|

مصاحبه کامل ادینسون کاوانی مهاجم منچستریونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ ادیسون کاوانی له عنوان بهترین بازیکن این ماه باشگاه منچستریونایتد انتخاب شد

او در مصاحبه با سایت منچستریونایتد از وضعیت خود گفت

کاوانی گفت 🔻

“حالم خوب است و احساس خوبی دارم. من فکر می کنم که همیشه جای تلاش وجود دارد ، همیشه چیزی وجود دارد که می توانید در آن بهتر شوید تا به بازی در بالاترین سطح ادامه دهید.
صادقانه بگویم ، من قبل از آمدن به اینجا از ناحیه مصدومیت رنج نمی بردم. من در بازی آخر برای پاری‌سن‌ژرمن احساس خوبی داشتم و از نظر سلامتی جسمی خیلی خوب مسابقه را به پایان رساندم.وقتی به اینجا آمدم با عضله اداكتور ران مشكل داشتم. فکر می کنم این به خاطر این واقعیت بود که من مجبور شدم پس از یک وقفه طولانی با فعالیت جسمی زیادی روبرو شوم.
اما اکنون احساس خیلی خوبی دارم ، پر از انرژی و تمایل به تمرین دارم. البته اگر توانایی این کار را داشته باشم ، بهتر می شوم!

 

کاوانی درباره آمدن به یونایتد گفت🔻

 

من از عضویت در این باشگاه بسیار خوشحالم ، این افتخار بزرگی برای من است و این پیراهن را با افتخار می پوشم. من یکی از بزرگترین زحمتکشان فوتبال هستم و اینجا هستم تا بهترین خود را نشان دهم و هرچه در توان دارم به تیم بدهم.تا آخرین لحظه هر مسابقه و تا آخرین لحظه آخرین بازی خود برای باشگاه.من تمام تلاشم را می کنم تا همه ما بتوانیم از لحظات در کنار هم لذت ببریم!امیدوارم به زودی همه شما را ببینم و از سخنان مهربانانه شما در این سال سخت و دشوار برای همه ما بسیار سپاسگزارم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید