| | |

فوتبال۷۲۴ – یورگن کلوپ پس از نمایش وحشتناک شکست هفته گذشته مقابل ناپولی از تیم لیورپول خواسته است تا به شرایط اولیه بازگردند.

و سرمربی قرمزها معتقد است که تیمش باید قبل از هر چیز تلاش خود را بر روی استحکام دفاعی متمرکز کند تا بتواند از یک بحران خارج شود که در این فصل فقط دو بازی از هفت بازی را برده است.
کلوپ باخت 4-1 چهارشنبه شب در ناپل را بدترین باخت در دوران نزدیک به 7 سال سلطنت خود در آنفیلد خواند و مدعی شد که چیزی از آنچه باعث شده تیمش در چند فصل گذشته چنین ترسناک شده است را ندیده است.

یک جلسه تحلیلی با بازیکنان در مرکز AXA در اواخر هفته گذشته، تیم را مجبور کرد تا از یک شب بسیار ناامیدکننده در ایتالیا بیرون بیاید و کلوپ می‌گوید تیمش تنها زمانی می‌تواند راه خود را شروع کند که ویژگی‌های دفاعی خود را دوباره کشف کند.

کلوپ هنگام پیش‌بینی دیدار سه‌شنبه شب با آژاکس در گروه A لیگ قهرمانان اروپا گفت:

«فکرهای زیادی داشتم و با بازیکنان ملاقات داشتم. من بازی را بارها تماشا کردم و صادقانه بگویم این یک نمایش ترسناک واقعی بود و پسرها این را می دانستند.اما ما موقعیت‌ها را به پسرها نشان دادیم. آنها می‌دانستند، اما در دیدن دوباره آن واقعاً اشتباهات آشکار شد. این بدترین بازی ما از زمان آمدن من به اینجا بود. احتمالاً همه استون ویلا (شکست 7-2 در سال 2020) و در بازی‌های دیگر را به یاد دارند. همیشه حتی در این بازی ها اجمالی از ما وجود داشت.در این بازی خاص (مقابل ناپولی) هیچ چیزنبود
“پس باید بفهمید چرا این اتفاق افتاد. این یک چیز معمولی نیست، یک چیز فردی است. من فکر می کنم تقریباً هشت نفر از 11 نفر کاملاً پایین تر از سطح خود بودند و سه نفر دیگر در سطح بالا نبودند، فقط یک چیز عادی شما تمام مشکلات فردی را به عنوان یک تیم مرتب می کنید.

کلوپ در ادامه گفت :

“این اولین کاری است که باید انجام دهیم. شما باید دوباره از یک ایده مشترک پیروی کنید و همه کارهایی که از زمانی که من اینجا بودم انجام دادیم و هر کاری که تیم های من در فوتبال انجام می دهند مبتنی بر یک دفاع واقعا محکم و نه تقریباً عالی است. همه چیز شروع می شود و این چیزی است که ما باید روی آن کار کنیم.

کلوپ درباره روحیه تیم گفت :

“بعد از آن بازی، مطمئنا [انرژی پایین بود]، اما اکنون نه به این دلیل که باید دوباره خود را بسازیم. اما چگونه می توان در یک بازی فوتبال اعتماد به نفس پیدا کرد؟ با برنده شدن در چالش ها. این طور است. اگر چیزهای خاصی را انتخاب کنید. مسلم است، پس این یک اشتباه است، اما این نوع چیزها ممکن است رخ دهد. همه ما باید بدانیم که با دفاع شروع می شود.ما باید به خودمان این فرصت را بدهیم که دوباره پیروزی در یک چالش را جشن بگیریم. اگر این کار را انجام دهید، می توانید به نوعی شتاب بگیرید. اگر شتاب دارید، می توانید فوتبال بازی کنید. هیچ بازی خوبی وجود ندارد که بتوانم به یاد داشته باشم زمانی که یک تیم بازی کرده است. تهاجمی و دفاعی بی عیب و نقص فقط یک شکست بود.

کلوپ درباره اصول دفاعی گفت :

بازی های زیادی وجود دارد که تیم ها واقعا خوب دفاع می کنند، اما شاید در تهاجمی آنقدر خوب بازی نمی کنند. بنابراین همه چیز بر اساس دفاع واقعی است و این چیزی است که ما باید نشان دهیم. من کاملا مطمئن هستم. مردم ما نیز در این زمینه به ما کمک خواهند کرد.”

کلوپ افزود:

“من باید کاری انجام دهم. نمی توانم آنجا بنشینم و منتظر واکنش باشم. آیا این موقعیتی است که می خواستم؟ نه. اما اکنون در آن هستیم. به نظر من جالب و چالش برانگیز است. خیلی خوب است. چیزهایی در گذشته اتفاق افتاده است و این تیم در یک دوره طولانی ثبات باورنکردنی از خود نشان داده است و من می دانم که این تجارت چگونه کار می کند.

کلوپ درباره برخورد مطبوعات با شکست مقابل ناپولی گفت :

من 10 کلمه در مورد آنچه در مورد ما گفته شد نخواندم، اما بیشتر چیزها منصفانه بودند، احتمالا. مطمئن نیستم خوب است، اما اگر در داخل تیم نباشید و بازی را تماشا کنید اشکالی ندارد.وقتی بازی را تماشا می‌کنید، سؤالات زیادی در مورد بازیکنان و سرمربی می‌پرسیدم. خوب است. این نمی‌تواند بزرگترین مشکل ما در حال حاضر باشد، بنابراین ما باید پاسخ دهیم. برای این باید صحبت می‌کردیم. ، باید نشان می داد و ما باید تمرین می کردیم.

کلوپ درباره بازی با آژاکس گفت :

“من نمی‌خواهم به آژاکس و هیچ اشاره‌ای به انتظارات فردا شب بکنم و به کسی تیتر نمیدهم. وقت آن نیست که ما این کار را انجام دهیم. لازم نیست قبلاً هیچ تیتری ارائه کنیم. برای تیترهای مثبت بعد از بازی، تنها شانس ما در طول بازی است. آژاکس انتظار دارد که ما واکنش نشان دهیم. من مطمئن نیستم که آنها از بازی ناپولی [برای تحلیل] زیاد استفاده کنند.اگر ما را در این فصل می بینید، تا اینجای کار به اندازه کافی سازگار نبوده ایم و این ثبات را باید ایجاد کنیم و دوباره شروع کنیم و همیشه با دفاع شروع می شود. این چیزی است که باید بهتر انجام دهیم و سپس خواهیم دید که چه کاری می توانیم انجام دهیم.” “

کلوپ دوباره با شکست ناپولی اشاره کرد :

آیا می خواستم بازی گرگ ها را انجام دهم؟ بله، اما مطمئناً در یک هفته با حجم بازی در یکشنبه، چهارشنبه، شنبه، به هر حال برای همه سخت بود،مخصوصا بازگشت بعد از ظهر پنجشنبه [از ایتالیا] و مواردی از این قبیل.»

کلوپ گفت:

«اما بله، ما باید می خواستیم خوب بازی کنیم و به دلایلی که همه می دانیم این اتفاق نیفتاد و البته به آن احترام می گذاریم. و اکنون سعی کردیم از زمان برای تجزیه و تحلیل و تمرین استفاده کنیم که پس از بازی در ناپولی کاملاً منطقی بود.
“من فکر می‌کنم [یک دقیقه سکوت] کار درستی است، اما فکر نمی‌کنم مردم ما برای نشان دادن احترام به توصیه‌ای از من نیاز داشته باشند. مواقع زیادی وجود دارد که مردم دقیقاً نوع احترام خود را نشان داده‌اند. .
“یک مثال، من را شگفت زده کرد، که در آن لحظه واقعا به آن افتخار می کردم، فصل گذشته بود که با منچستریونایتد بازی کردیم و شرایط بسیار غم انگیزی در اطراف خانواده کریستیانو رونالدو وجود داشت. برای من واضح است که این چیزی است که ما داریم.

سرمربی لیورپول در پاسخ به این سوال که واکنش خود را به درگذشت ملکه خلاصه کند، افزود:

“من 55 ساله هستم و او تنها ملکه انگلیس است که تا به حال می شناسم. من او را نمی شناختم اما می توانید ببینید که او چه کسی بود. یک خانم واقعاً خونگرم، خوب، دوست داشتنی و این چیزی است که شما باید بدانید.
این درباره آنچه من فکر می کنم نیست، بلکه افرادی که به او نزدیک تر هستند یا احساس می کنند، من به غم آنها احترام زیادی می گذارم و به همین دلیل است که اگر این اتفاق بیفتد فردا شب با یک دقیقه سکوت احترام خود را نشان خواهم داد.”

کلوپ درباره تیمش گفت :

روبو الان 100 درصد نیست، خیلی دیر بود، در دقیقه 93 یا هر چیز دیگری، او در واقع آن را فقط روز بعد احساس کرد، اما بله او بیرون است و حداقل تا بعد از تعطیلات بین المللی بیرون است.
کورتیس جونز در دسترس نیست و فابیو کاروالیو روز گذشته به طور معمول تمرین کرد و در دسترس خواهد بود.

کلوپ همچنین ادعاهایی مبنی بر اینکه کیتا برای بازی با الجزایر و ساحل عاج در اواخر این ماه برای بازی‌های بین‌المللی با گینه آماده می‌شود را رد کرد. علی‌رغم اصرار سرمربی ملی‌اش، کابا دیاوارا، مبنی بر اینکه شماره 8 لیورپول می‌تواند در بازی‌های بعدی به میدان برود. دو هفته گذشته
هافبک تهاجمی اوایل این ماه از ترکیب قرمزها برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد و کلوپ اصرار دارد که کیتا حداقل تا ماه اکتبر برنگردد.
کلوپ اضافه کرد:

“نه، من انتظار ندارم که او به بازی ملی برود. تاریخ بازگشت مورد انتظار در ماه اکتبر بود و به همین دلیل است که ما مجبور شدیم [با تیم لیگ قهرمانان اروپا] تصمیم بگیریم مانند الکس اوکسلید چمبرلین که بازیکن تیم ملی است.
به همین دلیل است که این دو پسر در ترکیب حضور نداشتند، زیرا تاریخ بازگشت مورد انتظار، که همیشه می تواند کمی متفاوت باشد، به همین دلیل است که ما مجبور شدیم الان یا هفته گذشته تصمیم بگیریم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم.

مشکل رابرتسون به این معنی است که او به لیست طولانی مصدومان می پیوندد که شامل کیتا، جونز، آکسلید چمبرلین، ابراهیما کوناته، جردن هندرسون و کائویمهین کلهر می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید