| | |

مصاحبه کامل جمال موسیالا با بیلد ورزشی

در مورد پل وانر :

«پل شخص ارجمند و استعداد بزرگی است. من برای اولین حضورش بسیار خوشحال بودم. واقعا خوب است که من دیگر جوانترین بازیکن تیم نیستم. اکنون می توانم به پل بگویم: “از حالا به بعد تو توپ ها را حمل می کنی” (می خندد)»

ImageImage

در مورد رقابت قهرمانی:

«جام در دسترس ماست. ما اف سی بایرن هستیم و باید در هر بازی پیروز شویم. ما باشگاهی نیستیم که به رقابت نگاه کنیم. ما فقط به خودمان نگاه می کنیم.

از کودکی، همیشه می خواستم برنده شوم. این خواسته به فوتبال حرفه ای در بالاترین سطح منتقل شده است. شما در اف سی بایرن در بهترین سطح یاد می گیرید. مانو 35 ساله است، بزودی 36 ساله می شود، اما هیچ نشانه ای از کاهش عملکرد در او نیست. من فکر می کنم او هنوز می تواند 5 سال دیگر بازی کند.»

 

درباره اینکه آیا خودش را جانشین مولر می بیند و آیا می تواند به اندازه مولر در زمین صحبت کند:

«هیچکس در فوتبال نمی تواند به اندازه توماس صحبت کند (می خندد). من هرگز با کسی مثل او بازی نکرده ام. توماس یک فوتبالیست استثنایی و یک فرد منحصر به فرد است.

او در زمین به هم تیمی هایش کمک زیادی می کند. جانشین او بشوم؟ توماس هنوز هم سال ها مانند مانو بازی خواهد کرد. هیچکس نمی تواند به همان شیوه جایگزین او شود. پس اگر من در پست او بازی کنم، سبک جدیدی را ارائه خواهم کرد. سبک خودم را.»

Image

در مورد بازی در هافبک دفاعی:

«مربی راهنمایی های زیادی در مورد چگونگی عمل در نبردهای رودررو و مسیرهای صحیح دویدن به من داد. او در این پست از من انتظار دو نقش دارد: عمل کردن مانند بازیکن پست شماره 6 در سکانس های دفاعی و نقش بازیکن پست شماره 8 دوم در کنار مولر در سکانس های هجومی.»

 

در مورد لواندوفسکی :

«عالیست که از نزدیک می بینم رابرت چقدر حرفه ای است. او 33 سال دارد و از آنچه هست نمی تواند خوش اندام تر و آماده تر باشد. داشتن چنین الگویی در تیم به من انگیزه می دهد. می توانید ببینید که چگونه حرفه ای بودن او باعث گسترش حرفه فوتبالی اش شده است.»

Image

شما به عنوان وینگر، بازیکن پست شماره 10 و شماره 6 بازی کردید، آیا می توانید به عنوان مهاجم بازی کنید؟

موسیالا:

«من بعنوان شماره 9 در تیم های جوانان چلسی بازی کردم. بازی در نوک تیم باحال است. اگر بازی در این پست در آینده به من پیشنهاد شود، نه نمی گویم. من عاشق گل زدن هستم.»

Image

در مورد آرزو هایش در تیم ملی:

«من می خواهم نقش بزرگی در تیم ایفا کنم. فرضا اگر بازیکن فیکس هم نباشم، با خوشحالی از روی نیمکت کمک می کنم. می خواهم در جام جهانی دقایق بیشتری نسبت به یورو حضور داشته باشم.»

 

در مورد یورو:

«شکست در مرحله یک هشتم پایانی مقابل تیم زادگاه دومم انگلیس به من آسیب [روحی] زیادی زد، زیرا در وقتهای تلف شده به زمین آمدم و نتوانستم کمکی کنم. البته که ناامید شدم. اما می دانم که زمان حضورم در ترکیب اصلی فرا خواهد رسید.»

Image

درباره اینکه آیا از خودش در بازی پلی استیشن استفاده می کند یا نه:

«آره. اما جمال در بازی فیفا بازیکن خوبی نیست. او توپ های زیادی را از دست می دهد. این اولین کارت فیفا من است، بنابراین گله ای ندارم. هرچند رتبه 90 را یا 80+ را به جای کارت هفتاد و پنجم ترجیح می دادم.

من فکر می کنم سرعت، شوت و تکنیک من در زندگی واقعی بهتر از آمار کارت بازی فیفا است. اما برای اولین بار، دیدن خودم در بازی جالب است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید