| | | | |

مورینیو: اگر ذهنیت مثبتی ندارید، بهتر است بازی نکنید

سرمربی تاتنهام پس از شکست مجدد مقابل لایپزیش و کنار رفتن از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت:

ببینید، البته که دیروز دید مثبتی داشتم، این روش من در همه اوقات است. بدون ذهنیت مثبت بازی نکردن بهتر است. بله همه ما (به صعود) باور داشتیم، اما می دانیم که در این لحظات، صعود بسیار سخت است. آن ها تیمی بسیار قوی هستند.

سرمربی اسپرز در ادامه گفت:

در حال حاضر گلزنی برای ما مشکل است. با نخستین اشتباهات ما، آن ها گلزنی کردند و سپس کار بسیار سخت شد. وضعیت فیزیکی آن ها فوق العاده است. مدافعین آن ها دوئل ها را می برند و روند بازی را متوقف می کنند. آنان در حمله بسیار سریع هستند و می توانستند در هر لحظه به ما ضربه بزنند. آن ها شایسته صعود به دور بعد بودند. اگر من منتقد برخی بازیکنانم باشم، این را برای خودمان نگه می دارم. ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم. اشتباهاتی که آن ها را در بازی های قبلی آنالیز کرده بودیم. من هرگز در دشواری ها بازیکنان را مقصر نمی دانم. این برای من دشوار است که از عهده بازیکنانی که نمی توانند پتانسیل خود را بروز دهند برآیم، نه آن بازیکنانی که در حد خود، عملکرد خوبی داشته اند. من با بازیکنانم هستم. من فکر می کنم احتمالا این(حذف از لیگ قهرمانان) برای ما خوب است. لحظات دشوار می توانند سبب آماده شدن آینده بهتری باشند.

سرمربی صاحب نام پرتغالی اضافه کرد:

هیچکس مقصر نیست. در هر مسابقه ما مصدومیت داشتیم و از مصدومیت ها ضربه خوردیم. این گذشته این فصل است و متوقف نمی شود. این فصل با مشکلاتی شروع شد و شما می توانید به جایگاه ما در جدول هنگام فرا رسیدن این مشکلات نگاه کنید. اما اتفاقات بد با مصدومیت لوریس فرارسید. به نیمکت ما نگاه کنید. به تانگانگا در زمین بازی نگاه کنید که اولین بازی اش را انجام داد و به سسنیون در دومین بازی اش نگاه کنید. این بسیار بسیار سخت است.

مورینیو در پایان گفت:

آیا تاتنهام در تابستان به بازی سازی احتیاج دارد؟ من این طور فکر نمی کنم. این تابستان، به جز چیزهایی که در طی تعطیلات رخ داد، هنگامی که شروع به کار کنیم سیسوکو، کین، سون، برخواین و دیویس را در اختیار خواهیم داشت که اتفاق بزرگی است. مردم می توانند بگویند این بهانه است، اما این (مصدومیت ها) برای هر کسی بسیار بد است و فکر می کنم هیچکس نمی تواند در این موقعیت ایستادگی کند. ما بازی هایی را پیش رو داریم و تا حد توان خود خواهیم رفت. اجازه بدهید ببینیم چگونه فصل را تمام خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید