نکو ویلیامز
| | |

نکو ویلیامز: سال قبل با تیم اول لیورپول “باور نکردنی” بود


بعد از سالی که لیورپول نکو ویلیامز را به عنوان بازیکن در اختیار داشت، می توان به راحتی دید که چگونه این جوان می تواند راهکار دومی برای یورگن کلوپ در سمت راست باشد. تمرینات در ملوود و کار کردن در کنار ترنت الکساندر-آرنولد در طی فصل باعث پیشرفت ویلیامز در اجرای برنامه های پرس کلوپ بوده است.

هنوز باید دید که آیا نکو به یک فول بک کلاس جهانی تبدیل خواهد شد یا خیر. اما در حال حاضر، او اعتماد سرمربی خود را بدست آورده و فرصتی فوق العاده برای محکم سازی جایگاه خود در بازیها دارد. ویلیامز گفت:

من فقط روز به روز فکر و تمرین میکنم. این یک تمرین باورنکردنی و همراهی با یکی از بهترین تیم های جهان است. با تمرین هر روز در تیم اصلی، کسب تجربه باعث بهبود من به عنوان بازیکن می شود. من هر بار که با آنها تمرین می کنم، اعتماد به نفس خود را افزایش می دهم. این هنوز کمی سورئال است. مثل وقتی که به تمرین می روید و بازیکنان را می بینید، خودتان را لمس می کنید و میگویید، آیا واقعاً اینجا هستم؟ اما به محض رسیدن به چمن، همه احساسات شما از بین می رود و شما فقط روی تلاش برای انجام بهترین کار ممکن متمرکز می‌شوید.


کلوپ به عنوان سرمربی ای شهرت دارد که به بازیکنان جوان شانس می دهد و نکو ویلیامز یکی از افراد برتر است. او از شرکت در تمرین تیم اول سود می برد. ویلیامز میگوید که رفتار مربی نسبت به آنها یکسان است و به تمام آنها فرصت کافی داده میشود که فضای خود را در آنفیلد ایجاد می کند و باعث ایجاد یک محیط مثبت برای رشد واقعی در تمرین شوند.

ویلیامز گفت:

او باورنکردنی است، با همه جوانانی که از تیم ب به آنفیلد می روند باورنکردنی است. هر وقت به کمک یا پشتیبانی نیاز داریم، او همیشه آنجاست. او با ما شوخی می کند و مانند یک بازیکن عادی با ما رفتار می کند. هر کس که باشد فرقی نمیکند، جوان یا یکی از بازیکنان بزرگتر و مسن تیم باشیم او با همه ما یکسان رفتار می کند. همه ما همان رفتار را میبینیم و اوقات خوبی در ملوود داریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید