کلوپ استون ویلا
| | | | | |

مصاحبه یورگن کلوپ پیش از دیدار با استون ویلا : در‌ دورتموند انتظار قهرمانی از شما نداشتند

فوتبال724– یورگن کلوپ قبل از پایان فصل برنامه خود برای فصل بعد را مشخص کرده است. هدف او قهرمانی مجدد در لیگ‌برتر با لیورپول است. یورگن ‌کلوپ پیش از دیدار با استون ویلا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کلوپ گفت:

فصل بعد را با قدرت شروع می‌کنیم. تا زمانی که بازیکنان من ذهنیتی اینچنینی داشته باشند ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

کلوپ به دورتموند اشاره می‌کند و اینکه سطح دید لیورپول و توقع تیم بالاتر از دورتموند است.

او گفت:

در بوروسیا دورتموند، هرگز احساس نمی کردیم که باید لیگ را بدست آوریم تا به دنیا نشان دهیم که هنوز در رقابت هستیم.

بعد از پنج مسابقه، ما در لیگ هفتم بودیم. در آلمان آنها به ما می‌گفتند كه تمركز خیلی زیادی را از دست دادیم و دیگر به اندازه کافی حریص نبودیم، اما هنوز هم جشن می گرفتیم! سپس یک بازی دور از خانه در ماینتس با یک گل واقعاً خسته کننده پیروز شدیم و آن لحظه ای بود که تیم وارد فصل شد. از آن لحظه به بعد 81 امتیاز کسب کردیم و برای 23 بازی یا چیزی نزدیک به این، تیم شکست نخورد.

بنابراین، اینگونه است ما نسبت به آینده خود مثبت بودیم اما انتظار نداشتیم که مجدداً لیگ را بدست آوریم، زیرا در آلمان رقیب بسیار بزرگی به نام بایرن مونیخ وجود دارد، و معمولاً آنها با تمام آنچه که دارند تلاش میکند.

کلوپ در ادامه برای فصل آینده و‌ موقعیت لیورپول در لیگ برتر گفت:

کاری که ما باید انجام دهیم این است که چیزهای خوبی را که قبلاً داشتیم حفظ کنیم و چیزهایی را که در آن چندان خوب نیستیم بهبود بخشیم.

من به بازیکنانم 100 درصد اعتماد دارم تا این کار را انجام دهند.

هفته گذشته لیورپول با پیروزی چلسی برابر منچسترسیتی، این قهرمانی را برای لیورپول قطعی کرد. اما در ادامه این قهرمانی با شکست سنگین مقابل سیتی همراه شد.

شاگردان کلوپ فرصتی دارند که امروز بعد از ظهر مقابل استون ویلا که برای بقا می جنگند، دوباره به مسیر پیروزی بازگردند.

کلوپ درباره دیدار با استون ویلا گفت:

ما می خواهیم در بازی های فوتبال پیروز شویم و برای پیروزی در بازی های فوتبال بهترین بازیکنان باید در زمین حضور داشته باشند.

وقتی بازیکنان جوان بخشی از این بهترین بازیکنان هستند، آنها در زمین حضور خواهند داشت.

آنها بسیار نزدیک هستند، واقعاً خوب هستند و آینده ما 100 درصد تضمین است. آنها اکنون بازی نمی کنند زیرا من می خواهم آنها را در یک بازی لیگ برتر ببینم. ما بازی های لیگ برتر را به عنوان هدیه کریسمس به آنها نمی دهیم، ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

ما می خواهیم به جوانان فرصت دهیم و این کار را انجام می‌دهیم، این پسران واقعاً خوب هستند. اما من همانطور که گفتم، اینگونه نیست که مانند هدیه و خیریه آنها را در‌ترکیب قرار دهیم، آنها باید خود را ثابت کنند.

ما باید مطمئن شویم که بهترین ترکیب در آن روز در زمین است و بازیکنان به بهترین شکل ممکن در زمین ظاهر شوند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید