| |

مصاحبه یورگن کلوپ بعد از تساوی لیورپول و منچسترسیتی

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از تساوی هیجان انگیز 2-2 مقابل منچسترسیتی گفت که خوشحال است که فوتبال در دو نیمه است.

سیتی با وجود اینکه 45 دقیقه ابتدایی بدون گل به پایان رسید نیمه اول را به طور کامل در اختیار داشت.

پس از استراحت ، لیورپول بسیار هجومی بود و دو بار با سادیو مانه و محمد صلاح پیش افتاد. سیتی به لطف گل های فیل فودن و کوین دی بروین به تساوی رسید و کلوپ احساس کرد که یک امتیاز نتیجه درستی است.

کلوپ گفت:🔻

 

“خدا را شکر که امروز دو نیمه به وجود آمد زیرا نیمه اول دقیقاً شبیه به این بود که نباید مقابل سیتی این کار را انجام دهید و نیمه دوم دقیقا همانطور که باید مقابل سیتی انجام می دادیم.” “چهار گل به وضوح در نیمه دوم رخ داد اما در نیمه اول هیچ فرصتی را از خودمان به خاطر نمی آورم .”بنابراین من از سوت پایان نیمه اول واقعاً خوشحال شدم تا بتوانیم چند چیز را تنظیم کنیم. و در واقع ما چیزی را تغییر ندادیم ، ما فقط دوباره به پسران آنچه را که واقعاً می خواستیم یا در نیمه اول گفته بودیم ، دوباره گفتیم.

بزرگترین مشکل ما در نیمه اول این بود که ما فوتبال بازی نکرده بودیم و این کمکی نمی کند. شما برای یک بازی فوتبالی انجلم دهید ، مردم وارد استادیوم می شوند و شما فوتبال بازی نمی کنید – که به نظر می رسد اشتباه است . بنابراین ما باید بازی فوتبال را در نیمه دوم شروع میکردیم ، ما این کار را فوراً انجام دادیم.اگر ما در کل بازی مانند نیمه دوم را بازی می کردیم ، در واقع دوست داشتم بازی را ببرم. اما همراه با نیمه اول آنقدرها هم زیاده خواه نیستم ، فکر می کنم نتیجه خوب است. “

 

هر چهار گل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند ، هرچند ضربه دی بروین با انحراف روبرو شد ، اما برجسته ترین تلاش صلاح بود زیرا او تعدادی از بازیکنان سیتی را پشت سر گذاشت و ضربه ای قوی زد

کلوپ هیجان زده بود و احساس می کند سالها در مورد آن صحبت خواهد شد.

کلوپ گفت: 🔻

“گل دوم ، فقط بهترین بازیکنان جهان چنین گل هایی را به ثمر می رسانند.” “اولین لمس ، اولین دوئلی که او برنده می شود ، سپس رفتن به سمت دروازه ، قرار دادن آن روی پای راست و سپس گل زدن مانند او ، کاملاً استثنایی بود.
از آنجا که این باشگاه هیچ چیز را فراموش نمی کند ، مردم در مورد این گل برای مدت طولانی ، در 50 یا 60 سال آینده زمانی که این بازی را به خاطر می آورند صحبت خواهند کرد. واقعاً این یکی خوب بود. ”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید