| |

مقاله‌ بروگلمان، روزنامه‌نگار بیلد در مورد پرونده لواندوفسکی و بایرن مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ پروژه خروج لواندوفسکی به مراحل حساسی رسیده است و لواندوفسکی به صورت مستقیم در کنفرانس خبری اعلام خروج کرد

ماتیاس بروگلمان، روزنامه‌نگار Bild در مورد این جریان می‌گوید 🔻

من دیگر نمی توانم آن جمله را بشنوم: “عقیده ندارم که بازیکنی را برخلاف میل او نگه دارید.” آیا این منطقی است؟
امیدوارم بایرن مونیخ از پرونده لواندوفسکی به عنوان فرصتی برای ارسال سیگنالی استفاده کند که قراردادها در فوتبال هنوز ارزش دارند. به خصوص که این فرصت عالی برای اعضای جنجالی هیئت مدیره حسن صالح‌حیمیدزیچ و الیور کان است تا در این چنین مواردی که اخیراً از دست رفته است، برنده شوند.

او در ادامه گفت 🔻

پس از یک فصل سخت، کان و صالح‌خمیدزیچ می توانند به عنوان دو برنده بزرگ نقل و انتقالات در این تابستان ظاهر شوند: حفظ لواندوفسکی، جذب ستاره لیورپول، سادیو مانه، آن هم بایرن! هیچ باشگاهی در جهان نمی تواند حمله بهتری از این داشته باشد
هدف بایرن مونیخ باید همیشه کسب عنوان قهرمانی با بهترین تیم ممکن باشد. صرفنظر کردن داوطلبانه از حکمرانی فوتبالیست جهان برای یک فصل و همچنین از نظر مالی در رابطه با آرای ارزشمند لیگ قهرمانان اروپا، سهل انگاری خواهد بود.
آیا کسی به طور جدی فکر می کند که لواندوفسکی خودش را خراب می کند تا با دستمزد 24 میلیون یورویی یک سال دیگر در بایرن مونیخ بازی می کند؟
وقتی به زمین بازمی گردد، گل و عناوین می خواهد. فقط به دلایل خودخواهانه، او تمام تلاش خود را برای افزایش پول (پاداش) و حقوق در انتقال آزاد خود در سال 2023 انجام خواهد داد.

درباره کان 🔻

یک چیز باید برای الیور کان روشن باشد: اگر او از تصمیم علنی اعلام شده برای جلوگیری از خروج لوا منحرف می شد، همه اعتبارش را از دست می داد. طبق معروف ترین نقل قول هایش، او تنها یک سال بعد از سمت خود به عنوان مدیرعامل بایرن برکنار شد.

نوشته‌های مشابه