| | | | | | | |

مصاحبه کامل کارل هانس رومنیگه با نشریه کوریره دلا سرا شهر میلان ایتالیا

به گزارش فوتبال۷۲۴ مهاجم بزرگ و سابق نراتزوری ، مدیرعاملی بایرن مونیخ را در پایان سال ترک خواهد کرد.او در مورد عشق قدیمی خود اینترمیلان صحبت می کند و دستورالعمل خود را برای بهتر شدن فوتبال می گوید🔻

“ما باید ایجنتها و خریدها را محدود کنیم. هزینه خرید‌ها کاهش یافته است ، اما حقوق بیش از حد افزایش یافته است.ما به یک محدودیت حقوق نیاز داریم “

شما 6 قهرمانی و 6 جام کسب کرده اید ، شاهکاری که فقط در بارسلونا در سال 2009 دیدیم. چه طعمی دارد؟🔻

“این یک چیز استثنایی است. ما خوشحالیم ، افتخار می کنیم: عملکرد تیم خارق العاده بود ».

فلیک 15 سال بود که سرمربی نبود و همه را برنده شد.🔻

“او در نوامبر 2019 وارد تیم شد و در تاریکی چراغی را روشن کرد ، نه تنها از نظر تاکتیکی یا آموزشی ، بلکه همچنین در همدلی و مدیریت گروه. او با تیم ملی قهرمان جهان شده بود و از قبل نویر ، مولر و دیگران را به خوبی می شناخت: این یک امتیاز بود ».

فوتبال در آلمان چه لحظه ای را تجربه می کند؟🔻

“من فکر می کنم اوضاع تقریباً در همه جا مشابه است: دشوار است ، زیرا فرهنگ و اقتصاد فوتبال آسیب می بیند. و البته نه فقط فوتبال. پیچیده ترین کارها مربوط سیاستمداران است و من نمی خواهم جای آنها باشم: مردم عصبی هستند ».

آیا آنها واقعاً فرودگاه را قبل از پرواز از برلین به قطر برای جام جهانی باشگاه ها بستند؟🔻

“بله ، برای دو یا سه دقیقه. ما آن را دوست نداشتیم و جنجال هایی پیش آمد ».

در مورد حرف وی درباره واکسنی که به فوتبالیست ها داده می شد ، انتقاداتی شد🔻

آن یک سوتفاهم بود من نخواستم که بازیکنان قبل از دیگران واکسینه شوند ، مخصوصاً افراد مسن. من فقط گفتم که واکسیناسیون آنها می تواند مثال خوبی برای ترغیب بیشتر افراد بی رغبت به این کار باشد ».

لیگ قهرمانان اروپا با حضور دو مربی آلمانی، تقابل کلوپ و ناگلزمن در لیورپول-لایپزیگ از سر گرفته می شود. مربیان آلمانی بسیار خوب هستند: راز چیست؟🔻

“ما قبلا به فوتبال انگلیس و اسپانیا حسادت میکردیم. اما ما تعداد زیادی تکنسین آموزش دیده داریم و ، فوتبال ما حتی بهتر شده است ».

از طرف دیگر ، مانشافت لوو دچار بحران شده و 6 گل از اسپانیا دریافت کرده است. چرا؟🔻

“تیم ملی همچنین از بحران فدراسیون رنج می برد.تغییرات زیادی وجود دارد ، مشکلات داخلی باعث می شود تیم نیز رنج ببرد”.

در روز سه شنبه بازی بارسلونا-پازی سن‌ژرمن است. نظر شما درمورد حقوق مسی و قراداد آن چیست؟

“من خندیدم … فقط می توانم از او تعریف کنم ، زیرا او موفق شد چنین قرارداد نجومی ببندد.

آیا این فوتبال همچنان با شیوع بیماری همه گیر پایدار است؟🔻

این مشکل طولانی مدت است و با حکم 1996 بوسمن آغاز شد. پس در ده سال گذشته همه ما اشتباه کرده ایم ، زیرا هرچه بیشتر به نفع بازیکنان و ایجنتها خرج کرده ایم. همه گیری نشان داده است که ما باید عقب برویم و به یک مدل منطقی تر برگردیم. امیدوارم امکان پذیر باشد ، اما آسان نخواهد بود ».

چرا؟🔻

“تصور من این است که قیمت برچسب ها در برخی موارد تا 50٪ کاهش یافته است. در مورد حقوق بازیکنان برتر ، از طرف دیگر ، ایجنتها هنوز هم قادر به دستیابی به راه حل های صعودی هستند. ما باید یک راه حل اروپایی پیدا کنیم. در آلمان ما با یک گروه ویژه که سیاستمداران و هواداران در ان هستند ، درباره آن بحث کردیم. مردم فوتبالی منطقی تر می خواهند ».

با سقف حقوق و دستمزد؟🔻

«شاید ابتکار خوبی باشد ، اما در سال 2008 با حضور پلاتینی به عنوان رئیس یوفا و اینفانتینو به عنوان مدیركل ، به بروکسل رفتیم تا ببینیم آیا این مسیر قابل دوام است یا خیر: سیاستمداران همیشه به ما گفته اند که ما خلاف قوانین اروپا عمل‌ کردیم. شاید اکنون زمان مناسب برای طرح ابتکاری جدید و اصلاح آنچه در ده سال گذشته در آن بوده ایم ، است ».

آیا لیگ قهرمانان جدید با 36 تیم با 10 مسابقه ، واقعاً آنقدر تماشایی است؟🔻

“بسیار خوب است. این بسیار جذاب تر از مرحله گروهی امروز است که در چند روز اخیر غالباً خسته کننده بود. شرایط صعود هیجان انگیزتر خواهد بود”.

آیا لیگ های ملی متضرر می شوند؟🔻

“آنها همیشه از ارزش بالایی برخوردار خواهند بود. قهرمانی جدید مثل گیلاس روی کیک است ، اما ارزش قهرمانی تغییر نمی کند. برای هوادار ایتالیایی نحوه پایان دربی میلان یا بازی برابر یووه مهم است ».

اینترمیلان توانست لاتزیو ، حریف شما در لیگ قهرمانان را شکست دهد. ، آیا آنها لایق اسکودتو هستند؟🔻

“به نظر من با ثبات ترین تیم اینتر است. خوب بازی کنید ، برنده شوید و هرگز مانند گذشته بازی های مهم را از دست ندهید. نکته مهم این است که آنها خیلی شاد نیستند، راه تا قهرمانی طولانی است ».

آیا بایرن مونیخ پیش هواداران لاتزیو محبوب است؟🔻

“ما مورد علاقه آنها هستیم زیرا در حال قهرمانی هستیم ، اما آنها مطمئناً حریفی نیستند که ما آن را دست کم بگیریم و این را در مسابقات برابر بروسیا دورتموند مشاهده کرده ایم. و همچنین روز یکشنبه ».

خرید رونالدو ۳۶ ساله توسط یوونتوس🔻

«وقتی آنها رونالدو را خریدند ، کنجکاو شدم ببینم چگونه کار می کند: بسیار خوب کار کرد. چند ماه پیش برای ملاقات در تورین بودم ، آنیلی مرکز ورزشی جدیدی را به من نشان داد و رونالدو در رختکن با سینه برهنه حضور داشت.کمتر وقتی چنین فیزیکی را دیده ام ، این تصور را ایجاد می کند که در 100 سالگ آموزش دیده و برای ادامه چند سال در سطح بالا همچنان وقت دارد ».

شما در پایان سال بازنشسته خواهید شد: آیا هرگز در ایتالیا کار خواهید کرد؟🔻

“هنگامی که با اینترمیلان زندگی کردم چیز مهمی را یاد گرفتم که زندگی من را تغییر داد ، زیرا قبل از اینکه برنامه های بلند مدت داشته باشم در زمان حال زندگی می کنیم و فردا خواهید دید چه می‌وشد. نمی دانم چه خواهم کرد ، شاید نیاز به استراحت داشته باشم. “

شما در‌یوونتوس ؟🔻

فلسفه من این است که اگر با اینتر بازی کرده اید رفتن به یووه غیرممکن است. من فقط یک قلب دارم ».

اسطوره سابقی که حالا مدیر شده است مانند شما، مالدینی میلان را دوباره زنده کرده است نظر شما چیست؟🔻

“او خوب کار کرده و قبل از شروع وقت خود را صرف بررسی کرده است، او کار بسیار خوبی انجام می دهد ، میلان حتی در سطح بین المللی نیز چیزهای زیادی را از دست داده است. اما اکنون با مالدینی دوباره متولد شده است ».

دربی برای شما چه حسی دارد؟🔻

“این خاص است. من در دربی 2-2 در مارس 85 یک گل بسیار زیبا و مهم به ثمر رساندم. این مهمترین بازی فصل است و اکنون نیز اهمیت بالایی دارد. امیدوارم این بار اینتر برنده شود”.

آیا این نقطه عطف خواهد بود؟🔻

“اینتر بهترین شانس را برای بردن اسکودتو دارد: ادامه این کار به خودشان بستگی دارد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید