|

مورینیو از اخراجهایش چقدر درامد داشته است؟

به گزارش فوتبال۷۲۴ تاتنهام تصمیم گرفت 17 ماه پس از عقد قراردادی سه و نیم ساله ، ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی تیم اصلی اخراج کند.

درک می شود که رئیس دانیل لوی نسبت به فرم اخیر ضعیف اسپرز – سه شکست در شش بازی اخیر خود – که باعث شده آنها از لیگ اروپا حذف شوند و 5 امتیاز عقب تر از رقابت برای فوتبال لیگ قهرمانان باشد ، نگران شده است.

مورینیو رختکن اسپرز را از دست داده بود

هنگامی که ایده اخراج مورینیو برای اولین بار در اوایل سال جاری آشکار شد ، گزارش ها حاکی از آن بود که مورینیو برای خروج حق 30 میلیون پوند را خواهد داشت. با این حال ، بعدا مشخص شد که هزینه غرامت می تواند به طور قابل توجهی در انتهای فصل کمتر باشد.

طبق چندین منبع از جمله ایندیپندنت و پل اوکیف ، اسپرز برای جدایی از مورینیو حدود 16 میلیون پوند با حق جدائی موافقت کرده است.

هزینه جبران خسارت کاهش یافته نیز هیچ ارتباطی با درگیری اسپرز در سوپرلیگ ندارد. شایعات در شبکه های اجتماعی شروع شد مبنی بر اینکه مورینیو پس از امتناع از تمرین تیم پس از اعلام خبر در محل اخراج شده است ، اما لوی در روز جمعه ، درست قبل از اینکه پیشنهاد سوپرلیگ روشن شود ، تصمیم گرفت که مورینیو را اخراج کند.

با پرداخت 16 میلیون پوند ، مورینیو اکنون نزدیک به 80 میلیون پوند غرامت فقط از اخراج خود در طول زندگی حرفه ای فوتبالی دریافت کرده است.

چلسی مجبور شد 18 میلیون پوند به مورینیو بدهد که سرمربی خود را در سال 2007 اخراج کرد و رئال مادرید 17.5 میلیون پوند برای اخراجش هزینه کزد

مورینیو پس از آن که برای دومین بار در سال 2015 استمفوردبریج را ترک کرد 12.5 میلیون پوند دیگر از آبی ها گرفت ، و بعد از آن 15 میلیون پوند از منچستر یونایتد بدست آورد که در دسامبر 2018 اخراج شد

این حدود 80 میلیون پوند است که مورینیو به جیب زده است .

از نظر جانشینی ، انتظار می رود که مربی رایان میسون تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده داشته و اسپرز لیست طولانی از انتصابات احتمالی را که شامل جولیان ناگلسمن از لایپزیگ و برندان راجرز از لستر است ، دنبال کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید