 

– نظر شما در مورد صحبت های لاپورتا چیست؟

 

🎙️ آنچلوتی: من او را ندیدم، ما در سفر بودیم و موضوع در دست بررسی است، بنابراین من نظری ندارم

 

– آیا قصد تکرار ترکیب بازی رفت را داری و با ناچو صحبت کرده ای؟

 

 🎙️ آنچلوتی: “البته که ناچو ممکن است تحت تاثیر بازی نکردن قرار بگیرد، اگر ترکیب تکرار شود، روی سبایوس، ناچو، آسنسیو… همه کسانی که بازی نخواهند کرد، تاثیر می گذارد. فکر می کنم در حال حاضر بیش از 11 بازیکن هستند که بازی نمی کنند. می تواند شرکت کند».

 

تمدید کروس؟

 

🎙️ آنچلوتی: “کروس یک اسطوره است. او هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارد. همانطور که قبلاً گفته بود دوست دارد دوران حرفه ای خود را در مادرید به پایان برساند.”

 

آیا دوست دارید نتیجه بازی رفت را تکرار کنید و کدام تیم را ترجیح می دهید، بایرن یا سیتی؟

 

🎙️ آنچلوتی: ما در آخرین بازی خود بهترین عملکرد را داشتیم. بازی خوبی را برای فردا آماده می کنیم، سعی می کنیم به نیمه نهایی برسیم و بعد خواهیم دید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید