| | | |

مصاحبه گتوزو بعد از برد در برابر پارما : وقتی بازیکن بودم، فقط از کلین شیت خوشحال می شدم

فوتبال724– ناپولی در دیدار افتتاحیه سری آ ایتالیا در فصل 21-2020 در زمین پارما با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و گام اول را محکم برداشت. جنارو ایوان گتوزو مربی ناپلی ها بعد از بازی در مورد شرایط تیم و بازی صحبت کرد.

گتوزو به DAZN گفت:

این مربوط به اعداد نیست، بلکه اصول فوتبال است.

ما می دانیم که اوسیمن یک امتیاز اضافی است، اما ما باید قبل از کیفیت تلاش کنیم، زیرا کیفیت به تنهایی کافی نیست. ما باید تیم را با مفاهیم درست سازماندهی کنیم و از خط دفاعی محافظت کنیم، اما می دانستیم که اوسیمن می تواند در 20-25 دقیقه پایانی امروز توانایی های دیگری به ما بدهد.

اوسیمن پسری است که در 25 روزی که با او کار کردم، می توانم بگویم فراموش نمی کند از کجا شروع کرده، که فداکاری کرده، خانواده اش را خیلی جوان از دست داده و سر یک مرد کامل 40 ساله را روی شانه های یک جوان 21 ساله دارد.

“من اطمینان دارم که او تغییر نخواهد کرد، زیرا او نگرش بسیار خوبی دارد و در این لحظه بازیکن بهتری نسبت به آنچه در زمین نشان داده است.

در نیمه دوم ناپولی به 4-2-3-1 تغییر کرد، زیرا گتوزو می خواست “سرعت را افزایش دهد” و به بازیکنان پارما نزدیکتر شود.

بازی با فابیان رویز و زیلینسکی در خط میانی با سه یا چهار مهاجم جلوتر از آنها … وقتی بازیکن بودم، فقط از کلین شیت خوشحال می شدم، اما اکنون که مربی هستم می خواهم سرگرمی بیشتری داشته باشم.

این در واقع چیزی نیست که من به آن عادت کرده باشم و به آن مربیانی که آن را خوب می دانند غبطه می خورم.

وقتی نوبت به بازگشت برای گرفتن توپ می رسد، فابیان رویز یکی از بهترین ها است. او با بازی در یک خط هافبک دو نفره باید نحوه پوشش فضا و حرکت در زمین را بهبود بخشد.

ما در نیمه اول مالکیت توپ را حفظ کردیم و هرگز به فضاهای خالی حمله نکردیم، بنابراین این چیزی بود که ما برای بهبود آن نیاز داشتیم، همچنین سرعت را افزایش دادیم و توپهای دوم را بهبود بخشیدیم.

گتوزو علیرغم برد راحت 2-0 برابر پارما در اولین مسابقه فصل 21-2020، می خواهد تیمش بازی را با همان تمرکز تا سوت پایان به پایان برساند.

در هفت یا هشت دقیقه آخر، وقتی تابلوی اعلام رسمی شش دقیقه وقت اضافه را دیدیم، شروع به راه رفتن کردیم و اجازه دادیم حریف کنترل بازی را داشته باشد.

این جایی است که تیم باید پیشرفت کند، زیرا سال ها ناپولی در جزئیات خیلی سهل انگار بوده و این ممکن است آسیب زننده باشد.

من می خواهم تیمی متعادل و در لحظات دشوار ببینم که همه به کمک یکدیگر کمک می کنند، که فصل گذشته آنقدرها ندیدم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید