| |

ناپولی خواهان ادامه همکاری با جنارو گتوزو می باشد

دی لورنتیس، مدیر عامل ناپولی در گفتگویی مدعی شده است که خواهان ادامه همکاری با گتوزو و تمدید قراراداد وی است.

به گزارش کالچیو مرکاتو، دی لورنتیس اطمینان دارد که جنارو گتوزو بهترین فرد برای هدایت ناپولی است. وی در ماه دسامبر جایگزین کارلو آنجلوتی شد و تا کنون نتایج قابل قبولی به همرا ناپولی کسب کرده است.

گتوزو تا ژوئن 2021 با ناپولی قرارداد دارد اما در گزارش ها آمده است که عملکرد گتوزو، هیئت مدیره ناپولی را به فکر تمدید قرارداد انداخته است. آن ها میخواهند با هدایت گتوزو، در پروژه ای بلند مدت ناپولی را دوباره به جمع مدعیان اضافه کنند.

در این گزارش آمده که دی لورنتیس قبل از قرنطینه اجباری با مدیر ورزشی تیمش، کریستینو جیونتولی دیداری داشته و تاکیید کرده که هر چه سریعتر با جنارو گتوزو قرارداد جدیدی منعقد شود.

شیوع ویروس کرونا در ایتالیا به وضعیت قرمز خود رسیده است اما قبل از این که مسابقات مختلف تعلیق شود ناپولی آماده بازی در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا یود. همچنین آن ها در بازی رفت در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، مقابل اینتر میلان به برتری 1-0 دست پیدا کرده بودند.

ناپولی هم اکنون و زیر نظر جنارو گتوزو در رتبه ششم سری آ قرار دارد و تنها 4 امتیاز با آتلانتا فاصله دارد. همچنین میلان نیز با فاصله 3 امتیازی در تعقیب آن ها است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید