کین پاری سن ژرمن
| | | | | |

مویزه کین : الساندرو فلورنزی من را برای پیوستن به پاری سن ژرمن متقاعد کرد

فوتبال724– مویزه کین ملی پوش ایتالیایی، به طور قرضی از اورتون به پاری سن ژرمن پیوست و در آنجا همبازی هموطنانش مارکو وراتی و الساندرو فلورنزی شد. کین در مورد فلورنزی گفت: “او من را متقاعد کرد!”

پاری سن ژرمن خوشحال است كه خبر ورود مویزه كین از اورتون را اعلام می كند. مهاجم 20 ساله ایتالیایی تا 30 ژوئن 2021 به باشگاه پایتخت فرانسه قرض داده شده است. این قرارداد قرضی با گزینه خرید همراه نیست.

این بازیکن 20 ساله پس از تلاش برای بازی برای کارلو آنجلوتی در اورتون، با بازگشت به باشگاه قدیمی خود یوونتوس مرتبط بود.

یووه تابستان گذشته او را به قیمت 27.5 میلیون یورو به اضافه پاداش به اورتون فروخت.

مویزه کین پس از پیوستن به پاری سن ژرمن به خبرنگاران گفت:

من پاری سن ژرمن را انتخاب كردم زیرا این باشگاه بزرگی است كه جام های زیادی را به دست آورده است.

من واقعاً احساس اهمیت می کنم زیرا بسیاری از بازیکنان بزرگ این پیراهن را پوشیده اند. امیدوارم لیاقتش رو داشته باشم من فکر می کنم که آمدن به اینجا و تجربه بازی برای این باشگاه و در لیگ 1 ایده خوبی است. این لیگ استاندارد و بسیار خوبی است که باعث ایجاد تمایل به پیوستن به پاری سن ژرمن شد و همچنین این فرصت را پیدا کردم که در کنار بازیکنان بزرگ یاد بگیرم و بتوانم چیزی را به تیم اضافه کنم.

من هنوز جوان هستم و به یادگیری ادامه می دهم. بازیکنان بزرگی در پاری سن ژرمن حضور دارند که از من باتجربه ترند. وقتی فرصت بازی را پیدا کنم، تمام تلاش خود را در زمین می کنم. آرزو من این است که به بالاترین سطح ممکن برسم و همه چیز را برای تیم بدهم.

من با الساندرو فلورنزی صحبت کردم، که با او در ایتالیا بازی کردم و از او چند سوال پرسیدم. او درباره تیم، مربی و جلسات تمرینی مثبت صحبت کرد … او من را متقاعد کرد!

کین پیراهن شماره 18 پاری سن ژرمن را به تن خواهد کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید