| | | | | |

منچستر یونایتد با بارسلونا بر سر قرارداد قرضی دمبله وارد مذاکره می شود

فوتبال724– دمبله در بارسلونا گزینه اول محسوب نمی شود و می تواند با انتقال موقت به منچستر یونایتد وسوسه شود. یونایتد پس از از دست دادن سانچو به دنبال گزینه های دیگری است.

شیاطین سرخ پس از ناکامی در جذب سانچو بازیکن تیم بروسیادورتموند، توجه خود را به این بازیکن 23 ساله معطوف کرده اند.

دمبله فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی دچار مشکل شد و درنوکمپ نقشی بیش از حد جزئی داشت و فقط 9 بازی در همه رقابتها انجام داد.

قیمت این بازیکن فرانسوی از زمان انتقال 2017 او به ارزش 96.8 میلیون پوند در بارسا کاهش یافته است.

با توجه به درگیری هایش با بارسلونا در گذشته در مورد تمرینات و همچنین وقت شناسی، سوالاتی بر سر نگرش این ستاره باقی مانده است.

او حتی از زمان انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی در تابستان بیش از یک بار دیرتر به تمرین رسیده است، مارکا روز دوشنبه آخرین تخلف او را گزارش داد.

دمبله در بازی آخر بارسا در لالیگا در آخر هفته حضور داشت و 20 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی در پیروزی 4-0 مقابل ویارئال بازی کرد.

به نظر می رسد کومان از بازیکنان دیگر در موقعیت دمبله استفاده می کند و مربی هلندی با وجود اظهار رضایت از این مهاجم، آینده این بازیکن را به خودش سپرده است.

کومان روز سه شنبه در مورد آینده دمبله گفت:

من می خواهم روی او حساب کنم، او در هفته های اول بسیار خوب بود، او هفته گذشته کمی افت کرد.
او امروز خوب تمرین کرد و من روی او حساب می کنم. اما این تصمیمات باشگاه و بازیکن است.

یونایتد ناامیدانه تلاش می کند قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات روز دوشنبه با دنی فن ‌دبیک که تنها خرید تابستانی آنها است، بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

در حال حاضر این باشگاه با نماینده فن دبیک با مشکلاتی روبرو شده است زیرا تاکنون فقط از او به عنوان بازیکن جانشین استفاده کرده است.

یونایتد پیشنهادی برای سانچو با ارزش اولیه 73 میلیون پوند ارائه داد که تا 91.3 میلیون پوند افزایش یافت، اما دورتموند علاقه ای به قبول كمتر از 108 میلیون پوند نداشت.

به نظر می رسد دمبله برای منچستر یونایتد یک گزینه موقت باشد تا زمانی که آنها در موقعیتی قرار گیرند که قرارداد سانچو را انجام دهند و این قرارداد به نظر می رسد تابستان سال آینده باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید