کلوپ آژاکس
|

مصاحبه کلوپ قبل از بازی لیورپول با واترفورد دز لیگ برتر

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ پس از مصدومیت کورتیس جونز در تمرینات بین المللی که باعث شد سرمربی لیورپول با مشکلات انتخابی خط میانی روبرو شود از اتحادیه فوتبال انتقاد کرد.
جونز از سفر شنبه به واتفورد در لیگ برتر محروم شد،در حالی که تیاگو آلکانتارا و هاروی الیوت نیز کنار گذاشته شده و فابینیو در دسترس نیست.و کلوپ از عدم ارتباط فدراسیون فوتبال بر سر آمادگی جونز در دو هفته گذشته ناراضی است.

سرمربی قرمزها روز جمعه گفت:🔻

 

“کورتیس جونز مصدوم از تیم زیر 21 سال بازگشت.” “عالی. اشکالی نداره ،
“تماس با فدراسیون انگلیس واقعاً دشوار است زیرا آنها فقط کاری را که می خواهند انجام می دهند.
“کورتیس تمرین نکرد ، سپس در بازی اول شرکت نکرد. آنها اسکن یا هیچ کاری انجام ندادند ، سپس او در بازی دوم چند دقیقه بازی کرد.

 

کلوپ به کنایه درباره بازیها تیم ملی گفت 🔻

“حریفان کی بودند؟ آندورا؟ عالی. بسیار مهم است که او در آنجا بازی می کرد.
او برگشت و مصدومیت جزئی دارد و برای فردا در دسترس نیست.
اینها شرایطی است که باید با آن کنار بیاییم. به همین دلیل ما این تیم های بزرگ را داریم تا بتوانیم از بازیکنان مانند ماشین ها استفاده کنیم.من قبلاً این را گفته ام ، اما وقتی فدراسیون ها به ما کمک نمی کنند – و منظور من همه آنها ، لیگ برتر ، فیفا و یوفا است – آنها باید دوباره به بازی فکر کنند و نه فقط به منافع خود.

 

کلوپ در ادامه گفت 🔻

 

من شش سال است که اینجا هستم و در مورد آن صحبت می کنیم و منطقی نیست ، اما بدیهی است که کسی به حرف های من گوش نمی دهد. “

کلوپ همچنین پس از نادیده گرفتن جو گومز در دور اخیر مقدماتی جام جهانی ، توسط گرت ساوت گیت ، سرمربی تیم ملی انگلیس را مورد نقد قرار داد.
گومز ، که در تابستان امسال به دلیل مصدومیت شدید زانو در تیم ملی در نوامبر گذشته بازگشت ، در این فصل فقط دو بازی برای لیورپول انجام داد و کلوپ اعتراف کرد که مدافع میانی از وقت اضافی با تیم ملی سود خواهد برد.

من شش سال است که اینجا هستم و در مورد آن صحبت می کنیم و منطقی نیست ، اما بدیهی است که کسی به حرف های او گوش نمی دهد. “

 

کلوپ درباره استونز و دعوت به تیم ملی گفت 🔻

 

در حال حاضر او در فرم عالی است ، واقعاً خوب است. “من می دانم که گرت هر از گاهی واکنش نشان می دهد که اگر بازیکنی به طور منظم در باشگاه بازی نمی کند ، پس برای تیم ملی بازی نمی کند. بدیهی است که برای آقای استونز قانون خاصی وجود دارد.”اما جو دعوت نشد. این به او کمک می کرد که چند بازی داشته باشد. من واقعاً فکر می کنم او یک مدافع استثنایی است.”در حال حاضر برای ما بسیار خوب است که پنج هافبک وسط استثنایی داریم ، نات فیلیپس حتی بیشتر اوقات به ترکیب تیم نمی پردازد اما تمرینات استثنایی نیز دارد.

جو و ایبو (کوناته) نیز این کار را انجام می دهند. جو مجبور نیست کاری متفاوت انجام دهد ، فقط باید به کار خود ادامه دهد و همه چیز 100٪ خوب خواهد بود. “

 

کلوپ افزود:🔻

 

“ما در طول سال به جوانان نیاز داریم. هنوز در اوایل فصل است. فصل گذشته به ما آموخت که ما حداقل به چهار هافبک وسط نیاز داریم.
“هر هفته برای بازیکنان کاملاً راحت نیست ، اما آنها واقعا خوب با آن کنار می آیند. آنها می دانند زمان آنها فرا می رسد. ما در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.”

 

کلوپ درباره مالکین جدید نویکاسل‌یونایتد و بیانیه سازمان لیگ فوتبال بریتانیا گفت 🔻

 

همه ما می دانیم که به وضوح نگرانی هایی درباره مسائل حقوق بشر وجود دارد. این واضح است همه ما در آنجا یکسان فکر می کنیم.”این برای فوتبال چه معنایی خواهد داشت؟ چند ماه پیش ما با تمام باشگاه های فوتبال بحث و مشاجره گسترده ای داشتیم و 12 باشگاه در تلاش برای ساختن سوپرلیگ بودند. درست است. این اتفاق نیفتاد ، اما این نوعی دیکری ایجاد است که اگر می خواهید یک “تیم فوق العاده” داشته باشید مالکیت اینچنینی نیاز است
“تقریباً یکسان است ؛ در چند سال آینده مسابقات در لیگ قهرمانان تضمین شده است.

 

کلوپ درباره فرپلی مالی گفت🔻

 

“فیرپلی مالی ، امروزه هیچ کس نمی داند که آیا هنوز وجود دارد یا نه. اینطور است. طرفداران نیوکاسل آن را دوست خواهند داشت ، اما برای بقیه ما این بدان معناست که یک ابرقدرت جدید در نیوکاسل وجود دارد. ما نمی توانیم از این امر جلوگیری کنیم.”پول نمی تواند همه چیز را بخرد ، اما با گذشت زمان آنها پول کافی برای تصمیم گیری های اشتباه را خواهند داشت ، سپس تصمیمات صحیح را اتخاذ کرده و سپس در بلند مدت به جایی خواهند رسید که می خواهند.
همه این را می دانند و بدیهی است که ریچارد مسترز لیگ برتر فکر می کرد “بله ، اجازه دهید آن را کنار بگذاریم”. “

 

نیوکاسل با پیوستن به منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در اصل مالکیت دولتی به طور خودکار به بالاترین رده ثروتمندترین باشگاه ها رسیده است.
و کلوپ تزریق نقدی عظیمی را پذیرفته است ، بدین معنا که انتظار می رود تیم شمال شرقی با گذشت زمان برنده جام های منظم شود.

 

کلوپ گفت 🔻

 

تا جایی که من می دانم این سومین باشگاهی است که متعلق به یک کشور است. ” این است ، و آنچه باید با آن کنار بیاییم”مهمتر از پول تصمیمات خوب است. من نگران این موضوع نیستم ، فقط وضعیت را توصیف می کنم.
“فوتبال یک بازی فوق العاده است ، شما هنوز هم می توانید بازی ها را ببرید حتی زمانی که قدرت مالی حریف شما بسیار بیشتر از قدرت شما است.
این موفقیتها یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. نیوکاسل هنوز در لیگ در مکان امن نیست و مطمئناً این روند را کند می کند! اما ما می دانیم افرادی هستند که دانش فوتبال آنها به اندازه کافی بزرگ است. تغییراتی در ساختار ایجاد خواهد شد ، مواردی از این قبیل. این یک پروژه بزرگ است”این خیلی واضح است ، و همه ما آن را می دانیم. در پنج ، شش ، هفت سال آینده ، اگر مالکان به اندازه کافی صبور باشند ، نیوکاسل یک ابرقدرت جدید است و آنها پول کافی برای خرید کل لیگ را خواهند داشت.”شاید آنها آن را دوست داشته باشند و سپس این فرصت برای همه ایجاد شود!”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید