| |

مقاله نشریه گل : لواندوفسکی برای اثبات اینکه بهترین بازیکن جهان است نیازی به توپ طلا ندارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ مهاجم بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی در رای گیری فرانس فوتبال برای جایزه اهدایی توپ طلا پشت سر لیونل مسی قرار گرفت اما هیچ کس به اندازه او با ثبات بازی نکرده است.

رابرت لواندوفسکی باید برنده توپ طلا شود. درباره اون هیچ شکی نیست.

ممکن است در مورد اینکه آیا او باید امسال به مقام دوم پس از لیونل مسی بسنده کند، بحث‌های زیادی وجود داشته باشد.

اما هیچ کس نمی تواند انکار کند که او در سال 2020، زمانی که سازمان دهندگان فرانس فوتبال تصمیم گرفتند رای را به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو کنند، شایسته برداشتن این جایزه بود.

حتی مسی اعتراف کرد که شماره 9 بایرن مونیخ بهترین بازیکن جهان در سال گذشته بود.

مسی پس از کسب هفتمین جام در دوشنبه شب در پاریس گفت: 🔻

“رابرت، تو شایسته توپ طلای خود هستی. سال گذشته، همه موافق بودند که بگویند تو برنده بزرگ این جایزه بودی.”

لواندوفسکی در سال 2020 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا شد، اما مسلما امسال در فرم حتی بهتری قرار داشته است.

بایرن علیرغم قهرمانی مجدد در بوندسلیگا، با رکوردشکنی لواندوفسکی، نتوانست در اروپا تا مراحل نهایی پیش برود، مخصوصا با غیبت ستاره خود به دلیل مصدومیت اوضاع خوب نبود. پاری سن ژرمن آنها را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد علیرغم ایجاد باواریایی ها. شانس های بسیار بیشتری داشتند

در سطح بین المللی نیز، عملکرد لواندوفسکی با لهستان چشمگیر بوده است، به طوری که این مهاجم 11 بار در 12 بازی در 12 ماه گذشته گلزنی کرده است، از جمله سه گل در یورو 2020.

هرگز انتظار نمی رفت که لهستان برای قهرمانی اروپا رقابت کند و لواندوفسکی تا آنجا که می توانست برای کشورش بازی انجام داد، از جمله کسب جایگاه در پلی آف جام جهانی.

نادیده گرفته شدن برای توپ طلا در سال 2021 باعث نمی شود که این بازیکن 33 ساله روزهای بدی داشته باشد، اما لوتار ماتائوس، هافبک افسانه ای بایرن مونیخ می گوید که او حالا به هدف بعدی خود فکر می‌کند: بازی بوروسیا دورتموند.

بایرن روز شنبه برای بازی معروف درکلاسیکر به سیگنال ایدونا پارک می رود و برد برای آنها باعث می شود آنها چهار امتیاز از تیم رتبه دوم فاصله داشته باشند.

ماتائوس گفت: 🔻

 

لواندوفسکی همیشه با انگیزه است. من مطمئن هستم که او از نتیجه در پاریس راضی نیست. اما او بسیار حرفه ای است.”من هرگز کسی را حرفه ای تر از روبرت لواندوفسکی ندیده ام. او شنبه به توپ طلا فکر نخواهد کرد. او به تیمش، باشگاهش فکر خواهد کرد تا بازی خوبی مقابل دورتموند انجام دهد، گل بزند و سه امتیاز را کسب کند. “

لواندوفسکی در این فصل بار دیگر در جدول گلزنان بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا پیشتاز است، که او را به عنوان یکی از مدعیان اولیه توپ طلای سال آینده نشان می دهد.

اگر او و تیمش در رقابتهای اروپایی و داخلی خوب باشند، برای رای دهندگان سال آینده سخت است که به بازیکن دیگری نگاه کنند، حتی اگر جام جهانی در پیش باشد.

 

نظر لوتار ماتئوس درباره روبرت لواندوفسکی

موفقیت بین المللی با لهستان با وجود گل هایی که او ارائه می دهد غیرممکن است و ماتئوس را در مورد اینکه لواندوفسکی چه کاری می تواند انجام دهد تا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود گفت: 🔻

 

لواندوفسکی در بالاترین سطح در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گلزن بازی می کرد، بازی های عالی انجام می داد و رکوردها را می شکند.”
اما خبرنگارانی که تصمیم می گیرند به مسی رای دادند و به همین دلیل باید به مسی تبریک گفت. اما برای من، روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال 2021 بود.تنها کاری که لواندوفسکی می تواند انجام دهد این است که به گلزنی ادامه دهد تا خود را در رقابت برای توپ طلای 2022 نگه دارد.

هم تیمی سابق او ژروم بواتنگ با این عقیده موافق است و معتقد است که لواندوفسکی اکنون می خواهد گل های بیشتری به ثمر برساند.

بواتنگ به GOAL گفت: 🔻

 

این اتفاق او را زمین نمی اندازد، اما مطمئناً برای او ناامیدی بزرگی بوده است. اما روشی که من او را شناختم، فقط به او انگیزه بیشتری می دهد.”
او به گل‌زنی‌های خود ادامه خواهد داد، من از این مطمئن هستم. آمار او به تنهایی در فصل تا اینجای کار باورنکردنی است.”

لواندوفسکی به سادگی به سراغ قربانی بعدی و رکورد بعدی خواهد رفت.

یک گل مقابل بوروسیا دورتموند با رکورد 117 گل خارج از خانه کلاوس فیشر در بوندسلیگا برابری می کند.

بوروسیادورتموند تیمی است که او اغلب در مقابل آنها گل زده است، با 24 گل در برابر تیم سابق خود در تمام رقابت ها او رکورد دار گلزنی به این تیم است

او برای اثبات اینکه بهترین بازیکن جهان است نیازی به جام ندارد.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید