کیکه ستین اتلکتیکو مادرید
| | | | |

مصاحبه کیکه ستین سرمربی بارسلونا پیش از جدال با اتلتیکو مادرید

فوتبال724- کیکه ستین سرمربی بارسلونا پیش از بازی حساس این تیم در برابر اتلتیکو مادرید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مسابقه:

درست است که بازی های مقابل اتلتیکو مادرید بسیار چالش برانگیز و دشوار است، اما معمولاً گزینه های زیادی وجود دارد. آنها یک تیم عالی هستند که در نخوه انجام بازی بسیار منظم هستند، و این کار را برای ما دشوار می کند. اما من فکر می کنم که همه مسابقات به اندازه این بازی مهم هستند. برنده شدن به یک سؤال بسیار تعیین کننده تبدیل شده است، زیرا هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد، اما هر بار که تعداد بازی ها تا پایان فصل کمتر می شود حاشیه امنیت شما هم کمتر می شود.

مدیریت بازیکنان:

همیشه بحث و مشاجرات وجود دارد. همانطور که در زندگی، هر کس روش تفکر خود را دارد، و طبیعی است که اختلاف نظر وجود داشته باشد. هرکس بینش خود را نسبت به چیزها دارد. برای متقاعد کردن همه برای یک ایده مشترک، من این اختلاف را چیزی طبیعی می دانم. ارتباط خوبی وجود دارد، و به بقیه چیزها من اهمیت نمی دهم.

تنش در رختکن:

وقتی پیروزی حاصل نمی شود، وقتی اتفاقات بد رخ می دهد، یک بازی به نتیجه مثبت نمی رسد، همه عصبی می شوند. خوب، لحظه های خاصی وجود دارد که یک شخص با یک ایده موافق نیست. اما من مشکلی را که گزارش می کنند درک نمی کنم.

ملاقات با بازیکنان

ما جلسات زیادی داریم. دیروز در مورد مباحث زیادی صحبت کردیم. ما روی فوتبال تمرکز کردیم، این همان چیزی است که باید بهبود یابد. لحظه های زیادی وجود دارد که برتر هستیم اما در گلزنی کارآیی نداریم، این باعث عصبی شدن و سرخوردگی ما می شود. اما اوضاع طبیعی است. اگر به پیروزی برسیم، می توان آن را تغییر داد.

آرتور

من از آنچه مادرش گفته است آگاه نیستم، اما او همان چیزی را که من به او گفته ام، بیان کرده است. من تا آخرین روز حضورش در این تیم تردیدی ندارم. او تا آخرین بازی فصل بازیکن ما است. وی خود را متعهد كرده است كه عضوی از تیم باشد، كه خود را كاملاً در رسیدن به اهداف باشگاه متمرکز کرده است. من در این مورد شك ندارم، او تا آخرین روز مورد احترام واقع می شود، همانطور كه ​​بیان كرده است. او گفته است كه در بهترین شرایط خواهد بود، و من تصمیم خواهم گرفت که آیا او کمتر یا بیشتر بازی کند.

ضعیف شدن جایگاه مربی

من احساس قدرت کمتری نسبت به زمان ورود به باشگاه ندارم. وجدان من آسوده است چون من هر کاری که در توانم است را انجام می دهم. این باعث آرامش من و تسکین من می شود. بعضی اوقات نتایج به من بستگی ندارند. من اطمینان دارم که ما می توانیم کار خوبی انجام دهیم، من می دانم که فوتبال چگونه کار می کند. پیروزی چیزهای زیادی را پنهان می کند. من این را قبلاً در اینجا و جاهای دیگر تجربه کرده ام.

آینده

شایعات به شما بستگی دارد، من در حاشیه هستم و به آنچه که باید روی آن توجه کنم تمرکز می کنم. به جز هنگامی که آنها اطلاعاتی را از دفتر باشگاه به من می دهند. من می دانم که چگونه این کار می کند، من با این شایعات فرسوده نمی شوم … مدیران، بازیکنان، اکثریت، همین کار را می کنند.

رئال مادرید

ما فقط می توانیم آنچه را که می توانیم کنترل کنیم کنترل کنیم: ما باید پیشرفت کنیم تا دوباره امتیاز از دست ندهیم. امیدوارم رقیب فرصتهای بیشتری به ما بدهد، اما ما باید تا روز آخر فکر خود را رها کنیم.

لیگ

از نظر ریاضی، اگر ما پیروز نشویم، احتمال قهرمانی ما کاهش می یابد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید