ناگلزمن منچستر
| | | | | |

ناگلزمن : من تمام بازیهای منچستر را از سالها قبل دیده‌ام، آنها تیم بزرگی در اروپا هستند

فوتبال724- لایپزیگ حداقل سه بازیکن که فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داشتند را از دست داده است، به گفته جولیان ناگلزمن آنها با اطمینان از پیروزی به منچستر می روند.

مدافع راست لوکاس کلوسترمن و هافبک تیم کنراد لایمر پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از بازی در گروه H محروم بودند، اما این مربی 33 ساله گفت که نوردی موکیله، مدافع فرانسوی در آلمان مانده است تا روی بهبودی خود کار کند.‌‌

کوین کمپل، که در شکست 3-0 مقابل پاری‌سن‌ژرمن در ماه آگوست در مسابقات حضور داشت، مانند تایلر آدامز، هافبک میانی و ملی پوش آمریکایی، به تمرین آمادگی بیشتر نیاز دارد.

ناگلزمن گفت:

اگر الان در جلسه تمرین اتفاقی نیفتد، [كمپل] می تواند فردا شروع کننده باشد.

درباره تایلر، ما او را در تمرینات آزمایش خواهیم کرد. او از ناحیه زانو آسیب دیدگی کمی دارد، به همین دلیل در ترکیب مقابل هرتابرلین قرار نگرفت.

ما باید عملکرد در تمرینات را ببینیم، سپس تصمیم خواهیم گرفت که آیا او می تواند در ترکیب باشد یا نه.

نوردی موکیله از ناحیه عضله آسیب دیده است، او با ما نیست. او هنوز در لایپزیگ است و امروز تمرینات فردی را انجام می دهد.

ناگلزمن که در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی از خاطراتش درباره تماشای فینال منچستر یونایتد بایرن به عنوان یک نوجوان صحبت کرد.
او گفت توانایی های ضد حمله ما نقطه قوت ویژه ای است که تیمش برای نبرد کار کرده است.

وی اشاره کرد که لایپزیگ آماده رویارویی با شیاطین سرخ در سیستم های مختلف است و شروع فصل تیمش این باور را به آنها داده است که سه امتیاز اولین دیدار آنها در تئاتر رویاها یک هدف واقع بینانه است.

ناگلزمن در مورد منچستر گفت:

ما می دانیم که آنها برای شکست سخت و دشوار هستند، به خصوص هنگامی که شما در مورد مهاجمان و هافبک های تهاجمی صحبت می کنید.‌‌

آنها در یک سوم هجومی کیفیت زیادی دارند و ما از این شرایط آگاه هستیم.

ما باید فضای پشت خط دفاعی خود را ببندیم و بسیار تهاجمی باشیم. اگر در این شرایط مراقب باشیم، اعتماد به نفس کافی داریم و می توانیم درباره پیروزی در بازی فردا صحبت کنیم.

وی گفت:

آنها در بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن نسبت به لیگ یک ترکیب متفاوت را داشتند. ما آماده شده ایم تا در برابر هر دو ترکیب بازی کنیم، تا بتوانیم شرایط را حل کنیم. ما فردا ترکیب اصلی آنها را خواهیم دید و فکر می کنم آمادگی خوبی داشته باشیم.

همانطور که اشاره کردم، شروع ما در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان به اندازه کافی خوب بوده است که بتوانیم درباره پیروزی در بازی فردا صحبت کنیم‌‌.

ناگلزمن می گوید این بازیها به پیشرفت تیمش کمک زیادی می‌کند. او گفت:

من در این مورد مطمئن هستم. هنگامی که در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا بازی می کنید و موفق می شوید، طرفداران برخی باشگاه های آلمان امیدوارند که برنده شوید زیرا این امر برای بوندس لیگا و کشور آلمان و‌حق بخش فوتبال کشور ما مفید است.

حداقل اکنون احتمالاً افراد بیشتری ما را می‌بینند.

ناگلزمن گفت:

این را قبل از شروع مرحله گروهی به تیمم گفتم. مطمئن نیستم، اما فکر می کنم افراد بیشتری بازی های ما را تماشا می کنند.

فرصت برای بازیکنانی مانند امیل فورسبرگ، دانی اولمو و آمادو حیدارا که فصل گذشته کمتر وقت بازی را دیدند بسیار به تیم کمک می‌کند.

ناگلزمن گفت:

سورلوث می خواهد نشان دهد كه زمان حضورش در انگلیس عملکرد همیشگی او نیست.

در شبی که منچستر یونایتد نایب قهرمان فصل گذشته پی‌اس‌جی را در پاریس پشت سر گذاشت، ناگلزمن می‌گوید تاکتیک آنها را آنالیز کرده است.

ناگلزمن گفت:

وقتی حریف را تحلیل می كنم، به نتایج نگاه نمی كنم. من سعی می کنم دریابم که آنها چگونه گل می خورند، گل می‌زنند، بازی را گسترش می دهند، ضد حمله، ضد پرس و غیره را انجام می دهند. بنابراین نتیجه خیلی زیاد به حساب نمی آید. در پایان فکر نمی کنم هیچ یک از بازیکنانم بگویند منچستر تیم خوبی نیست.

ما می دانیم که شروع آنها آنچنان خوب نبود اما در پایان، این یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است که نام بزرگی در فوتبال اروپا و لیگ قهرمانان دارد.

من هرگز در اولدترافورد بازی نکرده ام و آنجا نبوده ام. این یک تجربه عالی خواهد بود.

من بسیاری از بازی ها را در تئاتر رویاها و منچستر یونایتد از تلویزیون تماشا کردم. در حال حاضر بودن در آن ورزشگاه عالی خواهد بود.

به عنوان مثال بایرن مونیخ و منچستر یونایتد، فینال لیگ قهرمانان و هنگام گلزنی اوله گونار سولسشایر و یا رایان گیگز و بازی های بزرگ او برای منچستر یونایتد، پل اسکولز، رود ون نیستلروی و … بازیکنان زیادی بودند که باعث شدند من تقریباً هر بازی منچستر یونایتد را در گذشته تماشا کنم، زمانی که پسر جوان و بازیکن بودم.

ناگلزمن میگوید تمام لیگ‌ها را دنبال می‌کند:

من نه تنها فوتبال انگلیس بلکه سری آ و لیگ فرانسه را نیز تماشا کردم. من می خواستم یک حرفه ای شوم بنابراین مهم است که بازی ها را تماشا کنم و ببینم بهترین بازیکنان اروپا چه کاری انجام می دهند.

او درباره سر الکس گفت:

سر الکس فرگوسن یک مدت طولانی و بسیار موفق با منچستر یونایتد داشت، بنابراین تماشای اینکه او که از یک فصل به فصل دیگر تغییر می کرد نیز جالب بود.

ناگلزمن درباره ورزشگاه خالی منچستر گفت:

من می دانم که هیچ طرفداری وجود نخواهد داشت، بنابراین این سخت است. وقتی طرفداران باشند تجربه بزرگتری خواهد بود. اما اگر برنده بازی در تئاتر رویاها باشیم، عالی خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید