| | |

هانسی فلیک بعد از قهرمانی و کسب دو گانه: تمام تلاشم را می کنم که آلابا و تیاگو بمانند

فوتبال724– بایرن مونیخ با هدایت هانسی فلیک توانست در یک بازی برتر بایرلورکوزن را در فینال جام حذفی آلمان شکست دهد و تا اینجای فصل یک دوگانه را جشن بگیرد. فلیک بعد از قهرمانی در مورد دو بازیکنی که این روزها زمزه خروجشان از بایرن مونیخ است، تیاگو آلکانترا و داوید آلابا صحبت کرد.

فلیک درباره تیاگو گفت:

او استثنایی است. من سعی می کنم تیم را در کنار هم نگه دارم. او یک هویت قدرتمند با این باشگاه بدست آورده است. مهم است که ببینیم سطح او دوباره 100٪ است. حتی در مدت زمان کوتاه حضورش امروز در زمین او برای ما مهم بود.

فلیک‌ درباره شایعات انتقال تیاگو گفت:

من می دانم که وقتی به سن خاصی رسیدید می توانید از لیگ های دیگر نیز لذت برید. اما من با تمام توانم برای ماندن او تلاش خواهم کرد.

فلیک در مورد آلابا افزود:

دیوید امروز یک گل کلاس جهانی به ثمر رساند. او در این موقعیت به جایگاه بسیار ویژه ای رسیده است. او برای مربی بسیار مهم است. همین مسئله برای تیاگو نیز اتفاق می افتد، من خیلی خوشحال می شوم اگر بتوانیم به کار خود با آنها ادامه دهیم.

هانسی فلیک و آلابا در جشن قهرمانی

هانس دیتر فلیک درباره آلابا اضافه کرد:

آلابا می داند که در باشگاه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. تمام کردن دوران حرفه‌ای در باشگاهی که از آن شروع کرده‌اید، بسیار ویژه خواهد بود.

هانسي فلیک در مورد تياگو و آلابا در پایان گفت:

من تمام تلاش خود را خواهم كرد و همه تلاش خواهیم كرد تا هر دو بازيكن را حفظ كنم. وضعيت فعلي را نمي دانم و مي دانم كه با تياگو كمي سخت تر است. من امور را هميشه مثبت مي بينم، امید داشته باشید.

اهدای جام قهمرانی به بازیکنان بایرن مونیخ

بعد از کسب دوگانه حالا شاگردان فلیک به دنبال تاریخ سازی دیگری هستند. آنها به کسب سه گانه با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چشم دوخته اند.

آمار و اطلاعات و خلاصه بازی فینال جام حذفی آلمان دی اف بی پوکال بین دو تیم بایرن مونیخ و بایرلورکوزن:

نوشته‌های مشابه