کلوپ استون ویلا
| |

مصاحبه کلوپ قبل از دیدار اتلتیکومادرید و لیورپول لیگ قهرمانان اروپا2021

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرمربی قرمزها قبل از پرواز به پایتخت اسپانیا ، ظهر دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کلوپ در مورد چالش بی نظیر رویارویی با تیم دیه گو سیمئونه ،درباره شانس محمد صلاح برای کسب توپ طلا 2021 و موارد دیگر صحبت کرد.

 

درباره شانس صلاح برای برنده شدن توپ طلا و اینکه آیا او اکنون به شایستگی به شایستگی رسیده است …

بله ، من نمی دانم چگونه شما برنده توپ طلا می شوید ، صادقانه بگویم. اگر صحبت از حضور در فینال لیگ قهرمانان ، بیشترین گلزنی و مواردی از این دست باشد ، شاید کمی سخت باشد. اما اگر در مورد اجراهای دو سال گذشته باشد ، از دیدگاه من شانس دارد. اما من زیاد به فکر ان نیستم ، بنابراین [دقیقاً] نمی دانم که چگونه کار می کند. آیا او در نهایت به رسمیت شناخته شده است؟ ببینید ، از نظر داخلی او همیشه آن(احترام برای یک ستاره) را دریافت می کند. از نظر خارجی ، من نمی دانم. شما می توانید خیلی بهتر از من پاسخ دهید. اما بعد از دو گلی که او به ثمر رساند ، حالا مردم ناگهان فکر می کنند که او می تواند بهترین بازیکن جهان باشد کمی عجیب است. او قبلاً چنین گل هایی زده است و سالها در سطح فوق العاده بالایی بازی کرده است. نگرانی من ، قبل از هر چیز این است که او این کار را بارها و بارها و بارها و بارها انجام دهد – کاری که تا کنون انجام داده است. اما هر چیزی که می خواهید در مورد آن مثبت بنویسید ، انجام دهید ، او لیاقت آن را دارد. اما حالا اتلتیکو را آماده کنیم.

کلوپ درباره بازی اتلتیکو گفت :

 

بله ، اگر هر دو بازی مقابل اتلتیکو را در گروه ببرید ، به احتمال زیاد این مرحله را پشت سر می گذارید – این که می گویم از ابتدا مشخص بود. اما ما حتی اولین بازی را انجام ندادیم و آخرین بار هم در هر دو بازی مقابل اتلتیکو باختیم. من یک فرد بسیار مثبت هستم اما آنقدر مثبت یا ساده لوح نیستم که فکر کنم این بازی ها در حال حاضر در جیب ما هستند. مکان سختی برای رفتن است ، ما این را می دانیم. آخرین باری که در آنجا بازی می کردیم یک گل زودهنگام [دریافت کردیم] و پس از آن مالکیت زیادی در اختیار داشتیم اما موقعیت های نه چندان خوبی داشتیم ، زیرا واقعاً آنقدرها هم خوب بازی نکردیم. ما بین دو بازی چیزهای زیادی آموختیم. [بازی] دوم در سخت ترین شرایطی که تا به حال فوتبال بازی کردم ، بازی فوق العاده خوبی بود. ما یک بازی عالی انجام دادیم اما آخرین بازی برای خیلی وقت قبل و طولانی بود. ما آن را از دست دادیم ، این خوب نبود اما آن شب واقعاً مهم نبود ، آن شب دیگر مهم نبود.

کلوپ در ادامه گفت:

بنابراین ، در حال حاضر جهان برای ما دوباره در مکان بهتری قرار دارد ، نه امن اما در مکان بهتری. امیدوارم بتوانیم از چیزهایی که از دو بازی که مقابل آنها انجام دادیم یاد بگیریم ، استفاده کنیم ، هر چند که از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی داشته اند. آنها [سیستم] متفاوتی را بازی می کنند ، بازیکنان زیادی را تغییر می دهند. بنابراین ، ما با یک تیم درنده متفاوت اما نه ضعیف تر روبرو هستیم. آنها سال گذشته قهرمان اسپانیا شدند ، بنابراین این کار آسانی نیست. برخی از اعضای اصلی بازیکنان هنوز مدتی در کنار هم هستند ، بنابراین آنها می دانند چگونه بازی های فوتبال را ببرند و این همان چیزی است که فردا تلاش خواهند کرد.

رکورد خارج از خانه لیورپول در این فصل ، به ثمر رساندن حداقل سه گل در 6 بازی گذشته در خارج از خانه …
کلوپ دراین باره گفت:

واقعا بهش فکر نکرده ام. این عملکرد ، حریف و داستان مسابقه جدا است ، بگذارید اینطور بگویم. به همین دلیل احتمالاً این کار را انجام دادیم. این هرگز آسان نیست ، مطمئناً آسان نبود اما ما واقعاً به آن فکر نمی کنیم. اگر شما به من نمی گفتید ، من آن را نمی دانستم زیرا به این فکر نمی کردم که کجا گل می زنیم ، وقتی گل می زنیم صرفا به گل فکر میکنم نه آمارها.
اما ما هرگز تفاوت زیادی بین بازیهای خارج از خانه و خانگی ایجاد نکردیم. ما در خانه بیشتر از آن لذت می بریم – این درست است – زیرا ما در رختکن خود ، در ورزشگاه خود ، با افراد اطرافمان و تعداد زیادی از آنها هستیم و همه آنها در وضعیت خوبی هستند ، همه از دیدن دوباره ما و چیزهای دیگر هیجان زده هستند. این همان چیزی است که ما در بازیهای خانگی خود دوست داریم ، اما هرگز در بازیهای خارج از خانه واقعاً تفاوت بزرگی ایجاد نکردیم. اما حالا این اتلتیکو است و به ثمر رساندن سه گل در بازی مقابل اتلتیکو چندان محتمل به نظر نمی رسد – مطمئن نیستم که آنها تا به حال سه گل دریافت کرده اند ، صادقانه بگویم! اما در مورد آن نیست. ما نتیجه مثبت و عملکرد مثبت می خواهیم. این همان چیزی است که ما در حال حاضر به آن فکر می کنیم و نه نتیجه نهایی.

روبرتو فیرمینو سیصدمین حضور خود در لیورپول را در روز سه شنبه تجربه میکند کلوپ در این باره گفت :

 

بابی برای پیشرفت ما به عنوان یک تیم بسیار مهم بود. او بدیهی است که یک بازیکن کلیدی است ،او وصل کننده همه مهره های مختلف در زمین است. او یک پیش فصل مناسب نداشت ، سپس مصدوم شد-این بدیهی است که اکنون خیلی خوب نیست. اما سه گل آخر هفته ، مطمئناً به او کمک زیادی خواهد کرد. من فکر می کنم من هرگز از تعریف و تمجید از بابی فیرمینو و اهمیت او خجالت نمی کشیدم ، بنابراین شاید اگر این موضوع را فراموش کرده اید به عقب برگردید. من چیزی را به خاطر میاورم که در آن خیلی چیزهای خوب در مورد بابی گفتم زیرا او شایسته آن بود. او نه بازیکن شمارخ 9 کاذب ما است علاوه بر آن بازیکن بسیار بسیار مهمی است.

در مورد اینکه چالش رویارویی با اتلتیکو با دیگر بازیها متفاوت است و هر بار که با آنها روبرو می شوید یک نبرد واقعی فوتبال است .کلوپ گفت:

 

این درست است ، اما این تنها تیمی نیست که با آن روبرو هستید. مشکلی که شما با اتلتیکو دارید ، احتمالاً آنها بهترین هستند. بنابراین این بدان معناست که آنها بهترین بازیکنان را در اختیار دارند ، بهترین مربی. بنابراین ، اگر برای مثال با سویا بازی می کنید ، این شبیه به هم بود ، یک فضای مشابه است ، این یک مبارزه مشابه است ، این یک مبارزه مناسب است. مشکل با اتلتیکو ترکیبی از کیفیت و تمایل آنها است. قبلاً هم گفتم ، آیا دقیقاً همان سبکی است که می خواهم بازی کنم؟ نه ، اما من نتوانستم. من شخص این کار نیستم ، نمی توانستم آن را انجام دهم. اما همه ما متفاوت هستیم و به همین دلیل کاملاً خوب است. این کار من نیست که درباره آن قضاوت کنم یا هر چیز دیگری ، ما باید با آن روبرو شویم و با آن روبرو خواهیم شد. ما در خانه بازی کردیم – بدیهی است که همه چیز پیروزی در بازی های فوتبال است – اما ما یک بازی استثنایی در خانه مقابل اتلتیکو انجام دادیم ، کاملا استثنایی. بنابراین ، ما فراموش نکردیم که چطور بودیم. من کاملاً مطمئن هستم که اتلتیکو فراموش نکرد که ما چقدر خوب در خانه بودیم. راهی وجود دارد که برای آنها مشکل ایجاد کند ، اما شما باید یک بازی درجه یک را انجام دهید و باید فوق العاده شجاع باشید. اگر این کار را نکنید ، آنها شما را می خورند – و این چیزی است که ما باید از آن اجتناب کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید