| | |

مصاحبه کارلو انجلوتی قبل از بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ برگذار میشود و دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت

 

قبل از بازی کارلو انجلوتی به سوالات خبرنگاران درباره این تقابل پاسخ داد

برنامه فردا چیست؟

 

🗣️ آنچلوتی: “برنامه فردا این است که یک بازی کامل انجام دهیم و در سطوح فیزیکی، فنی و انگیزشی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بازی تعیین کننده بازی برگشت خواهد بود، اما ما می خواهیم از بازی فردا سود ببریم.این یک بازی است که از همه چیزهای زیادی می طلبد و وقتی به نیمه نهایی می رسید طبیعی است.

 

نتیجه ای که برای بازی برگشت مناسب شماست چیست؟

 

🗣️ آنچلوتی: “مزیت گرفتن یک نتیجه مثبت است. یک مزیت کوچک نیز به معنای احساس رضایت در بازی است. اگر بتوانیم از مشکلات جلوگیری کنیم، این هم می تواند یک مزیت کوچک باشد. ما فردا سعی می کنیم از آن استفاده کنیم.اما من فکر می کنم ممکن است گزینه هایی داشته باشیم. می توانیم برنده شویم

 

آیا مودریچ می تواند فردا بازی کند؟

 

🗣️ آنچلوتی: او در فرم خوبی است و فردا بازی خواهد کرد.

 

چگونه هالند را متوقف خواهید کرد؟

 

🗣️ آنچلوتی: “او بازیکن بسیار خطرناکی است. او کیفیت گلزنی فوق العاده ای دارد. صحبت در مورد هالند به معنای صحبت نکردن در مورد حمله کل تیم با ایده است. ما برای بازی آماده نمی شویم تا هالند را متوقف کنیم، بلکه در عوض برای متوقف کردن تیمی آماده می شویم که غیرقابل توقف به نظر می رسد.”

 

آیا هالند سبک بازی گواردیولا را تغییر داد؟

 

🗣️ آنچلوتی: “این تیم کامل تری است. فصل گذشته آنها یک مهاجم بسیار خطرناک به نام گابریل ژسوس داشتند، اما او کاملاً با هالند متفاوت است. اکنون آنها از توپ های بلند سود می برند. این به این معنی نیست که آنها تغییر سبک داده اند. آنها به خوبی سازماندهی شده اند.

 

آیا مادرید بهتر از فصل گذشته به نیمه نهایی رسید؟

 

🗣️ انجلوتی : “در همان سطح. ارزیابی شرایط بدنی دشوار است. آنچه مهم است انگیزه و انگیزه ای است که ما داریم و همچنین این واقعیت که قهرمانی در کوپا دل ری انگیزه دیگری خواهد بود. ما بسیار هیجان زده هستیم.”

 

رئال مادرید نسبت به فصل گذشته چگونه تغییر کرده است؟

 

🗣️ انجلوتی: “ما بعد از سه سال بدون باخت به جایگاه فصل گذشته رسیدیم. این چیزی است که تغییر می کند.   رئال مادرید همیشه با انگیزه است.”

 

انتخاب کردی با کدام خط میانی بازی کنی؟

 

🚨🗣️ آنچلوتی: “مودریچ و دیگران. کاماوینگا به عنوان یک مدافع کناری بدون توپ یا توپ بازی می کند. او تغییر موقعیت می دهد و وارد میانه و گاهی بین خطوط می شود. او یک مدافع کناری نیست که بالا و پایین می رود.

ما وینیسیوس را داریم و او بسیار خطرناک است.

 

بازی میلان و اینتر را چگونه می بینید؟

 

🗣️ آنچلوتی: “من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2003 که دربی است، مربیگری کردم. از نظر فنی و تاکتیکی فشار زیادی وجود داشت.

 

آیا بعد از فینال جام حذفی خسته شدید؟

 

🗣️ آنچلوتی: جنبه فیزیکی مهم ترین چیز نخواهد بود.

 

چگونه به وینیسیوس و رودریگو کمک کردید تا بازیکنان کلیدی تیم باشند؟

 

🗣️ آنچلوتی: “من با دادن دقیقه به آنها کمک کردم و آنها از آن استفاده می کنند. آنها پیشرفت مهمی دارند و همچنین پیشرفت والورده، کاماوینگا، رودریگو ما را برای آینده که بازی فردا است، هیجان زده می کند.”

 

در مورد رویارویی هالند با کورتوا چطور؟

 

🗣️ آنچلوتی: “نمی دانم. ما برای یک مسابقه آماده نمی شویم تا بازیکن خاصی را متوقف کنیم. ما برای بازی تیمی برنامه ریزی می کنیم، به خصوص با توپ. این بازیکن بسیار مهم است، اما فکر کردن به او به معنای فراموش کردن دیگران است. “

 

بازی فردا دفاعی است یا حمله؟

 

🗣️ آنچلوتی: “اگر خوب دفاع کنی، بدترین چیز مساوی است. این به این معنی نیست که ما حمله نمی کنیم. فراموش نکنیم که فصل گذشته 5 گل از سیتی دریافت کردیم و در دو بازی 6 گل به ثمر رساندیم. من دوست دارم امسال هم همین اتفاق بیوفتد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید