| | |

مصاحبه یورگن کلوپ قبل از بازی لیورپول و ویارئال در نیمه نهائی لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲ دو تیم ویارئال و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت ،قبب از بازی یورگن کلوپ سرمربی تیم انگلیسی به سوالاتان خبرنگاران پاسخ داد

یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، از همتای خود اونای امری تمجید کرد و گفت که او همیشه برای او احترام زیادی قائل بوده است، اما پس از تماشای آخرین بازی های ویارئال، متوجه شد او شدیدا “تأثیرگذار” است. این مربی آلمانی یک روز قبل از دیدار با ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد با رسانه ها صحبت کرد.

کلوپ در یک کنفرانس خبری گفت: 🔻

“البته ما ویارئال را بسیار تجزیه و تحلیل کرده ایم. من قبلاً برای امری و ویارئال احترام زیادی قائل بودم، اما اکنون توانستم آنها را به درستی ببینم و… وای. این تاثیرگذار است.او مربی است که به کوچکترین جزئیات وسواس دارد. او مکانیسم ها و روش های مختلفی برای فشار آوردن و واکنش به موقعیت های مختلف دارد. او یک مربی در سطح جهانی است و کارش باورنکردنی است.”

کلوپ در ادامه گفت 🔻

مدت زیادی است که به فینال لیگ اروپا فکر نکرده‌ام. یادم می‌آید آن شب گفتم قوی‌تر برمی‌گردیم و فکر می‌کنم این کار را انجام دادیم. آن فصل بسیار پیچیده و سختی بود و آن فینال شصت و چهارمین بازی ما بود. نمی توان با این مقایسه کرد.”

کلوپ درباره راه ویارئال تا اینجا گفت 🔻

شاید آنها کمی برتری داشتند اما یوونتوس و بایرن مونیخ آنها را دست کم گرفتند، اما این اتفاق برای ما نمی افتد. آنها در لیگ اسپانیا هفتم هستند. پس از شکست دادن بایرن در مرحله یک چهارم نهایی، آنها مجبور شدند با اتلتیک بیلبائو بازی کنند و اونای با هر یازده بازیکن اصلی به میدان رفت. آنها توانستند مساوی کنند. اسپانیا لیگ بسیار رقابتی است، اما امری نشان داده است که برای هر نتیجه ای برنامه دارد.

کلوپ افزود: 🔻

“این یک مسابقه ویژه است، یک مسابقه بزرگ. بسیاری از مربیان و بازیکنان تمام زندگی خود را تلاش می کنند و حتی فرصتی برای حضور در اینجا ندارند. به همین دلیل است که شما باید از آن لذت ببرید.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید