اونای امری لالیگا
| |

مصاحله مفصل اونای امری : من یک سال و نیم با مسوت کار کردم و سعی کردم به او کمک کنم ، از او حمایت کنم

فوتبال۷۲۴ا_ اونای امری سرمربی سابق آرسنال درباره وضعیت این تیم صحبت کرد

او درباره آرسنال گفت 🔻

من فکر می کنم اکنون به دلیل وجود لیورپول ، منچستر یونایتد و سایر تیم ها برای آرسنال کار بسیار دشوار است اما من فکر می کنم آرسنال به دلیل ثبات در باشگاه به جمع چهار تیم برتر بازگشت و بهبود یابد.

امرب درباره تیم فعلی ویارئال گفت🔻

اینجا در ویارئال نیز همان است که ما ثابت قدم هستیم و من سبکی را که در اینجا بازی می کنیم دوست دارم ، این باشگاه همچنین سعی می کند در جمع شش تیم برتر باشد و همچنین به جمع چهار تیم برتر برسد و اگر به آن دست پیدا کنیم فصل خوبی است.

“تفاوت در این است که به عنوان مربی برای من ، من اینجا هستم و در ویارئال بسیار خوشحالم.”

امری درباره آرسنال و دوره خودش گفت 🔻

“من یک سال و نیم در آرسنال بودم و سال اول فکر می کنم فصل خیلی خوبی بود.
“ما به فینال لیگ اروپا رسیدیم ، در آخرین لحظه بود که امکان حضور در جمع چهار تیم برتر را داشتیم و فکر می کنم سال گذشته وقتی من آنجا بودم اعتماد به نفس زیادی برای باشگاه و هواداران و بازیکنان و من پیدا کردم. فکر کنم که در آن فصل خوب به پایان کار رسیدیم
“من بسیار خوشحال شدم ، از آن لذت بردم و بسیار خوب کار کردم. این باشگاه از من حمایت کرد و من از بازیکنان ، جو و هواداران راضی بودم . فقط در شش ماه دوم سال دوم که در ماه نوامبر کار خود را تمام کردم ، فکر می کنم ما تصمیماتی گرفتیم که برای باشگاه خوب نیست ، اما نه من ، این تصمیمات باشگاه بود

او درباره اخرجش از ارسنال گفت 🔻

“وقتی نتایج کمی بد بود ، اوضاع تغییر کرد ، اما سال اول حضورم در آرسنال چیزهای مثبت زیادی به خاطر می آورم . من از مربیگری آرسنال لذت بردم و از آن لحظه ای که در آرسنال داشتم بسیار سپاسگزارم.
“برای من این منفی نیست ، این یک تجربه مثبت بود و بعد از اینکه باشگاه را ترک کردم ماه اول برای من آسان نبود زیرا تمام کارها برای انجام کار من تمام شده بود اما اکنون از مالکان ، باشگاه بسیار سپاسگزارم ، طرفداران ، بازیکنان . من الان فقط چیزهای خوب آنجا را به خاطر می آورم و سال اول برای من عملکرد بسیار خوبی بود.
“من در ماههای اول آنجا با آقای کرونکه ، رائول [سانلهی] ، [ایوان] گازیدیس به خوبی کار کردم. نتایج در پایان مشکل اصلی بود اما برای من این یک تجربه مثبت بود و من از فرصت آرسنال سپاسگزارم.
“این فوتبال است. اکنون من بهترین ها را برای آرسنال و میکل آرتتا ، هواداران و همه اعضای باشگاه می خواهم. “

مشکل آرسنال در سال دوم فقط نتایج بود ، نه زبان🔻

“من می توانم انگلیسی صحبت کنم و در کنفرانس های مطبوعاتی خود ، با بازیکنان ارتباط برقرار کنم. پیام کامل نبود اما خوب بود و کم کم داشتم پیشرفت می کردم. اگر من در آرسنال ادامه می دادم ، البته بهتر می شدم.
“من به افرادی مانند جان توشاک و هوارد کندال که به اسپانیا آمدند احترام گذاشتم. آنها سعی کردند اسپانیایی را یاد بگیرند و خوب صحبت نمی کنند اما ارتباط کافی بود.
“من فکر می کنم در انگلیس افرادی هستند که به من احترام می گذارند تا اینکه در مورد انگلیسی من صحبت کنند ، اما انگلیسی من مشکلی در لندن یا برقراری ارتباط با بازیکنان یا رسانه ها نبود.”

امری درباره اوزیل گفت 🔻

“من یک سال و نیم با مسوت کار کردم و سعی کردم به او کمک کنم ، از او حمایت کنم و با او عملکردهای تیم را بدست آورم.”حالا من نمی دانم چه مشکلاتی وجود دارد زیرا من بسیار تمرکز کرده و درباره ویارئال تمرکز کرده ام.
“من هر مسابقه آرسنال را دنبال می کنم اما نمی دانم مشکلات تیم یا بازیکنان چیست. من فقط وقتی می توانم درباره مسوت اوزیل که در آنجا با او بودم صحبت کنم و سعی کردم بهترین بازی ها را با او داشته باشم. “

امرب درباره بوکایو ساکا🔻

“من به یاد می آورم که وقتی بوکایو اولین بازی را با ما در ژانویه انجام داد. ما در امارات در برابر فولام 4-1 پیروز شدیم ، او برای اولین بار در 17 سالگی و به مدت 10 دقیقه با ما بازی کرد. او در عرض ده دقیقه یک توپ را لمس نکرد! او دوید ، دوید ، دوید اما یک توپ را لمس نکرد – این شگفت آور بود. ”
“وقتی او شروع به بازی منظم کرد ، می توانستید به او نگاه کنید و ببینید او بازیکن بسیار خوبی است. او به عنوان یک بازیکن بسیار مهم در حال پیشرفت است و فردی بسیار فروتن است.
“این بسیار مهم است زیرا برخی دیگر از بازیکنان همان ویژگی فروتنانه او را ندارند که همیشه بخواهد از ما یاد بگیرد ، گوش دهد و ما را دنبال کند.

امری درباره سال دوم حضورش در آرسنال گفت 🔻

“سال دوم کمی نیرو از دست دادیم و باشگاه تصمیم گرفت من را تغییر دهد اما من نمی توانم چیزی منفی به آنها بگویم زیرا برای تجربه من حضور در آرسنال شگفت آور بود.
“هواداران [آرسنال] در آن لحظه از من حمایت کردند و سال دوم دشوارتر بود اما من کاملا درک می کنم. پیام من تشکر از شماست. ”
پیام من [به هواداران آرسنال] این است که من از تجربه ام و بیش از همه از اولین سال حضورم در آرسنال سپاسگزارم. من می دانم که فوتبال چگونه است ، احساسات و نتایج خوب مورد نیاز است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید