ناگلزمن اینتر
| | | | | | |

ناگلزمن امیدوار است که بایرن قبل از بازی اینتر “بیدار شود” دی لیخت: اینتر انعطاف تاکتیکی ندارد

فوتبال724– یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از دیدار با اینتر کمبود انرژی را دلیل عملکرد ضعیف تیمش در بوندسلیگا دانسته است و با ابراز نگرانی از غیبت روبرت لواندوفسکی، مهاجم 6 دوره لیگ قهرمانان اروپا، ابراز نگرانی کرد.

پس از شروع انفجاری فصل که باعث شد آنها در چهار بازی ابتدایی خود 20 گل به ثمر برسانند، دو تساوی متوالی 1-1 در لیگ مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ و یونیون برلین باعث شد که بایرن در جایگاه سوم ناآشنا جدول قرار بگیرد.

بایرن برای کسب یازدهمین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا در این فصل همچنان مدعی بودن اصلی خود را حفظ می کند، اما لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست ناامیدکننده فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ویارئال، معیار واقعی آنها باقی مانده است.

در حالی که سادیو مانه، جانشین لواندوفسکی، از زمان ورود به بوندسلیگا در تابستان، سه گل در پنج بازی به ثمر رسانده است، ناگلزمن گفت که تیمش به جای لهستانی که ترک کرده، “انرژی” ندارد و علیرغم “فراوانی” فرصت ها، هر دو بازی را مساوی کرد.

ناگلزمن پیش از دیدار چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان گفت:

در مقابل گلادباخ، ما 31 شوت به سمت دروازه داشتیم – فکر می کنم این به اندازه کافی خلاقانه است.

چند گل زده ایم؟ فکر می کنم تفاضل گل ما به اضافه 14 است.

ناگلزمن گفت که تیمش قادر خواهد بود خط دفاعی اینتر قهرمان سال گذشته سری آ را بشکند، مشروط بر اینکه انرژی ای را که در بازی های افتتاحیه لیگ به ارمغان آوردند دوباره بدست آورد.

ناگلزمن با اشاره به تساوی تیمش در پایتخت آلمان گفت:

سطح انرژی ما باید مانند قبل باشد.

ما در شرایط خاص 100 درصد بیدار نبودیم.

لواندوفسکی که از زمان پیوستن به بارسلونا در لالیگا 5 گل در 4 بازی به ثمر رسانده است، نه تنها در 6 فصل از 8 فصل حضور خود در این باشگاه در صدر جدول گلزنان بوندس لیگا قرار گرفت، بلکه در زدن گل های حساس در بازی های نزدیک نیز توانایی به ثمر رساندن گل های مهم را برای بایرن داشت.

مانه که سابقه گل‌های بزرگ در بازی‌های مهم لیورپول را داشت، از جمله زمانی که گل ابتدایی‌اش به حذف بایرن در فصل 19-2018 لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، تا کنون تنها در بازی‌هایی که مونیخ‌ها موفق به گلزنی شده است، گل‌های خود را به ثمر رسانده است در بازی هایی که با حداقل پنج گل پیروز شدند.

نکته نگران کننده برای بایرن این است که حریفان چهارشنبه آنها نیز به استفاده از تاکتیک های دفاعی مشابه گلادباخ و برلین معروف هستند.

ناگلزمن در حالی که کارت‌هایش را مخفی نگه داشت، گفت:

اینتر کمی متفاوت بازی می‌کند (با برلین).

شباهت‌هایی وجود دارد، اما من در حال حاضر به آن نمی‌پردازم وگرنه ممکن است کار متفاوتی انجام دهند.

ماتییس دی لیخت، مدافع سابق یوونتوس، که سه فصل در سری آ از جمله سال قهرمانی اینتر بازی کرد، گفت که نراتزوری ممکن است آنقدر که سرمربی او انتظار دارد از انعطاف تاکتیکی برخوردار نباشد.

دی لیخت گفت:

اینتر حریف سختی است. آنها تیمی با تجربه و بازیکنانی بسیار قوی دارند.

آنها همیشه به یک شکل و در سیستم 3-5-2 بازی می کنند.

از نظر داخلی، خط دفاعی بسیار مورد تمجید اینتر نتوانسته با شهرت خود در این فصل همگام شود، به طوری که قهرمان 19 دوره سری آ در 5 بازی 8 گل دریافت کرده اند که بالاترین رقم در 12 تیم بالای جدول لیگ است.

اینتر پس از شکست دردناک 3-2 مقابل رقبای سرسخت و قهرمان فعلی ایتالیا، آث میلان، در سن سیرو پذیرای بایرن خواهد بود، که سرمربی سیمونه اینزاگی آن را به دلیل “یک خاموشی نیم ساعته که در آن دو بار گل خوردیم” را مقصر دانست.

در حالی که بایرن مشکلات کمی برای مصدومیت دارد، اینتر روملو لوکاکو مهاجم مطرح خود را که به دلیل مصدومیت از ناحیه ران غایب است، از دست خواهد داد.

با این حال اینزاگی از این چالش استقبال کرد و قول داد که برندگان سه دوره لیگ قهرمانان اروپا سابقه خود را در صحنه بزرگ به نمایش بگذارند.

این یک بازی بسیار سخت خواهد بود که ما به بهترین شکل ممکن برای آن آماده خواهیم شد. ما یکی از قوی ترین تیم های اروپا را به چالش می کشیم، اما ما اینتر هستیم و مانند (اینتر) بازی خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید