| | | |

نشست خبری هانسی فلیک برای بازی فردای این تیم در مقابل شالکه

Image

«کورنتین تولیسو در ترکیب حضور ندارد.او در بازی با آگزبورگ در عضلاتش احساس درد کرد. ما نمی خواهیم ریسک کنیم. غیراز او همه آماده بازی هستند. بعد از تمرین نهایی فردا تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی را با خود ببریم.»

درباره شرایط شالکه: «باید به شرایط عادت کرد. ما باید بدانیم که ممکنست پاسهای غیر دقیق بدهیم. اما این برای حریفان ما نیز اتفاق می افتد. ما باید آماده باشیم و از این فرصت (اشتباهات حریف)استفاده کنیم. اشتباهات حریف.»

در مورد برنامه فشره بازیها: «قصد نداریم این موضوع را بهانه استفاده کنیم. در باشگاه بایرن مونیخ می خواهیم همه بازی ها را ببریم. در همه لیگ ها می توانید ببینید تیم ها با مشکل روبرو هستند. در این شرایط بازی کردن آسان نیست.»

در مورد ریکاوری در هفته های آتی: « در این هفته ها، برنامه ریزی ما بستگی به روند بازیها دارد. خواهیم دید که چه کسی به یک روز استراحت اضافی نیاز دارد و چه کسی باید تمرینات بیشتری انجام دهد. میخواهیم اوضاع را یک به یک در همین هفته کنترل کنیم.»

در مورد تانگوی نیانزو :«او در زمین درحال دویدن است. باید ببینیم که چگونه پیشرفت می کند. این دومین مصدومیت بزرگ اوست، پس باید مواظب باشیم. او بسیار با استعداد است و ذهنیت بالایی دارد. او دیگر آلمانی صحبت می کند. او بسیار حرفه ای کار می کند. چیزهای مثبت بسیاری برای گفتن درباره او وجود دارد.»

درباره الكساندر نوبل :«من فقط می توانم چیزهای خوبی در مورد الکس بگویم. او یک فرد کاملا حرفه ای و پسر خوبی است. او قابلیت فوق العاده ای را در تمرینات نشان می دهد. او همیشه انگیزه دارد و من از پیشرفت او خوشحالم.»

درمورد لوکاس هرناندز : «لوكاس بسيار خوب بازی كرد ، بسيار جنگنده بود و در جلو نيز نشان داد. پس او كار بسيار خوبي را انجام داد.”

Image

در مورد وضعیت تیم :«ما اکنون 39 امتیاز داریم و اول هستیم. مهم این بود که پس از دو شکست به مسیر خود برگردیم. ما روی همه نکته ها کار خواهیم کرد تا دفعه دیگر بازیها را بهتر انجام دهیم. این هدف ماست که همانطور که در نیمه اول برتر بودیم در کل 90 دقیقه تیم برتر باشیم.»

نکته: بایرن با لوکاس هرناندز هنوز در بوندسلیگا شکست نخورده است (25 برد و 4 تساوی).

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید