| |

میلان با دوناروما، رومانیولی و زلاتان مشکلاتی دارد

انتظار می رود تا در تابستان پیش رو میلان مذاکراتی را با مینو رایولا برای تمدید قرارداد جانلوئیجی دوناروما، آلسیو رومانیولی و زلاتان ایبراهیمویچ داشته باشد. رایولا، سوپر ایجنت دنیای فوتبال با سران روسونری روابط بسیار خوبی را داشت، البته این به زمانی بر می گردد که آدریانو گالیانی و سیلویو برلوسکونی در میلان در راس کار بودند. از زمانی که ماسیمیلیانو میرابلی سمت مدیر ورزشی میلان را بر عهده گرفت، این روابط تیره و تار شد و هم اکنون میلان با ایوان گازیدیس سعی بر بهبود روابط با رایولا دارد.

به گزارش توتو اسپورت، رایولا در تابستان پیش رو در مرکز مشکلات و موقعیت های دشوار میلان خواهد بود. قرارداد دوناروما در ژوئن 2022 به پایان می رسد و هم اکنون فروش وی تنها گزینه برای جلوگیری از انتقال رایگان با ارزش ترین بازیکن میلان خواهد بود. گفته می شود که پاری سن ژرمن، یوونتوس، منچستر یونایتد و رئال مادرید همگی به دروازه بان جوان میلان علاقمند هستند.

مشکل دیگر مدافع و کاپیتان میلان، رومانیولی است. بخشی از مشکل به دلیل اتمام قرارداد وی در ژوئن 2022 و بخشی دیگر به دلیل بیشتر بودن دستمزد وی از حد تعیین شده توسط مالکان باشگاه است. رومانیولی اکنون سالانه 3.5 میلیون یورو دریافت می کند، در حالی که توتو اسپورت تایید می کند که گروه سرمایه گذاری الیوت و مدیریت میلان، گازیدیس سقف دستمزد سالانه 2.5 میلیون یورو را برای باشگاه تعیین کرده اند. محتمل ترین گزینه فروش رومانیولی با کسب سود است. وی سال 2015 از رم و با مبلغ 25 میلیون یورو به میلان پیوست.

قرارداد ایبراهیمویچ 6 ماهه با بند تمدید در پایان سال بود، در حالی که می دانیم اکنون شرایط میلان بسیار تغییر کرده است. توتو اسپورت می گوید زلاتان بعد از این که میلان دوستش زوونیمیر بوبان را اخراج کرد، اصراری به ماندن در این باشگاه ندارد، در حالی که او می تواند بازنشسته شود یا به جای دیگری برود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید