گالتیه یوونتوس
| | | | | |

مصاحبه کریستف گالتیه پیش از دیدار پاری سن ژرمن مقابل یوونتوس

فوتبال724- کریستف گالتیه انتظار دارد یک پاری سن ژرمن تهاجمی مقابل یوونتوس داشته باشد و معتقد است که آنخل دی ماریا می خواست به عنوان حریف به پارک دو پرنس بازگردد: “حیف است که او برنگردد.”

وینگر آرژانتینی از دیدار افتتاحیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن و یوونتوس فردا کنار گذاشته شد.

ال فیدئو صبح با بقیه تیم تمرین کرد اما به گروه پاریس نپیوست. او پس از 7 سال حضور در غول لیگ 1 در تابستان به صورت آزاد با یوونتوس قرارداد امضا کرد.

گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس گفت:

حیف است که دی ماریا نمی تواند به پارک دو پرنس بازگردد.

او در این باشگاه تاریخ ساز شد، بازیکنی نمونه که عملکرد بسیار خوبی داشت. نمی توانم بگویم خوشحالم که او غایب است زیرا مصدوم است. می دانم که او دوست داشت بازی کند. وقتی آماده است، کیفیت و تجربه می آورد. او بازی فوق‌العاده‌ای دارد و در ضربات ایستگاهی عالی است، اما من مطمئن هستم که هر کسی که [به جای او] وارد زمین شود، بازیکن برتری خواهد بود.

گالیته در مورد یوونتوس چه نظری دارد؟

آنها تیمی با تجربه زیاد هستند، شکست دادن آنها دشوار است. آنها در حال حاضر حاضر کمی مشکل دارند اما فقط دو گل دریافت کرده اند.

ایجاد موقعیت دشوار است زیرا آنها به خوبی سازماندهی شده اند و با شدت بازی می کنند. آنها در دفاع سخت کار می کنند و بازیکنان باکیفیتی دارند که می توانند در ضدحمله با دویدن های سریع خطرناک باشند.

من به توانایی‌هایمان برای بازی کردن و برای بردن بازی اطمینان دارم. بازیکنان سیستم را درک می کنند و ما باید روی بازی هجومی خود تمرکز کنیم.

فشار بیشتر روی من؟ به هیچ وجه، وقتی این کار را پذیرفتم و مربیگری این تیم باشکوه را پذیرفتم، فشار را پذیرفتم.

سرمربی فرانسوی در پاسخ به این سوال که آیا پاری سن ژرمن مدعی بردن جام است یا خیر، با لبخند پاسخ داد.

نه، همیشه 8 یا 9 باشگاه هستند که می توانند هر سال قهرمان لیگ قهرمانان شوند. برخی از مدعیان تا آخر راه نمی روند. جاه طلبی باشگاه برای بردن آن وجود دارد، چه ما مدعی باشیم چه نباشیم.

آیا ویتینیا مقابل یوونتوس در دسترس است؟

بله، او امروز صبح به صورت انفرادی تمرین کرد اما در بقیه جلسه حضور داشت.

جیجیو دوناروما در این فصل در پاریس به عنوان بازیکن ثابت تیم در پاریس تبدیل شده است، اما اسکای اسپورت ایتالیا پرسید که آیا این ملی پوش ایتالیایی فردا شب بازی را شروع خواهد کرد یا خیر.
گالتیه به شوخی گفت:

آیا شما ایتالیایی هستید؟ پس آیا یک دروازه‌بان ایتالیایی را ترجیح می‌دهی؟

در مورد سلسله مراتب قرارگیری در ترکیب، در حال حاضر اینگونه است، من از عملکرد جیجو راضی هستم، کیلور سخت کار می کند و در صورت نیاز در دسترس خواهد بود. من از کاری که دوناروما انجام می دهد و کمک او به تیم خوشحالم.

پاری‌سن‌ژرمن با کسب 5 پیروزی و یک تساوی در شش بازی ابتدایی فصل، صدرنشین لیگ 1 است.‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید