رایولا زلاتان
| | |

مینو رایولا : زلاتان ابراهیموویچ 90 درصد تیم فعلی میلان است، او میلان را احیا کرد

فوتبال724– ایجنت جنجالی مینو رایولا از زلاتان ابراهیموویچ می گوید: “میلان را احیا کرده و 90 درصد این تیم را تشکیل می دهد”، در حالی که زمان حضورش در لس آنجلس “حیف” بود.

مهاجم 39 ساله در حال حاضر در سری آ آقای گل است و بهترین گلزن تیمش در لیگ اروپا نیز است.

رایولا در مورد زلاتان به دیوکس گفت:

زلاتان در چنین وضعیت خوبی قرار دارد، گاهی اوقات وقتی که من روی او نشسته ام به پرس سینه ادامه می دهد. و شما می دانید که من سبک نیستم.

او می تواند تا 50 سالگی بازی کند، اما فقط می خواهد در سطح بالا بازی کند. او مطمئناً در سطح بالایی قرار دارد، زیرا دوباره میلان را احیا کرد و اکنون 90 درصد آن تیم است.

وی گفت:

او نه از طریق آنچه می گوید، بلکه از کاری که انجام می دهد به مردم الهام می دهد. همچنین در یک چشمک زدن او هر آنچه به رسانه ها می گوید وجود دارد، واقعیت این است که او تا حدی غیر قابل تصور از خود انتقادی برخوردار است. شکست فقط او را دیوانه می کند.

پی اس جی قبل از ابراهیموویچ کجا بود؟ میلان کجا بود؟ وی استانداردهایی را تعیین می کند که باشگاه ها برای سالهای آینده از آن بهره مند می شوند. او این درس ها را به نسل بعدی منتقل می کند و به همین دلیل است که باید تا آنجا که ممکن است ادامه دهد.

زلاتان پس از حضور در باشگاه لوس آنجلس گالکسی به اروپا و ایتالیا بازگشت. رایولا فاش کرد:

او در آنجا نظم و انضباط ذاتی در اطراف خود نداشت. آن سالها حیف بود. او می خواست در آنجا با خانواده اش زندگی کند، اما سخت بود زیرا هم تیمی هایش همان تمایل به پیروزی را که او داشت، نداشتند. زلاتان می خواهد هر بار، حتی در یک بازی رایانه ای، برنده شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید