|

مصاحبه گاسپرینی قبل از بازی آتلانتا و یانگ‌بویز در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ جیان پیرو گاسپرینی ، سرمربی آتالانتا فاش کرد که روبین گوزنس ممکن است به بازی یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا بازگردد. شاید هم برای شنبه مقابل یوونتوس.

آتلانتا برای بازی خارج از خانه مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا آماده می شود و گاسپرینی از زمین با چمن مصنوعی در سوئیس رضایت ندارد.

گاسپرینی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

” چمن مصنوعی یک ناهنجاری در فوتبال است، فقط در اینجا ، در لیگ قهرمانان اروپا روی ان بازی می شود، در حالی که هیچ بازی دیگری در لیگ با چمن مصنوعی وجود ندارد.این در نحوه بازی شما، نحوه پرش توپ، سرعت توپ تاثیرگذار است. ما از این راضی نیستیم، اما در عین حال بهانه ای برای ما نیست. این یک بازی مهم است که در آن نتیجه مهمتر است.”

یانگ بویز اولین بازی خود را از زمان تعطیلات بین المللی انجام می دهد و گاسپرینی گفت که بازی های ملی از بسیاری جهات برای تیمها بد می شود.
گاسپرینی افزود:

بازی در تیم‌های ملی به این معناست، گاهی اگر بازیکنان پنجشنبه بیایند و شنبه بازی کنیم و گاهی بازی نکنیم ،ما از این مورد شاکی هستیم.
این تیمی است که برای مدت طولانی با هم بازی می کند. این یک مسابقه اساسی است، تا آخرین لحظه بازی ممکن است تعیین کننده باشد.”

آتالانتا در برگامو 1-0 مقابل یانگ بویز پیروز شد، اما گاسپرینی معتقد است که دیدار روز سه شنبه متفاوت خواهد بود.
او گفت:

«وضعیت متفاوتی بود، زیرا یانگ بویز پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد به زمین آمد. آنها در برگامو بسیار پوشیده، محتاط ظاهر شدند و یک بازی دفاعی انجام دادند.
فکر می کنم فردا تاکتیک آنها بازتر خواهد بود، هر دو تیم می خواهند برنده شوند. این بازی متفاوت خواهد بود.»

گاسپرینی اخبار خوبی در آستانه بازی دارد و می تواند دقایقی را در سوئیس به روبین گوزنس فرصت دهد.
گاسپرینی گفت:

 

“ما همه را کمی ریکاوری کرده ایم، ممکن است گوزنس را به نیمکت برگردانیم و شاید هم برای شنبه مقابل یوونتوس بازی کند.” «به زودی [هانس] هاتبور نیز بهبود می‌یابد.
یک لحظه اضطراری بزرگ وجود داشت، اما توانایی بچه ها برای سازگاری عالی بپد. پنج تعویض بسیار تغییر در فوتبال ایجاد کرده ، در نهایت داشتن همه در تیم یک مزیت است.”

 

آتالانتا پس از به ثمر رساندن 5 گل در آخرین بازی لیگ برابر اسپتیا وارد زمین شد و از گاسپرینی پرسیده شد که آیا در هفته های اخیر چیزی تغییر کرده است.
او ادامه داد:

واضح است که نتایج باعث افزایش اعتماد به نفس ما می شود. همچنین بهبود بازیکنان مصدوم و یافتن بهترین شرایط.شروعی غیرعادی بود، بسیار دیر و بدون آمادگی، با توقف های طولانی.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید