|

ناگلزمن: تقابل من و مورینیو، تقابل شاگرد و استاد نیست

سرمربی ۳۲ ساله ی تیم لایپزیگ، جولیان ناگلزمن، که لقب جوان ترین مربی بوندس لیگا را یدک می کشد، در کنفرانس پیش از بازی از تقابل با مورینیوی با تجربه صحبت کرد.

این بازی تقابل من و مورینیو نیست. بازی دو تیم در بالاترین سطح فوتبال است. ۸ سال پیش تام ویس به من لقب مورینیوی کوچک را داد، اما فقط دو هفته من این لقب را یدک‌می کشیدم. بعد از آن او دوباره مرا جولیان صدا میکرد.

او در ادامه به تمجید از مورینیو پرداخت:

من برای او احترام زیادی قائل هستم. او جام های متعددی کسب کرده است و دو بار جام لیگ قهرمانان را بالای سر برده است. او در باشگاه های اروپایی بزرگ زیادی حضور داشته است . این ۵۹ امین بازی او در مرحله حذفی لیگ قهرمانان است و اولین تجربه من در این مرحله.

او در پاسخ به شایعه حضور او در تاتنهام برای جایگزینی پوچتینو پاسخ منفی داد و این خبر را تکذیب کرد

او در ادامه از مصدومیت یکی از ارکان اصلی حمله تاتنهام، سونگ ، صحبت کرد:

این اتفاق تغییری در سیستم ما ایجاد نمی کند. ما برنامه های خود را برای یک بازیکن عوض نمی کنیم. من برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم عمل او با موفقیت انجام بشود. فقدان یک بازیکن بزرگ در یک بازی بزرگ واقعا ناراحت کننده است.

او در ادامه افزود:

این اتفاق ها برای هر تیمی می افتد‌. ما نیز بازیکنانی داریم که به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و باید با این مسئله کنار بیایم. ما با جزئیات بر روی تیم تاتنهام کار کرده ایم و من برنامه هایم را از چند روز پیش به بازیکنانم گفته ام و مصدومان تاتنهام تاثیری بر نقشه های ما ندارند.

گفتنی است تیم لایپزیگ‌ نیز کوناته ، اوبران، کوین کامپل، تایلر آدامز را به دلیل مصدمیت و داهوت را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید