ملو کیه لینی
| | | | |

ملو : کیه لینی همیشه ترسو بود و خود را خیس می کرد

فوتبال724– فیلیپه ملو پس از آنكه جورجیو کیه لینی او را “بدترین بدترینها” نامید، وقت را از دست نداد و اظهار داشت كه هم تیمی سابقش در یوونتوس “ترسو بود و هنوز هم اوقاتش تلخ است.”

این جنجال صبح امروز فاش شد وقتی كیه لینی شرح حال زندگینامه خود را ارائه داد و خاطرنشان كرد كه تنها دو هم تیمی وجود دارند كه از خط عبور كرده اند: ملو و ماریو بالوتلی.

ملو در پاسخ به گازتا دلو اسپورت گفت:

من می خواهم بدانم که او به چه حادثه هایی اشاره کرده است.

وقتی من در تورین بودم، هیچ وقت بی احترامی به کسی نکردم: هم تیمی ها، مدیران یا به طور کلی یوونتوس. اما در این مرحله، هیچ احترامی برای او ندارم. و هرگز نخواهم داشت.

وی گفت:

او می گوید كه باید به بالوتلی سیلی بزند و من بدترین بدترین ها هستم كه همیشه خطر ایجاد جنجال را داشتم؟ خوب، او همیشه ترسو بود که خود را خیس می کرد …

علاوه بر این، اهانت به هر شخصی در یک کتاب بسیار آسان است. شاید «این مدافع» هنوز از من عصبانی باشد، زیرا وقتی به گالاتاسرای رفتم، یووه و او را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کردیم. یا اینکه آن تیم اینتر همه چیز را به دست آورد و من یک اینترستا هستم.

این همان چیزی است که شخصیت کیه لینی است، او همیشه طوری رفتار می کند انگار که او بزرگترین قهرمان است … همچنین یادآوری می کنم که در جام کنفدراسیون ها در سال 2009 ایتالیا را 3-0 شکست دادیم و در نهایت برزیل قهرمان شد. شاید او هنوز هم در مورد این موضوع اوقاتش تلخ باشد، زیرا او در سطح بین المللی با ایتالیا هیچ چیزی نتوانسته است برنده شود.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید