کوکائین
| |

من مدال جام باشگاه های جهان را برای خرید کوکائین فروختم، هزینه مصرف دو روز موادم شد

فوتبال724- فلاویو دونیزته، مدافع پیشین سائوپائولو، که در سال 2005 با شکست دادن لیورپول قهرمان جام باشگاههای جهان شد از 13 سال اعتیاد، کوکائین و الکل و نابودی فوتبال و زندگیش می گوید.

وی برای گلوب اسپورت توضیح داد:

من آن را برای خرید مواد مخدر فروختم. من آن را به قیمت 7000 رئال (حدود 2،875 پوند / 3500 دلار) فروختم.

هنگامی که من آن را فروختم، پول آمد و تقریباً تمام آن را برای کوکائین خرج کردم. اولین خرید 1000 رئال کوکائین بود. من طی دو روز از آن استفاده کردم. هرچه پول بیشتری داشتم، مواد بیشتری می خواستم.

وی گفت:

بعد از اینکه با کوکائین آشنا شدم، همه چیز دیگر را از دست دادم. از آنجا که در آغاز من یک مصرف کننده متوسط ​​بودم. تا وقتی که کوکائین در زندگی من اهمیت بیشتری پیدا کرد، من شروع به از دست دادن هر آنچه که دارم کردم. صبح، بعد از ظهر و عصر مجبور شدم کوکائین مصرف کنم.

هر پولی در حساب من، دارایی های من، همه را خرج کردم. من همه چیز را از دست دادم، به غیر از همسرم، دخترانم و خانواده، که حتی امروز با من هستند.

وی با یادآوری روزهای شادی خاطرنشان کرد:

[دوستانم] به من می گفتند ،” خروپف! “من خروپف می کنم و در آن لحظه اثرات الکل از بین می رود.

من هر روز بیرون می رفتم می گفتم، امروز می توانم هرچه دلم می خواهد بنوشم زیرا وقتی از کوکائین استفاده می کنم اثر از بین می رود. بیایید مقداری پیدا کنیم.

من هیچ وقت در خانه نبودم، فقط مهمانی بود و مشروب می خوردم. مواقعی وجود داشت که حتی یک روز را بدون مصرف کوکائین سپری نمی کردم.

من شروع به چاق شدن بخاطر مصرف الکل کردم، من یک زخم زانو برداشتم و نتوانستم دیگر بدوم. همه اینها کار کک بود.

اکنون دونیزه 36 ساله، مواد مخدر را ترک کرده است و به عنوان یک باغبان در شهر آمریکانا، در ایالت سائوپائولو کار می کند.

او هنوز هم آرزو دارد که به عنوان یک حرفه ای به فوتبال بازگردد، اما از سالهای از دست رفته و زیاده خواهی خود ابراز تاسف می کند:

بزرگترین پشیمانی من این است که کوکائین را امتحان کردم. این مرا نابود کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید