| | | | |

مصاحبه گراهام پاتر و آزپلیکوئتا قبل از بازی چلسی برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – گراهام پاتر و سزار ازپلیکوئتا قبل از بازی فردا چلسی مقابل بوروسیادورتموند به سوالات خبرنگاران درباره بازی و مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا پاسخ دادند و گراهام پاتر در مورد اخبار تیم چلسی گفت‌ :

 

“همه آنها در ترکیب هستند. آنها [بازیکنان مصدوم] داشتند به دقایقی برای بازی نزدیک می شدند. ما باید آنها را تقویت کنیم. خوب است که دنیس [زاکریا]، وسلی [فوفانا] و متئو [کواچیچ] در گروه هستند.”

 

در مورد رویارویی با بوروسیا دورتموند :

 

“این مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا است. اوج مطلق است و یک آزمون عالی در برابر یک باشگاه فوق العاده. 80000 هوادار در اینجا هستند. یک موقعیت فوق العاده. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم و چالش را درک می کنیم. واقعاً برای آن هیجان زده هستیم.”

 

در مورد فعالیت اخیر میخایلو مودریک که ظاهراً از مارک کوکورلا انتقاد می کند:

 

“از نظر من هیچ چیز بدی و اصلاً مشکلی وجود ندارد. درک هم تیمی ها از یکدیگر است، یک مشکل کاملاً رایج در مورد زمان پاس دادن، کدام نقطه و زمان. در مقابل پنج خط دفاعی، وستهم دسترسی به پاهای بازیکن را دشوار می کند. این مشکل است. سومین بازی او با ما بود و مشکلی نیست. این بیشتر یک چالش درک است.”

 

درباره ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند:

 

اولین برداشت من از او فوق‌العاده مثبت بود. مردی واقعا متواضع، بسیار باهوش، خوش بیان، ذهن باز، خلاق. هر چیزی که برای یک مربی می‌خواهید، او این ویژگی‌ها را دارد. تجربه خوبی دارد و یک ترکیب خوب است که می‌توانید کیفیت کار را ببینید. او اخیراً یک دوره بازی فوق‌العاده انجام داده است. سازماندهی شده، خوب حمله می‌کند و خوب دفاع می‌کند. من از او راضی هستم. می‌خواهم در دو بازی بعدی کار را برای او سخت کنم، سپس برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.”

 

گراهام پاتر در مورد بازیکنان جدیدی که باید روی درک یکدیگر کار کنند:

 

ما تیمی داریم که جوان و جدید است. تیمی که برای آن هیجان‌زده هستیم، اما می‌دانیم که کارهایی وجود دارد که باید انجام دهیم. وقتی یک گروه جدید تشکیل می‌دهید، اگر همه ما شروع به همکاری کنیم، زمان کار لازم است.”

من هر روز برداشت خوبی می کنم. روحیه خوب، هماهنگی خوب، فشار اوردن به یکدیگر و یک جلسه تمرینی خوب در امروز داشتیم

ما سخت کار می کنیم تا از یکدیگر حمایت کنیم. چیزهای زیادی برای خوشحالی وجود دارد.”

 

گراهام پاتر در مورد آنچه او را عصبانی می کند:

 

“به غیر از این سوالات؟”

 

گراهام پاتر در مورد انتقاد از اینکه پس از جنجال VAR مقابل وستهم “به اندازه کافی عصبانی نمی شود”:

 

من مواظب هستم که وارد بحث با رسانه‌ها نشوم. البته عصبانی می‌شوم و فقط تصمیم می‌گیرم که رفتار درستی از طرف خود داشته باشم.همان رسانه‌ها درباره عصبانیت من بیشتر صحبت می‌کنند و سپس داستان‌هایی درباره مشکلات داوران در فوتبال پایه پخش می‌کنند… چه ارتباطی دارد؟

 

گراهام پاتر در مورد واکنش به جنجال وستهم:

 

من این مسئولیت را در قبال چلسی و بازی دارم که  من و نه  هیچ کس دیگری واکنش مناسب نشان دهدیم.

 

گراهام پاتر در مورد انتقاد از او که به اندازه کافی عصبانی نیست:

 

“اگر فکر می کنید که می توانید در سطح نهم فوتبال انگلیس کار مربیگری را شروع کنید و بدون عصبانی شدن یا خوب بودن به این مرحله در لیگ قهرمانان برسید، پیشنهاد می کنم در مورد هیچ چیز نظری ندهید.”

 

گراهام پاتر در مورد فشار چلسی :

 

“وقتی پول خرج می کنید فشار و انتظار بیشتری وجود دارد. دو به علاوه دو می شود چهار. ما باید برنده شویم. خوشبختانه فوتبال دقیقاً اینطور کار نمی کند. برای برنده شدن به چیزی بیشتر از منابع نیاز دارید.””این چالش است. این چیزی است که پول برای شما نمی‌خرد، شما باید کار خود را انجام دهید. تجربه من این است که باید منابع خود را به خوبی هماهنگ کنید، فرصت‌ها و نقاط قوت خود را درک کنید و چگونه رقابت کنید.”آیا برایتون می تواند به طور مداوم چهار بار از پنج بار قهرمان لیگ برتر شود؟ نه. احتمالاً نه. 95٪ لیگ ها توسط امور مالی تعیین می شوند. در عین حال، شما می خواهید با درک ایده و هماهنگی خود در 5٪ روند صعودی داشته باشید.

 

گراهام پاتر در مورد اینکه آیا خرج کردن پول بیشتر به معنای موفقیت تضمین شده در چلسی است یا خیر:

 

“این مانند جنگ است. گاهی اوقات جنگ چریکی می تواند پیروز شود، نه همیشه اسلحه های بزرگ و مهمات. اما گاهی اوقات کمک می کند.”

 

گراهام پاتر در مورد بازیکنانی که در لیگ قهرمانان ثبت نام نکرده اند:

 

آنها امروز با گروه تمرین کردند. فردا آزاد خواهند بود و بازی را تماشا خواهند کرد، سپس ما برمی گردیم و روز پنجشنبه تمرین می کنیم. آنها برای ساوتهمپتون در دسترس خواهند بود. رحیم، ، پولیسیچ نیز در کوبهام کار خواهند کرد.”

گراهام پاتر در مورد خریدهای جدید چلسی:

 

شما به بیش از دو هفته زمان نیاز دارید تا با کسی به درستی آشنا شوید، به خصوص مانند انزو که انگلیسی اش محدود است.

“شما رفتار آنها را مشاهده می کنید و کیفیت آنها را می بینید. من واقعا از نحوه قرار گرفتن آنها در گروه و نحوه کمک بازیکنان به آنها راضی بودم.”

“شما بعداً با آزپی صحبت خواهید کرد، یک فرد و حرفه ای فوق العاده. می داند که برای یک بازیکن چلسی چه چیزی لازم است. این به او کمک کرده است.”

در ادامه سزار آزپیلیکوئتا به سوالات پاسخ داد و در مورد بازیکنان جدید و نقش خودش صحبت کرد:

 

“تیم در ژانویه کمی شلوغ تر از قبل بوده است. در نقش خود سعی می کنم به آنها کمک کنم تا هرچه سریعتر وفق پیدا کنند. گاهی اوقات در فوتبال زمان زیادی برای شروع سفر در یک باشگاه، کشور و زبان جدید وجود ندارد. من سعی می کنم به آنها کمک کنم تا خود را بیان کنند، کیفیت خود را نشان دهند و تعدادی از آنها قبلاً این کار را انجام داده اند. اوقات هیجان انگیزی در پیش است.”

 

سزار آزپیلیکوئتا در مورد پیشرفت از چلسی “قدیمی” به “جدید”:

 

“این مربوط به حال و آینده است، اکنون زمان آن فرا رسیده است که ما نشان دهیم که برای کسب جام ها آماده هستیم. این در مورد حال و آینده است، اکنون زمان آن رسیده است که نشان دهیم برای کسب جام ها آماده ایم.”

 

سزار آزپیلیکوئتا در مورد “عصبانی نشدن” گراهام پاتر در VAR مقابل وستهم:

 

“حقیقت؟ من عصبانی بودم. می توانم در مورد خودم صحبت کنم زمانی که آی پد را روی نیمکت تماشا می کردم. این تصمیم دیوانه کننده ای بود که ما پنالتی نگرفتیم. ناعادلانه در مورد ما که یک پنالتی و سه امتیاز نگیریم. من با مدیران مختلفی بوده‌ام که خود را به شیوه‌ای متفاوت بیان کرده‌اند. چیز دیگری نمی‌توانم اضافه کنم.”

 

سزار آزپیلیکوئتا در مورد موارد آغازین پس از قراردادهای ژانویه:

 

“امشب روز خوبی است که منصفانه رفتار کنیم، اما ما چند نفر را در لندن پشت سر گذاشتیم!ما امشب انزو را مجبور نمی کنیم این کار را انجام دهد… صف طولانی است.”

 

سزار آزپیلیکوئتا در مورد غافلگیری از خریدهای ژانویه:

 

“این یک پنجره نقل و انتقالات متفاوت بود. برخی از بازیکنان جوان، برخی با تجربه عالی. این شرایطی است که ما داریم. آنها تاثیر زیادی در تیم داشته اند و چیزی است که ما می خواهیم کیفیت و نتایج را کسب کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید