مصاحبه کریستیانو رونالدو بعد از درخشش در‌ اولین حضور دوباره با پیراهن منچستر یونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ کریستیانو رونالدو سوپراستار دنیای فوتبال دیشب اولین بازی خود را با پیراهن منچستریونایتد بعد از یک دهه انجام داد،او در شصت دقیقه حضور در زمین ۲گل مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند
او بعد از بازی گفت 🔻

“من قبل از بازی بسیار عصبی بودم ، اگرچه آن را نشان ندادم. اگر می خواهیم قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شویم ، تیم باید تجربه داشته باشد.

دیشب فکر کردم که می خواهم خوب بازی کنم و نشان دهم که هنوز می توانم برای تیم مفید باشم. این یک باشگاه باورنکردنی است و من بسیار افتخار می کنم. من هر کاری خواهم کرد تا آنها به من افتخار کنند.

همه می دانند که فوتبال انگلیس متفاوت از فوتبال های دیگر است. صادقانه بگویم ، فوتبال اینجا خاص ترین است. من در 18 سالگی به اینجا آمدم ، آنها نگرش باور نکردنی را به من نشان دادند و به همین دلیل من به اینجا برگشتم.

وقتی بازی شروع شد ، من خیلی عصبی بودم. عمدتا به این دلیل که انتظار نداشتم هواداران در تمام طول بازی نام من را بخوانند. استقبال فراموش نشدنی بود ، اما من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا برنده شود.

من انتظار نداشتم کاری انجام دهم فکر می کردم یک گل می زنم اما دو گل باورنکردنی است. باید از هواداران و نحوه استقبال آنها از من امروز تشکر کنم. از این بابت احساس غرور بزرگی می کنم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید