| |

مصاحبه یورگن کلوپ قبل از بازی لیورپول و اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ اصرار دارد که لیورپول دربازی برابر اینترمیلان در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، تاکتیم حمله را دارد و به بازیکنانش هشدار می دهد که نراتزوری به عنوان توریست به اینجا نمی آیند

نراتزوری در ماه فوریه در ورزشگاه مه آتزا با نتیجه 2-0 شکست خوردند و فردا در آنفیلد به دنبال پیروزی در بازگشتی خواهند بود. اگرچه رسانه های ایتالیایی نسبت به شانس اینترمیلان برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی خوشبین به نظر نمی رسند، کلوپ به بازیکنانش در مورد غول های سری آ هشدار داده است.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی گفت: 🔻

🎙”اینتر به عنوان توریست به اینجا نمی آید، آنها می خواهند بازی را برابر کنند.”
این کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم، زیرا تیمی نیستیم که از نتایج دفاع کند، می‌خواهیم دوباره دز بازی حمله کنیم.»

یورگن کلوپ ادامه داد🔻

🎙برنامه بازی در یکشنبه، چهارشنبه، شنبه و سپس سه شنبه برنامه وحشتناکی است.اگر بتوانیم در پست‌های تعیین‌کننده، مانند حمله، هافبک، و این‌جور چیزها تغییراتی ایجاد کنیم، در آن صورت [حفظ فرم] ممکن است. اگر نه، پس نه نمتوانیم.
“شاید من با آن تاکتیک شروع کنم، اما ضروری است که در یک مقطع، دوباره برای پنج تعویض مانند لیگ برتر انجام دهم. این به این دلیل است که ما سه مسابقه داریم که در آن 5 بازیکن تعویضی داریم و حالا یکی از آنها را نداریم.”

قهرمان لیگ برتر پس از از دست دادن دیدار شنبه لیگ برتر مقابل وستهام، فردا شب می تواند تیاگو آلکانتارا، روبرتو فیرمینو و جوئل ماتیپ به میادین بازگردند.

یورگن کلوپ در اینباره گفت:🔻

🎙 “من فکر می کنم همه آنها دیروز تمرین کردند، تمرین کامل.”تیاگو فقط یک هفته را بیرون از خانه گذراند، احتمالا حالش خوب است، اما باید منتظر بمانیم، جوئل فقط سه یا چهار روز مصدوم بود، بنابراین او خوب خواهد شد.
“با بابی، جریان ریکاوری طولانی تر بود، اولین جلسه او بود، بنابراین باید ببینیم که آیا ما روی آن تاکید داریم یا منطقی است که چند روز دیگر با تمرین مناسب به او فرصت دهیم. ما امروز درست تمرین نمی کنیم. این یک جلسه تمرینی ساده است و ممکن است بابی به چیز دیگری نیاز داشته باشد، بنابراین خواهیم دید. اما همه آنها در حال تمرین هستند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید