“من می روم چون رئال دیگر به من اعتقادی ندارد” – زیدان رئیس باشگاه پرز را به عدم احترام متهم کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ زین الدین زیدان ، فلورنتینو پرز ، رئیس رئال مادرید را به عدم احترام در فصل آخر مسئولیت خود متهم کرد ، در حالی که ادعا کرد “من می روم زیرا احساس می کنم این باشگاه دیگر اعتقادی به من ندارد”.

زیدان سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا را در طول دو دوره جداگانه در سانتیاگو برنابئو بدست آرده است ، اما پس از اولین فصل بدون جام این باشگاه در دهه گذشته تصمیم به استعفا گرفت.

این بازیکن فرانسوی در حالی که در روابط متقابل خود با پرز ، که به دلیل عدم حمایت از او در بدترین شکل رئال در فصل گذشته رئال ، از او انتقاد کرد ، در مورد دلایل اصلی جدایی خود توضیح داده است.

نشریه اسپانیایی AS نامه سرگشاده زیدان به هواداران را منتشر کرد که در آن آمده است:🔻

 

“هواداران عزیز رئال مادرید ، بیش از 20 سال ، از اولین روزی که وارد مادرید شدم و پیراهن سفید را بر تن کردم ، عشق خود را به من نشان دادید. من می خواستم برای نوشتن این نامه ، خداحافظی از شما و توضیح تصمیم برای ترک شغل مربیگری انجام بدهم

“من می روم ، اما نه بهاطر حقوق ، و نه از مربیگری خسته شده ام. در ماه مه 2018 من آنجا را ترک کردم زیرا بعد از دو سال و نیم ، با این تعداد پیروزی و بسیاری از جام ها ، احساس کردم تیم به یک مربی جدید نیاز دارد تا رویکرد ماندن در بالاترین سطح را از دست ندهد. در حال حاضر ، اوضاع فرق کرده است. من می روم زیرا احساس می کنم این باشگاه دیگر نه اعتقادی به من دارد که به آن احتیاج دارم و نه حمایتی برای ساختن چیزی در میان مدت یا بلند مدت.

“من فوتبال را درک می کنم و خواسته های باشگاهی مانند رئال مادرید را می دانم. من می دانم که وقتی برنده نمی شوی ، باید بروی. اما با این وجود یک چیز بسیار مهم فراموش شده است ، هر آنچه که من ساخته ام فراموش شده است ، آنچه من در روابطم با بازیکنان ، با 150 نفری که با تیم و اطراف تیم کار می کنند ، به ارمغان آوردم.

“من یک برنده ذاتی متولد شده ام و برای کسب جایزه اینجا بودم ، اما حتی مهمتر از این افراد ، احساسات آنها ، زندگی خودشان هستند و احساس می کنم این موارد در نظر گرفته نشده است ، عدم درک اینکه این موارد پویایی یک باشگاه بزرگ را نیز حفظ می کند ، حتی تا حدی به خاطر آن سرزنش شده ام.

“من می خواهم برای آنچه که با هم به دست آورده ایم احترام گذاشته شود. من دوست داشتم که رابطه من با باشگاه و رئیس طی چند ماه گذشته کمی با دیگر مربیان متفاوت باشد. من درخواست امتیاز نمی کردم ، البته نه ، فقط کمی احترام میخواستم

“این روزها زندگی مربی در یک باشگاه بزرگ دو فصل است ، شاید کمی بیشتر. برای اینکه دوام بیشتری داشته باشید روابط انسانی ضروری است ، آنها از پول مهم تر ، از شهرت مهم تر ، از همه چیز مهم ترند. آنها باید پرورش یابند.

“به همین دلیل وقتی در مطبوعات می خواندم ، پس از یک شکست ، آنقدر صدمه دیدم که اگر در بازی بعدی برنده نشدم ، اخراج می شدم. این به من و کل تیم آسیب رساند زیرا این پیام ها به عمد به رسانه ها از درون این تیم می‌رسید و من را تحت تأثیر قرار داد ، آنها تردیدها و سو تفاهماتی ایجاد کردند.

“خوشبختانه من این بچه های شگفت انگیز را داشتم که تا پایان توان با من بودند. وقتی همه چیز بد شد آنها من را با پیروزی های باشکوه نجات دادند. زیرا آنها به من ایمان آوردند و می دانستند که من به آنها ایمان دارم.”

زیدان در ادامه سخنان خود به طور مستقیم به خبرنگارانی که در طول رقابتهای 2020-21 سعی در ایجاد جنجال در این باشگاه داشتند ، پرداخت و از رسانه ها خواست برای حفظ حرمت بازی و محافظت از بازیکنان اقدامات بیشتری انجام دهند.🔻

 

“من می خواهم از این فرصت استفاده كرده و برای خبرنگاران پیامی بفرستم.” “من صدها کنفرانس مطبوعاتی ارائه داده ام و متأسفانه ما در مورد فوتبال بسیار کم صحبت کرده ایم ، هرچند می دانم شما فوتبال را دوست دارید و این ورزشی است که ما را گرد هم می آورد.

“با این حال ، و بدون هیچ گونه تمایل به انتقاد یا سخنرانی ، من دوست داشتم این سوال ها همیشه در مورد بحث و جدل نباشند ، و بیشتر در مورد بازی صحبت کنیم و بیش از همه بازیکنان ، که بیشترین هستند و همیشه هستند چیز مهمی در این ورزش است. فوتبال را فراموش نکنیم ، بیایید از آن مراقبت کنیم. “

چه کسی برای جانشینی زیدان در رئال معرفی شده است؟

مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی پاری سن ژرمن در جستجوی مدیر جدید در بالای لیست نامزدهای رئال است.

مربی آرژانتینی پی اس جی را از تمایل خود برای جدایی آگاه کرده است ، اما مشخص نیست که آیا او به کار در برنابئو نگاه می کند یا خیر ، احتمال بازگشت به تاتنهام نیز مطرح است.

همچنین تصور می شود که رئال به آنتونیو کونته ، سرمربی سابق اینتر علاقه مند است ، در حالی که رائول ، سرمربی آکادمی نیز در ترکیب جانشین زیدان است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید