نیوکاسل پوچتینو
| | | |

نیوکاسل می تواند در ادامه فصل پوچتینو را بدون پرداخت غرامت 10 میلیون پوندی استخدام کند

فوتبال724– تاتنهام به رغم شایعاتی مبنی بر ارتباط مربی آرژانتینی با نیوکاسل، وقت خود را برای درخواست غرامت 10 میلیون پوندی برای استخدام  مائوریسیو پوچتینو هدر نمی دهد.

پوچتینو به عنوان کاندیدای اصلی سرمربی گری نیوکاسل، در کنار رافا بنیتز، لوسیان فاوره و ماسیمیلیانو آلگری مطرح شده است، در صورتیکه به زودی بن سلمان باشگاه را بخرد.

همانطور که در ژانویه گزارش شده بود، اگر مربی سابق تاتنهام قبل از پایان فصل در ماه می (برطبق تقویم قبل از شیوع کروناویروس) هدایت تیمی را بر عهده بگیرد، تاتنهام 10 میلیون پوند را به عنوان غرامت می گیرد. اما استاندارد گزارش می دهد این تاریخ با زمان اخراج وی مرتبط بوده است و در اصل تا شش ماه بعد از اخراج وی این شرط قراردادی معتبر است و نه به طور خاص پایان فصل.

معنی آن چیست؟ این بدان معناست که با توجه به اینکه این فصل به دلیل پاندمی کروناویروس متوقف شده است، امکان دارد که اسپرز به لحاظ تئوری در این فصل با مربی سابق خود در ادامه فصل مواجه شود.

اگرچه این یک امکان جالب برای پوچتینو برای مربیگری در 9 بازی باقی مانده نیوکاسل در این  فصل است، که شامل بازی خانگی در برابر تیم سابق وی نیز می شود، ادعا شده که استیو بروس، سرمربی فعلی نیوکاسل، این فرصت را دارد که ادامه فصل را مربیگری کند و تابستان در مورد جانشین وی تصمیم گیری خواهد شد.

هرچند که خوب، صاحبان آینده سعودی نیوکاسل، در جستجوی نامی برجسته برای جانشینی بروس هستند.

بدون شک دنیل لوی و همکارانش از کاهش خسارت مالی استقبال می کنند، به خصوص که آنها همچنان الزام به پرداخت حقوق 8/5 میلیون پوندی پوچتینو، تا زمانی که وی شغل جدیدی را پیدا کند، دارند.

اخیراً، این باشگاه از طریق تعدادی از دستیاران سابق پوچتینو با مربی سابق خود تماس گرفته تا در مورد کاهش احتمالی حقوق ها به عنوان روشی برای کاهش هزینه ها در طول بحران کورناویروس صحبت کند.

گفته می شود که اسپرز همچنین در حال مذاکره با مورینیو، جانشین پوچ است که به دنبال اخراج مربی آرژانتینی در ماه نوامبر به این باشگاه پیوسته است، در مورد کاهش احتمالی حقوق وی از 15 میلیون پوند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید