| | |

مصاحبه گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و لایپزیگ در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳ دور ۱/۸نهایی

فوتبال۷۲۴ – امشب در بازی بعدی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲/۲۳ تیم منچسترسیتی مهمان تیم آلمانی لایپزیگ است و پپ گواردیولا درباره این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

پپ گواردیولا در مورد از دست دادن کوین دیبروینه و آیمریک لاپورته برای لیگ قهرمانان اروپا در این هفته:

“متاسفانه این چیزی است که در طول فصل وجود دارد. او [دیبروینه ] درست بعد از بازی یکشنبه با فارست احساس خوبی نداشت. دیروز، آیمر حال خوبی نداشت. گاهی اوقات این اتفاق می افتد.”

پپ گواردیولا در مورد لایپزیگ:

“درست پس از قرعه کشی، احساس کردم حریفی سرسخت به ما خورده است. ما کیفیت آنها را برای چندین سال می دانیم. فرهنگ برای ساخت بازیکنان جوان، جذب، الگوهای بازی واضح، بازی زیاد در میانه زمین، فیزیک بدنی در فوتبال آلمان غیرقابل توقف هستند.
احترام زیادی برای این باشگاه و کاری که آنها انجام داده اند قائل هستم .آنها سال گذشته با جسی مارش و [کریستوفر] انکونکو، برای ما زحمت زیادی ایجاد کردند. اینجا ما شکست خوردیم، خوب، ما جواز حضور داشتیم، اما سختی کشیدیم. هر فصلی که آنها برای لیگ قهرمانان واجد شرایط هستند، کیفیت آن را می دانم و بازی سخت خواهد بود.”
برای بازگشت به منچستر سعی میکنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.
ما برای پرواز به لایپزیگ لباس زیبایی پوشیدیم.

پپ گواردیولا در مورد لیگ قهرمانان:

“یک تورنمنت فوق العاده.است عاشقشم. نمی دانم چقدر پیش می رویم اما اینجا هستیم. عبور از گروه سخت است. به همین دلیل رویا این است که نتیجه خوبی بگیریم و به مرحله یک چهارم نهایی برویم.»
“با وجود کارهایی که سال ها انجام داده ایم، این احساس را دارم، هر اتفاقی که بیفتد، ممکن است شکست بخوریم. هیچ چیز کافی نخواهد بود. به همین دلیل است که من لذت می برم. حالا غذای خوب، شراب خوب، بازی لیورپول و مادرید را تماشا کنیم، ناپولی هم همیشه لذت بخش است و سپس آماده بازی میشویم.

پپ گواردیولا درباره خودش

“اگر فوتبال من امروز به پایان برسد، از کارهایی که در بارسلونا، بایرن و منچسترسیتی انجام داده‌ام، بسیار خوشحال خواهم شد. کاری را که در اروپا انجام داده ام در مدت زمان کمی بوده است. ما می خواهیم بهترین کار را انجام دهیم. در پایان، سرنوشت از قبل نوشته شده است.»

پپ گواردیولا درباره فیل فودن در خط هافبک:

او می تواند آنجا بازی کند. هنوز هم احساس می کنم او جوان است. مقداری بلوغ برای خواندن آنچه در وسط اتفاق می افتد نیاز است، زیرا وقتی در آنجا بازی می کنید، چیزهای زیادی رخ می دهد و باید آنچه را که اتفاق می افتد بخوانید تا واکنش نشان دهید. او هنوز خیلی جوان است.»
او مهارت دارد، او کاملا می تواند در آن پست بازی خود را انجام دهد. فیل واقعاً در بازی در وسط خوب است، اما فقط این نیست. گاهی اوقات باید بخوانی که چه زمانی توپ سمت راست است، چه زمانی در سمت چپ است و چه زمانی باید رها شود.»

پپ گواردیولا درباره سیتی

“تیم این است، من احساس می کنم، ما در لندن مقابل آرسنال پیروز شدیم و واقعاً خیلی خوب رقابت کردیم. بدون آن، دستیابی به آن غیرممکن خواهد بود. بازی گذشته مقابل ناتینگهام بالاترین استانداردها را داشت، من عاشق شیوه بازی بودم. ما برنده نشدیم چون فوتبال است.»”در مورد اتفاقی که در آن موقعیت رخ داد، پاسخی ندارم. امروز ما تمرین کردیم و برای بازی این جا هستیم، اما این بدان معنا نیست که ما برنده خواهیم شد [در مقابل. لایپزیگ]. اما حس خوبی دارم.»

پپ گواردیولا درباره نقدها

مردم می گویند ما در سمت چپ گل را دریافت کردیم [در مقابل. ناتینگهام فارست] چون برناردو آنجاست، اما مردم نمی‌بینند که ما کاری را که مقابل ناتینگهام انجام دادیم انجام دادیم، زیرا برناردو برای کمک به ما وجود دارد.
احمق نیستم که بگویم برناردو یک دفاع چپ است، اما او می تواند این کار را انجام دهد، او مدافع خوبی است. ما این کار را در گذشته با [الکساندر] زینچنکو، [فابیان] دلف انجام داده‌ایم.”

پپ گواردیولا در مورد اینکه آیا کالوین فیلیپس به زودی بیشتر برای منچستر سیتی بازی خواهد کرد یا خیر:

“شاید بله، من او را دوست دارم. اما رودری در سطحی باورنکردنی بازی می کند. دیر یا زود، امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم، اما ما خوشحالیم. او یک پسر فوق العاده است و انگیزه های او را دوست داریم.امروز، با آمار و داده ها، حال و هوای رختکن مهم ترین چیز خواهد بود و کالوین به ما در انجام این کار کمک می کند.”

پپ گواردیولا در مورد کریستوفر انکونکو:

“مطمئنا [او در کلاس جهانی است]. حیف مصدومیتش و جام جهانی را از دست داد. سال گذشته در منچستر دیدیم او چه کیفیتی دارد. من همیشه دوست دارم در مقابل بهترین بازیکنان و در برابر بهترین تیم ها بازی کنم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید