| |

مصاحبه یورگن کلوپ قبل از بازی لیورپول و چلسی در لیگ‌برتر

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ بعدازظهر جمعه برای بازی یکشنبه با چلسی با رسانه‌های محلی و ملی صحبت کرد.سرمربی قرمزها ساعت 12:45 بعدازظهر با رسانه ها صحبت کرد .این دیدار یکشنبه در لیگ برتر با چلسی در استمفوردبریج است.

چلسی چهارشنبه شب با برایتون به تساوی 1-1 دست یافت، در حالی که لیورپول با شکست 1-0 مقابل لستر، دومین شکست فصل خود در لیگ را متحمل شد.

کلوپ در مورد کرتیس جونز گفت 🔻

“برای مدتی بیرون از زمین بود، هیچ چیز شما را شاداب تر از بازی در لحظه مناسب نگه نمی دارد. بهتر است که او در بازی باشد، اما خیلی خوب است که او در موقعیت های تیاگو و نابی میتواند بازی کند. واقعا برای ما مهم است، او خوب به نظر می رسد.”

کلوپ درباره رقابت قهرمانی🔻

“شما نمی توانید تیمی در لیگ را به درستی در زمستان قهرمان بدانید. بعید است، اما آنچه سیتی در حال حاضر دارد یک فاصله بزرگ است، آنها شایسته آن هستند، اما اجازه دهید آن را کنار بگذاریم. فقط یک تیم می تواند قهرمان شود. لحظه تعیین کننده در آوریل این را مشخص می‌کند، شما باید پس به اندازه کافی نزدیک باشید. اوه خدای من، بازی های زیادی برای انجام دادن وجود دارد.”

کلوپ در مورد چلسی🔻

“ما باید مطمئن شویم که واقعاً دوباره به آن ادامه می دهیم و من انتظار یک چلسی واقعاً قوی را دارم. آنها تیم فوتبال مناسبی دارند. لستر به ما مثال خوبی داد که بازی می تواند شدید باشد. ما تغییر مناسبی در آن ایجاد خواهیم کرد.”

کلوپ در مورد نزدیک شدن به سیتی با پیروزی در بازی چلسی🔻

تنها شانس گرفتن هر کسی برنده شدن در بازی های فوتبال است. این کار چندان آسان نیست زیرا ما با چلسی یک تیم فوتبال قوی بازی می کنیم و ممکن است مشکلاتی مشابه داشته باشیم. شما در استمفورد بریج با عملکرد متوسط ​​برنده نمی شوید.

در مورد احتمال تعویق🔻

به تعویق انداختن؟ هنوز نه، اما ما هرگز این حجم شیوع را نداشتیم. هر روز یک نفر دیگر بیشتر می شود، چند کارمند. انگار یک قرعه کشی است.

کلوپ در مورد مصدومیت🔻

تیاگو و مینامینو، برای بازگشت مناسب نیستند، تاکی احتمالا نزدیکتر است، او دارد بیرون می دود ولی تیاگو نه. ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، یک مشکل لگن که ما نمی دانیم از کجا می آید. باید کمی صبور باشیم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید