| | |

مصاحبه یولیان ناگلزمان قبل از بازی با ولفسبورگ

«اگر می خواهیم در هر سه تورنمنت شرکت کنیم، باید در هر سه رقابت حداکثر تلاشمان را بکنیم. اینگونه است که به نبرد در جام حذفی مقابل ولفسبورگ دست می یابیم. برای صعود به مرحله نیمه نهایی در حد ممکن تیم تلاش خواهیم کرد. بازی آسانی نخواهد بود، اما ما خوشحالیم که می توانیم آن را در ردبول آره نا [خانه] انجام دهیم. این کار دشوار خواهد بود.

درست مثل لیگ قهرمانان. اما ما سعی خواهیم کرد تا در اینجا نیز پیشرفت کنیم. ما هیچ کدام از این سه رقابت را اولویت بندی یا ترجیح نمی کنیم. هرچند بوندسلیگا قطعا بیشترین تأثیر را در فصل جدید دارد.»

«بعنوان سرمربی یک باشگاه بوندسلیگایی، من هرگز جامی کسب نکرده ام. به همین دلیل اینکه بگویم بیشتر دوست دارم کدام جام را ببرم، بنظرم جسورانه می رسد. حتی نمی توانم تصور کنم که اگر ما واقعا این شانس را داشته باشیم که یک جام بدست آوریم. زمانی که من با تیم زیر 19 ساله های هوفنهایم قهرمان مسابقات شدم، واقعا اشک ریختم زیرا بسیار احساسی بود. برای ما مهم است که ابتدا در مسیر حرکت کنیم و بعد ببینیم که ما نیز می توانیم مقصد را پیدا کنیم.»

«تصور می کنم که این یک دوئل مشابه بوندسلیگا خواهد بود. هر دو تیم حمله می کنند و سعی می کنند بازی را جذاب کنند. هم ما و هم تیم ولفسبورگ می خواهیم شجاعانه بازی کنیم و با توپ راه حل را پیدا کنیم. شبیه بازی رفت لیگ، روزهای چهارشنبه نیز فازهایی هستند که یک تیم همیشه برتری را در اختیار خواهد داشت. صحبت تکراری “جام حذفی قوانین خاص خود را دارد. بوندسلیگا نیز قوانین خودش را دارد” را نمی گویم اما مطمئنا یک نبرد جالب خواهد بود.

#ولفسبورگ همیشه باید مورد توجه باشد. آنها 666 دقیقه گلی دریافت نکرده اند و به فکر گلزنی بودند. آنها به خوبی تمرین داده می شوند و بعد از ناآرامی ها و مشکلان ابتدای فصل به معنای واقعی منفجر شده اند. [در تیم آنها] مرز بین بازیکنان و مربیان به وضوح بسیار خوب است.»

در مورد پیروزی 6-1 در سال 2019:

«آخرین جدال ما در جام حذفی [گذشته] هیچ تاثیری در بازی پیش رو درجام نخواهد داشت. ما در آن زمان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بوضوح پیروز شدیم. اما نه ما و نه ولفسبورگ به این بازی نگاه نمی کنیم، بلکه بیشتر [نگاهمان] به روند خوب فعلی است. البته اگر ما در روز 4 شنبه به همان خوبی اکتبر 2019 بازی کنیم، گلایه ای نخواهیم داشت. از آن زمان، ولفسبورگ تحت نظر الیور گلاسنر بسیار خوب بلوغ یافته است.»

« پیتر گولاچی یک منبع پشتیبانی بسیار مهم برای ماست. او یک فصل فوق العاده را بازی می کند و تأثیر زیادی در ستون فقرات تیم ما دارد. او همچنین در فوتبال پیشرفت کرده است. او اکنون یک فوتبال کاملا متفاوت از دو سال پیش بازی می کند.

در مورد ولفسبورگی ها هم با کوئن کاستیلز چنین است. من او را از روزهای حضور در هوفنهایم می شناسم. او دارای یک پای چپ فوق العاده خوب، دفع خوب با مشت و پخش توپ  در فضای مناسب است.

هر دو دروازه بان بسیار شجاعانه بازی می کنند اما کاملا یکسان نیستند.

من هنوز هم می خواهم زمانی به جوزپ مارتینز فرصت بدهم. او به خوبی پیشرفت می کند و توپ های زیادی را در تمرینات می گیرد. در حال حاضر خیلی خطرناک است که به او اجازه دهیم به جای پیت [گولاچی] در این جام بازی کند. او هنوز مشکلات زبانی دارد و هنوز کاملا در ترکیب تیم جا نیفتاده است. به همین دلیل مانند فصل قبل تغییری در این پست در این جام ایجاد نخواهد شد، و درعوض به عملکرد خوب شماره 1 خود اعتماد می کنم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید