| |

مصاحبه کلوپ پس از پیروزی لیورپول برابر اتلتیکومادرید، لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم یورگن کلوپ در بازی هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲ پیروزی مهمی مقابل اتلتیکومادرید در آنفیلد کسب کرد.

قرمزها با شکست 2-0 اتلتیکو مادرید در روز چهارشنبه در آنفیلد، چهار برد از چهار بازی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برای اولین بار در تاریخ خود به دست آوردند.

این نتیجه به این معنی است که آنها بدون توجه به نتیجه بازی های آینده مقابل پورتو و میلان به عنوان برنده گروه به دور بعد صعود خواهند کرد، اما کلوپ می‌گوید که او همچنان هر دو را بسیار جدی خواهد گرفت.

کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

“شما اگر در بازی های لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوید، پول زیادی به دست می آورید – نه من شخصا، این فقط برای باشگاه مهم است. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.”
«البته هدف اول عبور از این گروه بود و انصافاً رفتن از این گروه با 12 امتیاز پس از چهار مسابقه کاملاً دیوانه کننده است.
“اما ما این کار را کردیم و حالا دو بازی دیگر باقی مانده است. یکی مقابل پورتو است و ما در یک بازی خانگی هستیم، چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ اجازه دهید آنها بازی کنند و پیروز شوند یا هر چیز دیگری؟و سپس، رفتن به میلان، من هرگز آنجا نرفته‌ام. این یک رویداد تاریخی است، بنابراین ما نیز در آنجا حاضر خواهیم شد. وضعیت همین است.
اما، البته، وقتی گروه را دیدم، انتظار نداشتم که پس از چهار بازی به نتیجه برسیم، اما پسران این کار را انجام دادند و واقعا شایسته آن بودند.

وقتی فیلیپه از اتلتیکو در نیمه اول در آنفیلد به دلیل خطا روی سادیو مانه اخراج شد، کار لیورپول آسانتر شد.

اما کلوپ احساس کرد که باید مانه سنگالی را در وقت استراحت تعویض کند تا از دریافت کارت زرد دوم جلوگیری کند.

او در توضیح این تصمیم گفت:

 

“من واقعا از لحظه ای که باید سادیو را بیرون می آوردم متنفر بودم، زیرا سادیو یک بازی باورنکردنی انجام داد. من نگران این نبودم که سادیو نتواند احساسات خود را کنترل کند – او آرام بود اما مسئله این است که توپ برای یک چالش با سر به هوا می آید و بازیکن [اتلتیکو] پایین می رود
“همه ما دیدیم که بازیکنان مادرید چه کاری انجام دادند و سعی کردند دوباره با تعداد بازیکنان برابری کنند. من آن را دوست نداشتم اما این کار درستی بود.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید