| |

مصاحبه کیلیان امباپه درباره خروجش از پاری سن ژرمن و انتقال احتمالی به رئال مادرید

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از اکیپ فرانسه پاری سن ژرمن اجازه نداد کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2021 به رئال مادرید بپیوندد ، تصمیمی که فرانسوی با وجود درخواست وی برای جدایی از پارک دو پرنس قبول کرد.

 

 

امباپه در کل نقل و انتقالات در پس زمینه باقی ماند و ساکت ماند ، اما اکنون گفته‌های خود را از رویدادها ارائه کرده است.

امباپه در مصاحبه با جروم روتن در مصاحبه ای که روز سه شنبه به طور کامل منتشر می شود ، به جروم روتن گفت:🔻

 

“من خواستم بروم و از آن لحظه دیگر نمی خواهم تمدید کنم.”
“من می خواستم که باشگاه برای من نقل و انتقالی را بپذیرد تا بتواند مقداری پول دریافت کند و به دنبال جایگزینی با کیفیت باشد.”من زود به آنها گفتم که باشگاه بتواند واکنش نشان دهد. امید من این بود که ما هم بتوانیم سود ببریم و هم یک قرارداد خوب پیدا کنیم.

 

امباپه درباره زمان قرارداد گفت 🔻

 

“من این اعتقاد را نداشتم که کارها در هفته آخر آگوست انجام می شود. من در پایان ژوئیه به باشگاه گفته بودم که می خواهم بروم.”موضع من مشخص بود. من گفتم می خواهم بروم و به آن خیلی زود گفتم.”اما من به کسانی که در باشگاه هستند احترام می گذارم و به آنها می گویم” اگر نمی خواهید من بروم ، من می مانم “.

امباپه در حال حاضر در پاریس خوشحال است

امباپه در این مصاحبه تاکید کرد که هنوز در پی اس جی خوشحال است ، هرچند تابستان گذشته نتوانست این تیم را ترک کند.

امباپه گفت: 🔻

 

“مردم گفتند من شش یا هفت پیشنهاد برای تمدید قراردادم رد کردم یا صحبت با لئوناردو را متوقف کرده ام ، اما این به هیچ وجه صحت ندارد.من در چهار سال حضورم در باشگاه همیشه خوشحال بودم و هنوز هم هستم. “

 

امباپه گفت: 🔻

وقتی رئیس باسگاه شما می گوید” هرگز رایگان نمی روید خیلی “ترسناک است.
“وقتی این را شنیدم ، آب دهانم را به سختی قورت دادم و با خودم گفتم” پس اینجا چه اتفاقی می افتد؟ “

 

امباپه در مصاحبه با L’Equipe و RMC گفت: 🔻

“اگر من تابستان را ترک می کردم ، فقط برای رئال مادرید بود.””من فکر می کردم ماجراجویی من در اینجا به پایان رسیده است. من چیز دیگری می خواستم. من شش یا هفت سال در لیگ 1 بودم ، همه چیز را به پاریس سپرده بودم و خوب کار کرده بودم. این فکر من بود ، رفتن مرحله بعدی منطقی بود .باشگاه من را می خواست و نمی خواست مرا رها کند. “

پیشنهادات رئال مادرید محرمانه نبود و مهاجم اذعان می کند که از ناتوانی در انتقال خود ناامید شده است.

امباپه اعتراف کرد: 🔻

 

“من در آن زمان کمی [ناامید] بودم.” “وقتی می خواهید بروید ، اگر بمانید خوشحال نمی شوید.”اما من به سرعت پیش رفتم. متأسفانه با تیم ملی مصدوم شدم. به طرز بدی به خانه برگشتم ، وقت گریه کردن در حالی که بازی نداشتم ، برگشتم ، گل زدم و دوباره خوب بازی کردم.”

با وجود تمایل به ترک پارک دو پرنس ، او هرگز مایل به درگیری با پاری‌سن‌ژرمن نبود.

امباپه درباره درگیر نشدن با تیم گفت 🔻

 

“این می توانست ناسپاسانه باشد.” “من از باشگاه تشکر می کنم که در 18 سالگی از من استقبال کرد و چهار سال عالی به من داد.”همچنین ، من همیشه می خواهم بازی کنم ، نشان دهم که بازیکن بزرگی هستم و هیچ چیزی روی من تأثیر نمی گذارد ، حتی یک انتقال ناموفق. من می توانم تا آخرین روز حضورم در اینجا در اینجا تغییر ایجاد کنم.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید