| | |

مصاحه اینزاگی قبل از بازی اینترمیلان با لاتزیو

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمونه اینزاگی ، سرمربی اینتر خود را برای بازگشت روز شنبه به لاتزیو آماده می کند و می گوید که باید لائوتارو مارتینز را ارزیابی کند اما تأیید کرد که الکسیس سانچز و آرتورو ویدال در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.

‘لوتیتو؟ من از او برای گذشته تشکر می کنم ‘.

 

نراتزوری ها روز شنبه به پایتخت ایتالیا می روند تا با مردان مائوریتزیو ساری بازی کنند و این یک بازی خاص برای مربی اینزاگی است ، که پنج سال گذشته را در بیانکوسلستی گذراند.

سری‌آ فردا با یک بازی سخت در المپیکو ادامه می دهد ، اما مربی نشان می دهد که بازیکنان بین المللی با برخی مشکلات بازگشته اند.

اینزاگی گفت: 🔻

“ما سعی می کنیم آماده باشیم ، متأسفانه بازیکنان کمی در اینجا بودند ، اما آنها به بهترین شکل ممکن کار کردند.” بازیکنان ملی اروپا با برخی مشکلات جزئی بازگشتند. ما منتظر آمریکای جنوبی هستیم. ”

از اینزاگی سوال شد که از زمانی که ساری جایگزین او در لاتزیو شد ، در لاتزیو چه چیزی تغییر کرده است.

او گفت: 🔻

من فکر می کنم لاتزیو بازی های فوق العاده ای انجام داده است.” “آنها تیم بسیار خوبی هستند ، یک مربی جدید آمده است و او در سازماندهی تیم ها بسیار خوب است.آنها بازی های فوق العاده ای انجام می دهند ، اما آخرین بازی را باختند و بنابراین عصبانی خواهند شد و می خواهند خوب بازی کنند. “

اینزاگی مطمئن نیست که آیا هر یک از بازیکنان آمریکایی های جنوبی را برای بازی بزرگ در اختیار خواهد داشت یا خیر و قبلاً شیلیایی ها را کنار گذاشته است.

او گفت: 🔻

 

“این اتفاق در بازی مقابل سمپ رخ داد ، اما ما یکشنبه بازی کردیم.” “این بار خاص است. سانچز و ویدال به رم نمی آیند ، آنها در میلان می مانند.
“آنها برای روز سه شنبه و همچنین [استفانو] سنسی ، که در چند روز گذشته به خوبی تمرین کرده است ، مفید خواهند بود.او هنوز نمی تواند به دلیل پیچ خوردگی با دست راست ضربه بزند ، اما امیدواریم او را تا سه شنبه بازیابی کنیم. “

 

لالیگا به دلیل بازگشت دیرهنگام بازیکنان از وظایف بین المللی تصمیم به جابجایی بازی ها گرفته است.

اینزاگی گفت: 🔻

 

“من با بازیکنان آمریکای جنوبی صحبت خواهم کرد و خواهیم دید که آنها چگونه هستند.” در لالیگا آنها به خوبی بازی های خود را به تعویق انداخته اند ، اما این موضوعی است که باید قبلا به آن پرداخته می شد.”ما می دانیم که جایگزین های دیگری در این نقش ها داریم. من باید نحوه ورود بازیکنان آمریکایی های جنوبی به رم را ارزیابی کنم. “

اینزاگی می داند که باید از حریف چه انتظاری داشته باشد ، زیرا او بیش از 5 فصل آنها را آموزش داد.

او گفت: 🔻

 

“ما باید کلین‌شیت کنیم ، از نظر فنی بسیار خوب هستیم.” “ما می دانیم که لاتزیو فشار زیادی خواهد داشت ، ما برخی بازیها را بسیار خوب انجام داده ایم و در برخی دیگر نه.ما باید در هر دو نیمه بازی خوب باشیم. “

اینزاگی در هنگام بازگشت به خانه انتظار “تشویق ” را دارد و مشتاق دیدار مردم و هواداران لاتزیو است.

او ادامه داد: 🔻

 

“این مسابقه مانند دبگر مسابقات نیست ، برای من بازگشت به خانه من برای 22 سال است.” “دیدن بچه هایی که همیشه همه چیز را برای من و افرادی که در پشت صحنه بودند و همیشه خاص بودند ، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
علاوه بر این ، دیدن هواداران لاتزیو ، که برای من بسیار مهم بوده اند. ما در این سالها جشن گرفتیم و رنج کشیدیم و به اهداف بزرگی رسیدیم که مدتهاست به آنها دست نیافته ایم.
“من می دانم که خواهم شد ، اما این بخشی از کار است. من آنها را می پذیرم ، آنها می دانند که من همیشه همه چیز را داده ام. “

از وی پرسیده شد که از کلادیو لوتیتو ، رئیس لاتزیو ، هنگامی که آنها در پایتخت ایتالیا هم را میبینند ، چه انتظاری دارد.

اینزاگی گفت: 🔻

“بسیاری گفته شده و شنیده شده است ، اما من فکر می کنم او و [مدیر ورزشی ایگلی] تاره برای دوران مربیگری من بسیار مهم بوده اند.” “به لطف آنها من مربی لاتزیو بودم ، هرگز نمی دانم که چطور از آنها تشکر کنم ، زیرا می دانم که ما به خوبی ادغام شدیم و به نتایج عالی دست یافتیم.”

اینتر یک چشم به بازی سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا دارد ، زمانی که اف‌سی‌شریف به ورزشگاه جوزپه برسد.

او گفت: 🔻

“مطمئناً هفته مهمی است.” “ما باید دو بازی مهم را در یک هفته انجام دهیم. فردا بسیار سخت خواهد بود و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم ، سپس لیگ قهرمانان و یوونتوس را خواهیم داشت.
“همه آنها بسیار سخت خواهند بود.”

 

اینزاگی درباره هاکان افزود:

 

“من بسیار خوشحالم که هاکال اوغلو اماده است ، او بخشی جدایی ناپذیر از پروژه است.” “او هرگز عقب نشینی نمی کند. او ضربه بدی به لتونی زد و همه کارها را انجام داد تا در دسترس باشد.”نمی دانم او نیمکت نشینی را شروع می کند یا وارد زمین می شود. من از او بسیار خوشحالم ، درست مثل هم تیمی هایش. “

اینزاگی همچنین اعلام کرد که به خوبی در اینتر زندگی می کند و گفت که هواداران از او به شکلی “فوق العاده” استقبال کردند.

وی افزود: 🔻

“من بلافاصله در شهر مستقر شدم.” این هواداران شبیه هواداران لاتزیو هستند و از همان روز از من استقبال کردند ، همانطور که انتظار داشتم.
آنها همیشه با من و تیم فوق العاده بوده اند و هر بار که به مسافرت می رویم تعداد آنها زیاد است و باعث می شود گرمای باورنکردنی را احساس کنید. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید