| | |

مصاحبه کلوپ قبل از بازی لیورپول مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – یورگن کلوپ امشب در ناپل در حالی که پیش نمایش بازی افتتاحیه لیورپول در گروه A لیگ قهرمانان اروپا با غول سری آ ناپولی در ایتالیا را انجام می دهد، مقابل رسانه ها قرار گرفت.

.
کلوپ به‌روزرسانی مصدومیت تیاگو آلکانتارا را ارائه می‌کند که عصر دوشنبه به تمرینات بازگشت و همچنین به نگرانی‌های مصدومیت در اطراف هافبک‌های دیگر فابیو کاروالیو، کورتیس جونز و جردن هندرسون نیز رسیدگی خواهد کرد.

 

کلوپ در مورد رویارویی با ناپولی جدید🔻

🎙”آنها تیم جوانی هستند اما بسیار خوب هستند. من 100% مطمئن نیستم اما فکر می کنم چندی پیش یک وضعیت عصبی در اطراف ناپولی زمانی که بازیکنان رفتند وجود داشت، اکنون حل شده است. یکی از بازیکنانی که همیشه می ماند زیلینسکی بود و می تواند اطراف او تیم بسازند.”

کلوپ در مورد فابیو کاروالیو🔻

🎙فابیو کاروالیو، او دوباره در حال قدم زدن است. او ممکن است برای آخر هفته آماده باشد اما ما کاملاً مطمئن نیستیم

کلوپ در مورد مصدومیت کورتیس جونز🔻

🎙زمانی که کورتیس قبلاً در تمرین بود یک فشار استرس در استخوان اطراف لگن خود داشت. کاملاً خوب بود دیگر مشکلی نداشت، دو بار تمرین کرد و دوباره آن را احساس کرد. نه آنقدر بد که دفعه اول بود، اما آنقدر بد بود که دوباره در تمرینات تیمی حاضر نشد و ما باید مراقب باشیم

کلوپ در مورد دو شکست قبلی در ناپولی🔻

🎙ما هرگز در اینجا پیروز نشدیم، اما اغلب پس از اینکه ناپولی در گروه‌ها با ما بود، به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم. شاید دو بار، یک بار با دورتموند. “

کلوپ درباره آمادگی جسمانی آرتور🔻

🎙”او به فوتبال و تمرین نیاز دارد. او مدتی در تمرینات تیمی نبود. آیا می تواند دقایق بازی کند؟ بله. آیا باید یک بازی کامل انجام دهد؟ نه.”

کلوپ در مورد تیاگو و هندرسون🔻

🎙تیاگو به تمرینات بازگشته است، روز دوم ، او آماده است. تا چه مدت؟خواهیم دید. هندو، نتایج اسکنش [نشان می دهد] بعد از تعطیلات بین المللی، او برمی گردد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید